Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:19 

Hardtraxx Elite

Vraagje: heb al vele positieve dingen gehoord over American Horror Story. Iemand van HT die deze serie ook kan aanraden? Ik overweeg om het ook maar eens te gaan kijken, maar ben bang dat ik dertien-in-een-dozijn verhalen krijg voorgeschoteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:29 

Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Vraagje: heb al vele positieve dingen gehoord over American Horror Story. Iemand van HT die deze serie ook kan aanraden? Ik overweeg om het ook maar eens te gaan kijken, maar ben bang dat ik dertien-in-een-dozijn verhalen krijg voorgeschoteld.

Ik heb me er prima mee vermaakt moet ik zeggen. Tot nu toe zijn er 2 seizoenen die afzonderlijk gekeken kunnen worden omdat het 2 verschillende verhalen zijn. Als je begint met kijken, vooral S1 dan kan ik me voorstellen dat je wel denkt van: ooch zo'n haunted house verhaal, 13-in-een-dozijn inderdaad. Maar ik moet zeggen dat de personages zich prima ontwikkelen, en omdat het een serie is ipv een film is het wel uitgebreid allemaal, dus zo standaard is het ook weer niet. S2 is alles behalve standaard, erg uniek verhaal moet ik zeggen, in grote lijnen dan wel want een aantal cliché's als exorcisme enz komen er wel in voor. Vooral S2 vond ik erg vet. Ik zou wel gewoon beginnen met S1 als ik jou was, aangezien er aardig wat acteurs uit S1 ook weer in S2 zitten (wel andere personages natuurlijk) maar dat trok mij wel aan. Zal ook weer in S3 het geval zal zijn. Nieuw verhaal, zelfde acteurs. Kortom, je moet wel van het genre houden, maar ik raad het wel aan, kijkt lekker vlot weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:33 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
JeftaElachouri schreef:

Ik heb me er prima mee vermaakt moet ik zeggen. Tot nu toe zijn er 2 seizoenen die afzonderlijk gekeken kunnen worden omdat het 2 verschillende verhalen zijn. Als je begint met kijken, vooral S1 dan kan ik me voorstellen dat je wel denkt van: ooch zo'n haunted house verhaal, 13-in-een-dozijn inderdaad. Maar ik moet zeggen dat de personages zich prima ontwikkelen, en omdat het een serie is ipv een film is het wel uitgebreid allemaal, dus zo standaard is het ook weer niet. S2 is alles behalve standaard, erg uniek verhaal moet ik zeggen, in grote lijnen dan wel want een aantal cliché's als exorcisme enz komen er wel in voor. Vooral S2 vond ik erg vet. Ik zou wel gewoon beginnen met S1 als ik jou was, aangezien er aardig wat acteurs uit S1 ook weer in S2 zitten (wel andere personages natuurlijk) maar dat trok mij wel aan. Zal ook weer in S3 het geval zal zijn. Nieuw verhaal, zelfde acteurs. Kortom, je moet wel van het genre houden, maar ik raad het wel aan, kijkt lekker vlot weg.

Mooizo. Ben het eerste seizoen aan het downloaden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:11 

Hardtraxxer

Die cliffhanger in Breaking Bad :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:14 

Hardtraxx Elite

WaVe schreef:
Die cliffhanger in Breaking Bad :woot:

Ik moet het nog kijken! Ik zag al wat retweets van Breaking Bad account. Deed me weer denken aan die beruchte aflevering van GoT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

Ja potverdorie wtf ik wil weten wat er gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

Gisteren uiteraard Breaking Bad gezien zodra die online stond :P DAFUQ :surrender:

Ook gisteren begonnen met Sons of Anarchy. 2 afleveringen gezien en wil nu al niet meer stoppen met kijken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 15:34 

Hardtraxx Addict

Die cliffhanger van Breaking Bad :drool:

Spoilertje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Principle_of_Evil_Marksmanship

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:04 

Hardtraxx Elite

Zeau! Net de nieuwe BB gekeken! Wat een cliffhanger he! Alhoewel ik het wel zag aankomen dat die gang zou gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:09 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 23:51 

Vreemd, maar 1x terugslag :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 01:33 

Hardtraxx Veteran

Die scene was verder helemaal niet vreemd wil je zeggen :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 07:55 

Hardtraxx Veteran

Na ruim een maand pauze omdat S03E10 zo saai is van Breaking Bad gisteren toch maar weer opgepakt.

