3 kwartier met m'n mond open zitten kijken. Wat een episode!
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Fuck it! Laatste paar weken Breaking Bad super goed! 
Holy Shit Breaking Bad 
View on YouTube
Spoilers voor degenen die het nog nooit gezien hebben, maar heb werkelijk helemaal dubbel gelegen om dit filmpje.
View on YouTube
Spoilers voor degenen die het nog nooit gezien hebben, maar heb werkelijk helemaal dubbel gelegen om dit filmpje.
Koleerte zeg, net gezien. Bizarre aflevering, misschien wel de beste scenes tot nu toe (inclusief dat einde van Crawl Space).JVDM wrote:Godverdomme Breaking Bad
Legt de lat voor series wel onmogelijk hoog.
2 zelfs nog maar...shit inderdaad, wat een serie zegJVDM wrote:Zo benieuwd, nog drie afleveringen.Henk-Jan wrote:... Misselijkmakend goedJVDM wrote:Godverdomme Breaking Bad
Net Sleepy Hollow S01E01 gekeken. De pilot van de serie.
Dit wordt een houdertje. Heerlijk!
Dit wordt een houdertje. Heerlijk!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Heb hem ook net binnen 
Fucking hell! Wat een godverdomd abnormaal goede aflevering weer!
Volgens mij werkt dit toe naar een van de meest, al dan niet de meest, epische serie finale tot nu toe! En wat een acteerwerk van Bryan Cranston aan het eind van de aflevering.
Hoe komen jullie er trouwens bij dat er nog 3 eps te gaan zijn? Zijn er nu nog maar twee hoor.
Tevens nog niet met het vierde seizoen van Boardwalk Empire begonnen. Ben eerst seizoen 3 nog eens aan het kijken
. Daarnaast ook begonnen met de serie American Horror Story; ziet er redelijk interessant uit. Daarnaast ook nog met het laatste seizoen van Dexter bezig. Die valt me dan weer vies tegen! Hopelijk maakt de finale alles goed!
Volgens mij werkt dit toe naar een van de meest, al dan niet de meest, epische serie finale tot nu toe! En wat een acteerwerk van Bryan Cranston aan het eind van de aflevering.
Hoe komen jullie er trouwens bij dat er nog 3 eps te gaan zijn? Zijn er nu nog maar twee hoor.
Tevens nog niet met het vierde seizoen van Boardwalk Empire begonnen. Ben eerst seizoen 3 nog eens aan het kijken
Mensen die Under The Dome kijken?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
patrickjeb wrote:Mensen die Under The Dome kijken?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Niet meer neepatrickjeb wrote:Mensen die Under The Dome kijken?
Vanaf oktober wordt het uitgezonden bij SBS6, dan ga ik het eens bekijken.Firetrap wrote:Niet meer neepatrickjeb wrote:Mensen die Under The Dome kijken?
Laatste 2 afleveringen Breaking Bad zijn 75 minuten.
https://twitter.com/petergould/status/3 ... 7033994241
Ik weet niet of ik dat aankan in 1 sessiemaarten0546 wrote:Laatste 2 afleveringen Breaking Bad zijn 75 minuten.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ohjaaaaaaaaa.
Inclusief commercials, dus ong 60 minuten exclusief.maarten0546 wrote:Laatste 2 afleveringen Breaking Bad zijn 75 minuten.
10 minuten langer dan normaal
Sick trouwens, 25k stemmen en 10/10
http://www.imdb.com/title/tt2301451/
Breaking Bad heeft dus de Emmy gewonnen voor beste drama serie! Anna Gun (Skylar) heeft een Emmy gewonnen voor beste vrouwelijke bijrol.
De beste mannelijke bijrol in een dramaserie is gegaan naar Bobby Cannavale. Hij zette dat heerlijk personage Gyp Rosetti neer in Boardwalk Empire.
Claire Danes heeft weer de Emmy gewonnen voor beste vrouwelijke hoofdrol in een dramaserie (Homeland).
Beste regiewerk in een dramaserie ging naar David Fincher. Dit voor de eerste aflevering(en) van House of Cards.
M'n andere favoriete serie, Game of Thrones (vind ik nog een tikkie beter dan BB zelfs), is eigenlijk gewoon genegeerd bij de uitreikingen.
Dit zijn voor mij even de belangrijkste punten van uitreikingen van de Emmys.
Klik hier voor de complete uitslag!
De beste mannelijke bijrol in een dramaserie is gegaan naar Bobby Cannavale. Hij zette dat heerlijk personage Gyp Rosetti neer in Boardwalk Empire.
Claire Danes heeft weer de Emmy gewonnen voor beste vrouwelijke hoofdrol in een dramaserie (Homeland).
Beste regiewerk in een dramaserie ging naar David Fincher. Dit voor de eerste aflevering(en) van House of Cards.
M'n andere favoriete serie, Game of Thrones (vind ik nog een tikkie beter dan BB zelfs), is eigenlijk gewoon genegeerd bij de uitreikingen.
Dit zijn voor mij even de belangrijkste punten van uitreikingen van de Emmys.
Klik hier voor de complete uitslag!
Wanneer komt het nieuwe seizoen van The Walking Dead?
13 OktoberLeonidas wrote:Wanneer komt het nieuwe seizoen van The Walking Dead?
Deze Breaking Bad viel toch wel wat tegen. Nu weer een hele week wachten 
Arrow ook weer vanaf 9 oktober 
5 oktober ook weer South Park als ik het goed heb
5 oktober ook weer South Park als ik het goed heb
Fout, woensdag alpatrickjeb wrote:5 oktober ook weer South Park als ik het goed heb
View on YouTube