Sowieso benieuwd hoe het 2e seizoen gaat worden
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Seizoen 5 van Breaking Bad ook gekeken, waar ken je de nieuwe aflervering(en) zien?
Je kan ze gewoon via torrents downloaden als ze uit zijn, moet niet moeilijk zijn om te leren (google)stefan_helmond wrote:Seizoen 5 van Breaking Bad ook gekeken, waar ken je de nieuwe aflervering(en) zien?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Verdomme die drie kwartier is altijd veel te snel voorbij als het om Breaking Bad gaat. Spann0ndddddddd.
Ben nog bij seizoen 2
Vorige week begonnen omdat iedereen het er over had.
American Horror Story seizoen 2
Heerlijke serie zeg, benieuwd naar wat voor verhaal S3 gaat worden.
-
B
Heb de pilot van seizoen 1 gekeken, en eerlijk gezegd vond ik er niets aanWesz91 wrote:American Horror Story seizoen 2Heerlijke serie zeg, benieuwd naar wat voor verhaal S3 gaat worden.
Vind seizoen 2 persoonlijk ook beter in elkaar steken qua verhaal. Dat is het met die serie, elk seizoen staat los van elkaar, telkens een ander verhaal (met wel een hoop dezelfde acteurs). Dus in principe kan je gewoon bij S2 beginnen en S1 overslaan.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Maar los daarvan, alleen al aan de hand van een pilot afhaken bij een serie is ook niet altijd even terecht.
Wat betreft AHS: gewoon door blijven kijken. S1 was wel tof maar S2 is echt gruwelijk vet 
2 afleveringen van Da Vinci's Demons gekeken, kon het verhaal niet helemaal volgen. Vanaf morgen maar even opnieuw beginnen met Nederlandse ondertiteling op Fox dan maar. The 100 lijkt me ook een aardige serie, zal ergens dit seizoen in première gaan.
View on YouTube
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
DVD is idd in begin wat wazig maar dat trekt wel aardig bij gaandeweg de serie 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ga ik ook een kans geven via Fox.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Fox vind ik wel een relaxte zender aan het worden! 
Continuum season 2 finale
Wat een bazen plotwending 
Gestart met Under The Dome. Nu 3 afleveringen gezien, maar het is beter dan ik dacht. Had verwacht dat er meer science fiction in zat, maar gelukkig is dat niet zo. Hopelijk blijft dat ook zo. Wel benieuwd hoe dat nu zit met die 'Pink stars are falling in lines' 
Iemand een idee wanneer the walking dead weer begint?
Ga deze wel een kans geven. Al is het op het eerste gezicht, wat amateuristisch geacteerd in de trailer.Lyst wrote:View on YouTube
Ook wel benieuwd naar deze
View on YouTube
-
B
Aristo wrote:Iemand een idee wanneer the walking dead weer begint?
Ik geloof eind oktober
13 oktober.bloemkool wrote:Aristo wrote:Iemand een idee wanneer the walking dead weer begint?
Ik geloof eind oktober
Voor de mensen die het nog niet kijken, Suits is echt een aanrader! 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Begonnen aan S04 van Strike Back, episch als vanouds!
Dit!Maximum wrote:Voor de mensen die het nog niet kijken, Suits is echt een aanrader!
Ik kan alleen seizoen 2 niet vinden met nederlandse ondertiteling
wat voor serie is dat eigenlijk?
en wave...losse ondertiteling al geprobeerd?
en wave...losse ondertiteling al geprobeerd?
Gaat over advocaten met verschillende zaken en ook persoonlijke gebeurtenissen van de personages. Maar het is een stuk minder suf dan dat het klinkt
na elke aflevering wil ik alweer de volgende aanzetten.
Heb nog geen losse ondertiteling geprobeerd, heb je misschien een site voor me waar ik die kan vinden (mits dat toegestaan is)?
Heb nog geen losse ondertiteling geprobeerd, heb je misschien een site voor me waar ik die kan vinden (mits dat toegestaan is)?