Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Over 2 dagen begint Legend of Korra ook weer 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Kan er helaas nog weinig van maken
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Davinci's Demons ook best een aardige serie. Jammer wel dat tweede seizoen pas in 2014 komt.
Nu begonnen aan Suits, wat een bazen serie. Tot nu toe erg vet (eerste twee afleveringen gezien), hopelijk wordt 't niet minder.
Nu begonnen aan Suits, wat een bazen serie. Tot nu toe erg vet (eerste twee afleveringen gezien), hopelijk wordt 't niet minder.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Allejezus wat een sick vette opening van seizoen 6 van Sons of Anarchy.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Netflix aangeschaft, werkt erg goed! Gelijk begonnen aan Lie to me, vette serie 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ik vroeg me af hoe de HD-kwaliteit is, kan je er iets over zeggen?
-
NHardtraxx Addict
- last seen 6 days ago
Ligt vooral aan je verbinding, de meeste series zijn in ieder geval HD, had gisteren Mission Impossible 3 aangezet en die was niet HD, er was ook geen optie om hem daar aan te zetten.
Voor de rest een paar afleveringen Lie to Me op de Xbox gekeken en een show van Daniël Arends, kwaliteit valt absoluut niet tegen.
Edit; ik heb je even fotootjes gestuurd Bas, niet dat er heel duidelijk onderscheid val te maken maar toch
Voor de rest een paar afleveringen Lie to Me op de Xbox gekeken en een show van Daniël Arends, kwaliteit valt absoluut niet tegen.
Edit; ik heb je even fotootjes gestuurd Bas, niet dat er heel duidelijk onderscheid val te maken maar toch
Ik heb het ook aangeschaft. Het aanbod is al redelijk breed. Maar hopelijk komt er nog wat meer bij. Ik ben begonnen met Sherlock en SoA. Kwaliteit valt zeker niet tegen!Nijidik wrote:Netflix aangeschaft, werkt erg goed! Gelijk begonnen aan Lie to me, vette serie
Under The Dome is dikjes tot nu, alleen soms wat haken en ogen die minder zijn 
Ook begonnen met Breaking Bad. Nu pas bij S01E03, dus rustig op gang komen.
Verder nog aanraders qua nieuwe series?
Ook begonnen met Breaking Bad. Nu pas bij S01E03, dus rustig op gang komen.
Verder nog aanraders qua nieuwe series?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Netflix, ideaal.
Wel met media hint jaJVDM wrote:Netflix, ideaal.
Heb ook Netflix aangeschaft, maar mis toch nog wel behoorlijk wat films en series. Hopen dat ze zo snel mogelijk uitbreiden.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Japper28 wrote:Heb ook Netflix aangeschaft, maar mis toch nog wel behoorlijk wat films en series. Hopen dat ze zo snel mogelijk uitbreiden.
Indeed, gewoon mediahint plug-in downloaden. Heb ik ook, dan heb je gewoon het archief van US & UK erbij, dus dan is het aanbod al een stuk groter.maarten0546 wrote:Wel met media hint jaJVDM wrote:Netflix, ideaal.
Net dus de pilot gezien van American Horror Story, dafuq hey.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 6 days ago
Is dat niet illegaal? Net geïnstalleerd en het aanbod is ineens heel veel groter 
Burn Notice de series finale gekeken. Erg vette en laatste aflevering! Dood zonde dat het niet meer verder gaat! 
http://www.bettercallsaul.com/
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hoezo niet? 2 Detectives gone bad? Lijkt me ook een erg vette serie.Firetrap wrote:Kan er helaas nog weinig van makenJeftaElachouri wrote:Ik voel weer een meesterwerkje aankomen van HBO®:
Beetje Pirates of the Caribbean achtig. Vind het niet zo heel spannend.Firetrap wrote:Hier nog een juweeltje, naar mijn verwachting:
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Godverdomme Breaking Bad
... Misselijkmakend goedJVDM wrote:Godverdomme Breaking Bad
Telefoongesprek aan het einde was zo vet.Henk-Jan wrote:... Misselijkmakend goedJVDM wrote:Godverdomme Breaking Bad
Dat telefoontje inderdaad, kippenvel. Zo goed geacteerd en een geniale zet van Walt om zo zijn familie te redden. Ben benieuwd hoe de laatste afleveringen vervuld gaan worden, zijn nog zat open vragen..
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Precies de goede woorden ja. Sickste einde van een serie die ik ooit heb gezien zeg. Zo benieuwd, nog drie afleveringen. Walter, wat een monster zeg, telefoongesprek op het eind was keihard ja.Henk-Jan wrote:... Misselijkmakend goedJVDM wrote:Godverdomme Breaking Bad
Spoiler
hij had er zelf zelfs moeite mee