Niet in seizoen 1 iig, ben er toen ook mee gekapt.G1LL wrote:Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Een serie moet natuurlijk een beetje op gang komen, maar na de 1e aflevering had ik al gelijk zoiets van 'aaaah, ik wil meeeeer'! dus stop maar dan hahaG1LL wrote:Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?
Poehhhh, na 1,5 seizoen buffelen had ik het ook gezien.G1LL wrote:Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?
Nadat ik een stukje op tv zag van begin seizoen 3 of zo toch weer gaan kijken, en daar heb ik absoluut geen spijt van. Mega vet!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
BB krijgt een flinke dip in seizoen 2 maar seizoen 3 
-
T
Na Dexter & BB nu maar beginnen met Game of Thrones
Beginnen aan een klassieker : The X-Files en voor de verveling nog maar eens alle simpsons seizoenen opgetrommeld
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Zeker wel doorzetten. Pas vanaf seizoen 2 begon ik het pas echt geniaal te vinden.G1LL wrote:Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Da Vinci's Demons wordt naar het einde toe wel erg tof
nog maar één epi te gaan. Is bij mij zomaar van een cijfer 7 naar een 8 gestegen.
Ik heb breaking bad weer opgepakt.
Ik heb seizoen 1 van Arrow binnen gehengeld, dus daar ga ik aan beginnen en ik heb alle afleveringen van Batman The Animated Series (1992).
Ik heb seizoen 1 van Arrow binnen gehengeld, dus daar ga ik aan beginnen en ik heb alle afleveringen van Batman The Animated Series (1992).
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Pilot van Under The Dome gezien. Wauw, meteen hooked! Benieuwd naar de volgende episodes.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Eerste paar afleveringen van White Collar gezien, het weet met niet echt te pakken. Ondertussen ook verdergegaan met Dexter en het seizoen komt lekker op gang na episode 3.
Banshee ook een kans gegeven maar het mist iets, een bepaalde persoonlijkheid.
Banshee ook een kans gegeven maar het mist iets, een bepaalde persoonlijkheid.
Ziet er inderdaad vet uit, ga ik morgen ook maar eens een kans geven!Firetrap wrote:Pilot van Under The Dome gezien. Wauw, meteen hooked! Benieuwd naar de volgende episodes.
Suits en covert affairs weer begonnen 
eindelijk begonne aan seizoen 3 van spartacus...nu 4 afleveringen verder en jammer dat de serie het niet haalt qua niveau van seizoen 1
Last edited by AniThing on 23 Jul 2013 17:39, edited 1 time in total.
Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha! 
-
N
Is ook echt een fucking brute serie. Rachel Zane is wel echt zo'n ongelofelijk mokkel! Net als Jenny trouwensMaximum wrote:Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha!
Net seizoen 1 van the Following gekeken. Erg leuk ook, kijkt goed weg! Ik heb nu toch al wel wat serietjes gekeken:
Heroes
Spartacus
Suits
Californication
Two and a half men
Big Bang Theory
Following
Southpark
Dexter
Prison Break
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Begonnen aan Under the Dome, echt heel erg vet, zeker een aanrader! Ik kan ook niet wachten op seizoen 4 van strike back en de laatste episodes van Breaking Bad 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Strike Back wacht ik ook met smart op 
Is ook echt een fucking brute serie. Rachel Zane is wel echt zo'n ongelofelijk mokkel! Net als Jenny trouwensNazale wrote:Maximum wrote:Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha!
True that!
Daveytl wrote:Over Game of Thrones kun je gewoon uren en uren en uren doorpraten (over wat vooraf gebeurd is, wat zich heeft afgespeeld in de serie en wat er nog komen gaat) terwijl dat bij ongeveer iedere andere serie niet zo is.
walgelijk....erachter komen dat je gewoon een heel seizoen heb overgeslagen met spartacus 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
knees 
Kijk er ook heel erg naar uit! Vroeger was ik meer fan van Dexter dan Breaking bad, maar dat is nu duidelijk anders. Weet iemand nog een serie vergelijkbaar met Breaking bad? uitgaand van het acteerwerk dus.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Mister W. W.