Hoe zit dat nou met Jane die opeens weer terug is aan het begin van die aflevering? Of wordt dat later duidelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 10:48 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Na ruim een maand pauze omdat S03E10 zo saai is van Breaking Bad gisteren toch maar weer opgepakt.

Hoe zit dat nou met Jane die opeens weer terug is aan het begin van die aflevering? Of wordt dat later duidelijk?

Kan dat me niet helemaal meer voor me halen, maar in die voorstukjes zie je inderdaad vaak dingen die pas een aantal afleveringen later verklaard worden. :P Net als die teddybeer in het zwembed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:10 

Hardtraxx Addict

Ik zie er ook geen hulzen uitvliegen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 12:13 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Fuzzylogic schreef:

Kan dat me niet helemaal meer voor me halen, maar in die voorstukjes zie je inderdaad vaak dingen die pas een aantal afleveringen later verklaard worden. :P Net als die teddybeer in het zwembed

Godver die teddybeer was echt sicke shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:43 

Hardtraxx Addict

Yes, vanaf eind september / begin oktober gaat het weer beginnen!

Een dijk nieuwe series die de test van het eerste seizoen moeten doorstaan. Hieronder even op een rijtje gezet welke ik zeker ga kijken;

NBC
The Blackist

FOX
Almost Human (opvolger van FRINGE)

Brooklyn Nine-Nine

Gang related

Sleepy Hollow

ABC
MARVEL agents of S.H.I.E.L.D.

Hieronder het rijtje wat me tot dusver niet veel doet, veelal komedie en daar kijk ik al voldoende van. Kunnen mensen eventueel de trailer opzoeken.

- Ironside (NBC) - Komedie
- Michael J. Fox Show (NBC) - Komedie
- Sean saves the World (NBC) - Komedie
- Welcome to the family (NBC) - Komedie
- Dracula (NBC) - Drama (In de trailer zit de sfeer waarin de serie zich afspeelt er super uit, maar ik ga deze toch passen)
- Enlisted (FOX) - Drama (Deze download ik denk ik als ik weet of seizoen 1 er goed doorgekomen is nog)
- Cosmos (FOX) - Drama (Hele vage trailer)
- Resurrection (ABC) - Drama (Iets teveel 'drama' voor mij)
- Betrayel (ABC) - Drama (Iets teveel 'drama' voor mij)

En dan voor de geïnteresseerde ook nog een aantal promo's van al lopende series, waarvan ik weet dat sommige hier deze ook volgen (ik zet bij de even alleen de link neer, anders wordt dit een er lange post)

Person of Interest - Season 3
Teaser #1 http://www.youtube.com/watch?v=iGHIIg4QzXY
Teaser #2 http://www.youtube.com/watch?v=IIu5H8TJukU

Revolution - Season 2
Trailer http://www.youtube.com/watch?v=LpHDvJN2Zlg
Promo http://www.youtube.com/watch?v=t0Q8eZ9y2uM

The Mentalist - Season 6 (final season?)
Promo http://www.youtube.com/watch?v=SkTETKoYvRY

Zo, dat was hem weer. Iedereen een beetje de hoogte nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Dexter is inmiddels trouwens ook naat een aardige climax toe aan het werken. Heel benieuwd hoe dit af gaat sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 14:01 

Hardtraxx Veteran

Hele laatste seizoen is drama van Dexter
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 14:44 

Hardtraxx Veteran

Heb de eerste aflevering gezien(van nieuw seizoen), maar vond deze niet boeiend genoeg. De rest dus ook kut tot nu toe? Bij welke zijn ze nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Zijn nu bij 10. Maar alles gaat veel te snel op t begin van t seizoen, en deze laatste afleveringen zijn wel leuk maar niet zo episch als ik had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 14:51 

Hardtraxx Veteran

styl0w, eindbaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:26 

Hardtraxxer

De afleveringen van het laatste seizoen van Dexter zijn echt lachwekkend slecht.
De afleveringen van het laatste seizoen van Breaking Bad zijn daarintegen werkelijk geniaal. Vooral episode 11 is denk ik de meest geniale Breaking Bad episode van de afgelopen 5 seizoenen.

Spoilers van zowel Breaking Bad als Dexter!!!

Leuke partijdige vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Under the Dome is de laatste afleveringen ook wel écht gruwelijk aan het worden :D
Hopelijk blijft de serie bij 1 of 2 seizoenen, anders kan t wel eens erg langdradig en eentonig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Gister is seizoen 6 van Sons Of Anarchy begonnen :clap: :loving:
Vorige  1 ... 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic