Vraagje: heb al vele positieve dingen gehoord over American Horror Story. Iemand van HT die deze serie ook kan aanraden? Ik overweeg om het ook maar eens te gaan kijken, maar ben bang dat ik dertien-in-een-dozijn verhalen krijg voorgeschoteld.
Vraagje: heb al vele positieve dingen gehoord over American Horror Story. Iemand van HT die deze serie ook kan aanraden? Ik overweeg om het ook maar eens te gaan kijken, maar ben bang dat ik dertien-in-een-dozijn verhalen krijg voorgeschoteld.
Ik heb me er prima mee vermaakt moet ik zeggen. Tot nu toe zijn er 2 seizoenen die afzonderlijk gekeken kunnen worden omdat het 2 verschillende verhalen zijn. Als je begint met kijken, vooral S1 dan kan ik me voorstellen dat je wel denkt van: ooch zo'n haunted house verhaal, 13-in-een-dozijn inderdaad. Maar ik moet zeggen dat de personages zich prima ontwikkelen, en omdat het een serie is ipv een film is het wel uitgebreid allemaal, dus zo standaard is het ook weer niet. S2 is alles behalve standaard, erg uniek verhaal moet ik zeggen, in grote lijnen dan wel want een aantal cliché's als exorcisme enz komen er wel in voor. Vooral S2 vond ik erg vet. Ik zou wel gewoon beginnen met S1 als ik jou was, aangezien er aardig wat acteurs uit S1 ook weer in S2 zitten (wel andere personages natuurlijk) maar dat trok mij wel aan. Zal ook weer in S3 het geval zal zijn. Nieuw verhaal, zelfde acteurs. Kortom, je moet wel van het genre houden, maar ik raad het wel aan, kijkt lekker vlot weg.
Ik heb me er prima mee vermaakt moet ik zeggen. Tot nu toe zijn er 2 seizoenen die afzonderlijk gekeken kunnen worden omdat het 2 verschillende verhalen zijn. Als je begint met kijken, vooral S1 dan kan ik me voorstellen dat je wel denkt van: ooch zo'n haunted house verhaal, 13-in-een-dozijn inderdaad. Maar ik moet zeggen dat de personages zich prima ontwikkelen, en omdat het een serie is ipv een film is het wel uitgebreid allemaal, dus zo standaard is het ook weer niet. S2 is alles behalve standaard, erg uniek verhaal moet ik zeggen, in grote lijnen dan wel want een aantal cliché's als exorcisme enz komen er wel in voor. Vooral S2 vond ik erg vet. Ik zou wel gewoon beginnen met S1 als ik jou was, aangezien er aardig wat acteurs uit S1 ook weer in S2 zitten (wel andere personages natuurlijk) maar dat trok mij wel aan. Zal ook weer in S3 het geval zal zijn. Nieuw verhaal, zelfde acteurs. Kortom, je moet wel van het genre houden, maar ik raad het wel aan, kijkt lekker vlot weg.
Na ruim een maand pauze omdat S03E10 zo saai is van Breaking Bad gisteren toch maar weer opgepakt.
Hoe zit dat nou met Jane die opeens weer terug is aan het begin van die aflevering? Of wordt dat later duidelijk?
Kan dat me niet helemaal meer voor me halen, maar in die voorstukjes zie je inderdaad vaak dingen die pas een aantal afleveringen later verklaard worden. Net als die teddybeer in het zwembed
Na ruim een maand pauze omdat S03E10 zo saai is van Breaking Bad gisteren toch maar weer opgepakt.
Hoe zit dat nou met Jane die opeens weer terug is aan het begin van die aflevering? Of wordt dat later duidelijk?
Kan dat me niet helemaal meer voor me halen, maar in die voorstukjes zie je inderdaad vaak dingen die pas een aantal afleveringen later verklaard worden. Net als die teddybeer in het zwembed
Yes, vanaf eind september / begin oktober gaat het weer beginnen!
Een dijk nieuwe series die de test van het eerste seizoen moeten doorstaan. Hieronder even op een rijtje gezet welke ik zeker ga kijken;
NBC The Blackist
FOX Almost Human (opvolger van FRINGE)
Brooklyn Nine-Nine
Gang related
Sleepy Hollow
ABC MARVEL agents of S.H.I.E.L.D.
Hieronder het rijtje wat me tot dusver niet veel doet, veelal komedie en daar kijk ik al voldoende van. Kunnen mensen eventueel de trailer opzoeken.
- Ironside (NBC) - Komedie - Michael J. Fox Show (NBC) - Komedie - Sean saves the World (NBC) - Komedie - Welcome to the family (NBC) - Komedie - Dracula (NBC) - Drama (In de trailer zit de sfeer waarin de serie zich afspeelt er super uit, maar ik ga deze toch passen) - Enlisted (FOX) - Drama (Deze download ik denk ik als ik weet of seizoen 1 er goed doorgekomen is nog) - Cosmos (FOX) - Drama (Hele vage trailer) - Resurrection (ABC) - Drama (Iets teveel 'drama' voor mij) - Betrayel (ABC) - Drama (Iets teveel 'drama' voor mij)
En dan voor de geïnteresseerde ook nog een aantal promo's van al lopende series, waarvan ik weet dat sommige hier deze ook volgen (ik zet bij de even alleen de link neer, anders wordt dit een er lange post)
Zijn nu bij 10. Maar alles gaat veel te snel op t begin van t seizoen, en deze laatste afleveringen zijn wel leuk maar niet zo episch als ik had verwacht.
De afleveringen van het laatste seizoen van Dexter zijn echt lachwekkend slecht. De afleveringen van het laatste seizoen van Breaking Bad zijn daarintegen werkelijk geniaal. Vooral episode 11 is denk ik de meest geniale Breaking Bad episode van de afgelopen 5 seizoenen.
Under the Dome is de laatste afleveringen ook wel écht gruwelijk aan het worden Hopelijk blijft de serie bij 1 of 2 seizoenen, anders kan t wel eens erg langdradig en eentonig worden.