piratenbaaiStefann4 wrote:Ik kan seizoen 2 nergens vinden.. jij wel?Pommer wrote:Vandaag aan The Walking Dead begonnen, goed vermaakt de eerste twee afleveringen
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Vandaag met Suits begonnen. De pilot is al erg vet. Benieuwd naar de rest van de serie. 
De rest van de serie is ook goud kan ik je vertellen!chicken wrote:Vandaag met Suits begonnen. De pilot is al erg vet. Benieuwd naar de rest van de serie.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Godver ik heb echt nu al zin in morgen om BB weer te checken.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Idd! Als het goed is vanavond te bekijken toch!

LivestreamBasss27 wrote:Idd! Als het goed is vanavond te bekijken toch!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Daar zit me kut veel reclame in.
Wacht liever een uurtje en haal hem dan binnen.
Nog niks te vinden op de piraten baai
Dat wordt wachten tot morgen
Niet zo gek als hij pas over anderhalf uur (volgens mij) uitgezonden wordt.WaVe wrote:Nog niks te vinden op de piraten baai![]()
Ow that makes senseSteffnov wrote:Niet zo gek als hij pas over anderhalf uur (volgens mij) uitgezonden wordt.WaVe wrote:Nog niks te vinden op de piraten baai![]()
Ik ging er van uit dat hij al uitgezonden was omdat maarten0546 over een livestream sprak
Ik ga ook maar aan Breaking Bad beginnen. Ben de eerste 4 seizoenen nu aan het downloaden. Ben benieuwd, maar het moet wel goed zijn als ik de verhalen lees en hoor.
Eerste seizoen begint wat langzaam, maar is zeker waard om doorheen te bijten
ben ook later begonnen, ben nu bijna bij (vanavond s05e10 maar eens kijken), bazenserie.
Niet afhaken, je moet door aardig wat saaie dingenWize wrote:Ik ga ook maar aan Breaking Bad beginnen. Ben de eerste 4 seizoenen nu aan het downloaden. Ben benieuwd, maar het moet wel goed zijn als ik de verhalen lees en hoor.
Zoals een aflevering van drie kwartier die alleen maar over een irritante vlieg gaat 
Ik zit al drie weken vast bij Breaking Bad bij die aflevering in seizoen 3 over de vlieg. Tering wat saai zeg, hopelijk wordt het daarna weer zo geniaal als voor die aflevering.
omg dit is mijn 3000e post omg ik ben veteran omg feest
omg dit is mijn 3000e post omg ik ben veteran omg feest
Wat een heerlijke wending heeft seizoen 5 gekregen 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Het tweede deel van seizoen 5 is echt genialiteit dat maar doorgaat. Wat een slotstuk 
Spoilers! Selecteer om te lezen
Wat denken jullie? Gaat walter de hitman bellen voor Jesse? Ik heb zo het vermoeden dat hij zijn eigen dood gaat faken en dan gaat verdwijnen.
Wat denken jullie? Gaat walter de hitman bellen voor Jesse? Ik heb zo het vermoeden dat hij zijn eigen dood gaat faken en dan gaat verdwijnen.
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Alle drie de seizoenen van the walking dead inmiddels gezien, heerlijke serie
Nu maar eens GoT kijken denk ik.
Hier net begonnen met The Walking Dead, tot nu toe 4 afleveringen gezien en bevalt me wel. Hoorde wel van vrienden dan S2 wat minder is.. dus daar ben ik wel benieuwd naar. Hier heb ik dan een maandje voor, totdat alle Breaking Bad's er zijn zodat ik lekker in 1 keer door kan kijken
Daarna gaat Walking Dead ook weer verder, evenals een nieuwe seizoen van American Horror Story. Mijn agenda is wel weer gevuld.
Je gaat Breaking Bad nooit in 1 keer door kijken, dat lukt niemand.Wesz91 wrote:Hier net begonnen met The Walking Dead, tot nu toe 4 afleveringen gezien en bevalt me wel. Hoorde wel van vrienden dan S2 wat minder is.. dus daar ben ik wel benieuwd naar. Hier heb ik dan een maandje voor, totdat alle Breaking Bad's er zijn zodat ik lekker in 1 keer door kan kijkenDaarna gaat Walking Dead ook weer verder, evenals een nieuwe seizoen van American Horror Story. Mijn agenda is wel weer gevuld.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Heb ik gedaan in een vakantie vanaf S01E01 tot S05E08, hele dagen door haha.
Vannacht eindelijk weer nieuwe its always sunny en the leugue 
Ik bedoel de laatste 8 afleveringen, de rest heb ik al wel gezienmaarten0546 wrote: Je gaat Breaking Bad nooit in 1 keer door kijken, dat lukt niemand.
2 weken geleden begonnen met entourage
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube

View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube