Wesz91 wrote:Nog 5 dageeeen
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vandaag begonnen met American Horror Story, gelijk 5 afleveringen gekeken, de Pilot gebeurt super veel in moet ik zeggen, en zat derna met een hoop vragen, goed teken dus. Snel doorgekeken en uiteindelijk met nog meer vragen achter gebleven na 2-3 afleveringen. Inmiddels na 5 word een hoop duidelijk en begin ik er nu echt in te komen. Ga van de week zeker weer verder kijken.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Eeeeennn nieuwe Strike Back staat in de download
ben benieuwd.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAstefaneke wrote:View on YouTube
Wist niet eens dat dit bestondstefaneke wrote:View on YouTube
Ik vond Aang ook echt ziek vet. Korra was even wennen maar heb nu ook wel de smaak te pakken. Zoveel zin in S2 
Baas! Ben benieuwd hoe het verder vordert.
Hier ook! Dat wordt weer genietenFiretrap wrote:Eeeeennn nieuwe Strike Back staat in de downloadben benieuwd.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Breaking Bad, vette episode weer hoor. 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit.Daveytl wrote:Breaking Bad was té ziek
Op aanraden van een maat van Jurheinen The Following kijken. Ben benieuwd 
Laatste aflevering Under The Dome was weer echt gaaf 
vannacht ook episode 9 van breaking bad gekeken, kan niet wachten tot maandag voor de volgende!
Ben ook begonnen aan de eerste aflevering van Suits. Lijkt me een leuke serie, iemand ervaring hiermee?
Ben ook begonnen aan de eerste aflevering van Suits. Lijkt me een leuke serie, iemand ervaring hiermee?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Goed gedaan jurrien!!Daveytl wrote:Op aanraden van een maat van Jurheinen The Following kijken. Ben benieuwd
edit: oh wacht
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Haha, te pakkennnnnn
Best leuke serie geworden, niet verwacht in 't begin.wootum wrote:Laatste aflevering Under The Dome was weer echt gaaf
Eerste seizoen van The Following gezien. Sjezus christus wat vet

We origineel eigenlijk omdat ik wist dat er een 2e seizoen komt. Had het allerlaatste wel verwacht maar het andere niet bij dat huisje bij de zee.