Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
G1LL wrote:Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?
Niet in seizoen 1 iig, ben er toen ook mee gekapt.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
G1LL wrote:Ik heb nu 3 afleveringen van Breaking Bad gekeken en ik vraag me af wanneer 't leuk wordt. Iemand?
Een serie moet natuurlijk een beetje op gang komen, maar na de 1e aflevering had ik al gelijk zoiets van 'aaaah, ik wil meeeeer'! dus stop maar dan haha :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Poehhhh, na 1,5 seizoen buffelen had ik het ook gezien.

Nadat ik een stukje op tv zag van begin seizoen 3 of zo toch weer gaan kijken, en daar heb ik absoluut geen spijt van. Mega vet!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
BB krijgt een flinke dip in seizoen 2 maar seizoen 3 :worship:
T
Na Dexter & BB nu maar beginnen met Game of Thrones
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Beginnen aan een klassieker : The X-Files en voor de verveling nog maar eens alle simpsons seizoenen opgetrommeld
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Zeker wel doorzetten. Pas vanaf seizoen 2 begon ik het pas echt geniaal te vinden.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Da Vinci's Demons wordt naar het einde toe wel erg tof :) nog maar één epi te gaan. Is bij mij zomaar van een cijfer 7 naar een 8 gestegen.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik heb breaking bad weer opgepakt. :D
Ik heb seizoen 1 van Arrow binnen gehengeld, dus daar ga ik aan beginnen en ik heb alle afleveringen van Batman The Animated Series (1992). :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Pilot van Under The Dome gezien. Wauw, meteen hooked! Benieuwd naar de volgende episodes.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Eerste paar afleveringen van White Collar gezien, het weet met niet echt te pakken. Ondertussen ook verdergegaan met Dexter en het seizoen komt lekker op gang na episode 3.

Banshee ook een kans gegeven maar het mist iets, een bepaalde persoonlijkheid.
Firetrap wrote:Pilot van Under The Dome gezien. Wauw, meteen hooked! Benieuwd naar de volgende episodes.
Ziet er inderdaad vet uit, ga ik morgen ook maar eens een kans geven!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Suits en covert affairs weer begonnen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Begonnen aan Boardwalk Empire :thumbup:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
eindelijk begonne aan seizoen 3 van spartacus...nu 4 afleveringen verder en jammer dat de serie het niet haalt qua niveau van seizoen 1
Last edited by AniThing on 23 Jul 2013 17:39, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha! :worship:
N
Maximum wrote:Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha! :worship:
Is ook echt een fucking brute serie. Rachel Zane is wel echt zo'n ongelofelijk mokkel! Net als Jenny trouwens :loving:

Net seizoen 1 van the Following gekeken. Erg leuk ook, kijkt goed weg! Ik heb nu toch al wel wat serietjes gekeken:

Heroes
Spartacus
Suits
Californication
Two and a half men
Big Bang Theory
Following
Southpark
Dexter
Prison Break
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Begonnen aan Under the Dome, echt heel erg vet, zeker een aanrader! Ik kan ook niet wachten op seizoen 4 van strike back en de laatste episodes van Breaking Bad :drool:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Strike Back wacht ik ook met smart op :loving:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Nazale wrote:
Maximum wrote:Begonnen aan Suits en ik vind het echt heel vet! Ben sinds vrijdag al bij ep 5 van seizoen 2 haha! :worship:
Is ook echt een fucking brute serie. Rachel Zane is wel echt zo'n ongelofelijk mokkel! Net als Jenny trouwens :loving:
True that! ^^
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Daveytl wrote:Over Game of Thrones kun je gewoon uren en uren en uren doorpraten (over wat vooraf gebeurd is, wat zich heeft afgespeeld in de serie en wat er nog komen gaat) terwijl dat bij ongeveer iedere andere serie niet zo is.
:whistle:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
walgelijk....erachter komen dat je gewoon een heel seizoen heb overgeslagen met spartacus xd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
knees :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Nog 5 dageeeen :yay:
Hardtraxxer
111 posts member since 2008
last seen Dec 2014
Kijk er ook heel erg naar uit! Vroeger was ik meer fan van Dexter dan Breaking bad, maar dat is nu duidelijk anders. Weet iemand nog een serie vergelijkbaar met Breaking bad? uitgaand van het acteerwerk dus.
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Mister W. W. :thumbsup: