Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 327  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:40 

Hardtraxx Crew

G1LL schreef:
Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?

Niet in seizoen 1 iig, ben er toen ook mee gekapt.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:41 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?

Een serie moet natuurlijk een beetje op gang komen, maar na de 1e aflevering had ik al gelijk zoiets van 'aaaah, ik wil meeeeer'! dus stop maar dan haha :P
Bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:13 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Poehhhh, na 1,5 seizoen buffelen had ik het ook gezien.

Nadat ik een stukje op tv zag van begin seizoen 3 of zo toch weer gaan kijken, en daar heb ik absoluut geen spijt van. Mega vet!
Bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:45 

Hardtraxx Veteran

BB krijgt een flinke dip in seizoen 2 maar seizoen 3 :worship:
Bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:01 

Na Dexter & BB nu maar beginnen met Game of Thrones
Bericht Geplaatst op 08 jul 2013 15:05 

Kraak... Piep...

Beginnen aan een klassieker : The X-Files en voor de verveling nog maar eens alle simpsons seizoenen opgetrommeld
Bericht Geplaatst op 10 jul 2013 17:30 

Hardtraxxer

G1LL schreef:

Zeker wel doorzetten. Pas vanaf seizoen 2 begon ik het pas echt geniaal te vinden.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2013 12:53 

Hardtraxx Veteran

Da Vinci's Demons wordt naar het einde toe wel erg tof :) nog maar één epi te gaan. Is bij mij zomaar van een cijfer 7 naar een 8 gestegen.
Bericht Geplaatst op 11 jul 2013 13:01 

Hardtraxx Veteran

Ik heb breaking bad weer opgepakt. :D
Ik heb seizoen 1 van Arrow binnen gehengeld, dus daar ga ik aan beginnen en ik heb alle afleveringen van Batman The Animated Series (1992). :D
Bericht Geplaatst op 16 jul 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

Pilot van Under The Dome gezien. Wauw, meteen hooked! Benieuwd naar de volgende episodes.
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 01:23 

Hardtraxx Addict

Eerste paar afleveringen van White Collar gezien, het weet met niet echt te pakken. Ondertussen ook verdergegaan met Dexter en het seizoen komt lekker op gang na episode 3.

Banshee ook een kans gegeven maar het mist iets, een bepaalde persoonlijkheid.

Firetrap schreef:
Pilot van Under The Dome gezien. Wauw, meteen hooked! Benieuwd naar de volgende episodes.

Ziet er inderdaad vet uit, ga ik morgen ook maar eens een kans geven!
Bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:20 

Hardtraxx Veteran

Suits en covert affairs weer begonnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 11:42 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Boardwalk Empire :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:16 

Hardtraxx Veteran

eindelijk begonne aan seizoen 3 van spartacus...nu 4 afleveringen verder en jammer dat de serie het niet haalt qua niveau van seizoen 1
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha! :worship:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 10:44 

Maximum schreef:
Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha! :worship:

Is ook echt een fucking brute serie. Rachel Zane is wel echt zo'n ongelofelijk mokkel! Net als Jenny trouwens :loving:

Net seizoen 1 van the Following gekeken. Erg leuk ook, kijkt goed weg! Ik heb nu toch al wel wat serietjes gekeken:

Heroes
Spartacus
Suits
Californication
Two and a half men
Big Bang Theory
Following
Southpark
Dexter
Prison Break
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 16:16 

Hardtraxx Addict

Begonnen aan Under the Dome, echt heel erg vet, zeker een aanrader! Ik kan ook niet wachten op seizoen 4 van strike back en de laatste episodes van Breaking Bad :drool:
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

Strike Back wacht ik ook met smart op :loving:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Maximum schreef:

Is ook echt een fucking brute serie. Rachel Zane is wel echt zo'n ongelofelijk mokkel! Net als Jenny trouwens :loving:
True that! ^^
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 17:53 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Over Game of Thrones kun je gewoon uren en uren en uren doorpraten (over wat vooraf gebeurd is, wat zich heeft afgespeeld in de serie en wat er nog komen gaat) terwijl dat bij ongeveer iedere andere serie niet zo is.

:whistle:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

walgelijk....erachter komen dat je gewoon een heel seizoen heb overgeslagen met spartacus xd
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

knees :P
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:27 

Hardtraxx Elite

Nog 5 dageeeen :yay:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 16:44 

Hardtraxxer

Kijk er ook heel erg naar uit! Vroeger was ik meer fan van Dexter dan Breaking bad, maar dat is nu duidelijk anders. Weet iemand nog een serie vergelijkbaar met Breaking bad? uitgaand van het acteerwerk dus.
Bericht Geplaatst op 06 aug 2013 16:46 

Hardtraxx Addict

Mister W. W. :thumbsup:
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic