Cersei > All.
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Brienne 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
jordifcg wrote:Wesz91 wrote:Daenerys
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Arya Stark natuurlijk
, als je laatst die foto op hun FB zag van dat ze hier in amsterdam waren. Godverdomme wat een talent
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Hannibal aflevering was ook broekschijten de hele tijd weer, verdikkie.
Ben benieuwd wat Revolution seizoen 2 ons brengt. Spann0nd allemaal zeg!
Ben benieuwd wat Revolution seizoen 2 ons brengt
Spoiler
aangezien de stroom weer aan staat
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Laatste aflevering Revolution was leuk, kijk erg uit naar seizoen 2. Nooit gedacht dat ik het zo'n leuke serie zou vinden toen ik de eerste aflevering keek.
CLIFFHANGER.. HALLOOOOOOORiichard wrote:Laatste aflevering Revolution was leuk, kijk erg uit naar seizoen 2. Nooit gedacht dat ik het zo'n leuke serie zou vinden toen ik de eerste aflevering keek.
Holy shit Game Of Thrones.. Net pas tijd gehad om te kijken, maar wat een einde!
-
S
JVDM wrote:jordifcg wrote:Wesz91 wrote:Daenerys
Benieuwd wat E10 brengt, maar ik kan me nog herinneren dat er nog een heleboel hoofdpersonen het loodje leggen
Bedankt hestefaneke wrote: Benieuwd wat E10 brengt, maar ik kan me nog herinneren dat er nog een heleboel hoofdpersonen het loodje leggen.
Trailer van de volgende episode is trouwens ook al een paar dagen online voor de mensen die niet kunnen wachten.
Ajoh dat kun je zelf ook wel bedenkenDaveytl wrote:Bedankt hestefaneke wrote: Benieuwd wat E10 brengt, maar ik kan me nog herinneren dat er nog een heleboel hoofdpersonen het loodje leggen.
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Ik had juist gedacht dat het einde weer wat rustiger zou zijn, dus erg prettig vind ik zijn opmerking niet nee.
Ik dacht dat ie meer in het algemeen bedoelde dat een heleboel hoofdpersonen het loodje leggen, en niet specifiek over E10.
Denk zelf ook wel dat E10 een rustige ep wordt, hoor. Zal wel een soort aftermath zijn.
Denk zelf ook wel dat E10 een rustige ep wordt, hoor. Zal wel een soort aftermath zijn.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Het woordje 'nog' insinueert dat er naast het zooitje van e09 meer zullen sneuvelen. Achja, ik zie het wel, kan het me niet voorstellen.
Beginnetje gemaakt aan Vikings net
smaakt zeker naar meer!
Beginnetje gemaakt aan Vikings net
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Kill kill kill! Ben benieuwd of ze het nog gekker gaan maken.Firetrap wrote:Het woordje 'nog' insinueert dat er naast het zooitje van e09 meer zullen sneuvelen. Achja, ik zie het wel, kan het me niet voorstellen.
Beginnetje gemaakt aan Vikings netsmaakt zeker naar meer!
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Kan dat?Ramirez wrote:Kill kill kill! Ben benieuwd of ze het nog gekker gaan maken.Firetrap wrote:Het woordje 'nog' insinueert dat er naast het zooitje van e09 meer zullen sneuvelen. Achja, ik zie het wel, kan het me niet voorstellen.
Beginnetje gemaakt aan Vikings netsmaakt zeker naar meer!
Ik hoor hier een boel Game Of Thrones.
Heeft iemand redenen voor mij waarom ik het absoluut een keer moet kijken?
Verder zijn er niet echt series die ik (op TV) volg. Alleen kijk ik vaak MasterChef op Net 5 en heel soms wanneer het er op staat My Little Pony om me kapot te lachen hoe slecht het klinkt vergeleken met de Engelse versie.
Wanneer ik op YouTube een aflevering vond in het Vlaams ...
dat is gewoon geweldig man, foutste stemmen ooit 
Ja ik verwacht niet dat er veel waardering voor MLP hier is maar dat boeit me dan ook helemaal niks. Ik ben een brony en ik ben er trots op.
Verder zijn er niet echt series die ik (op TV) volg. Alleen kijk ik vaak MasterChef op Net 5 en heel soms wanneer het er op staat My Little Pony om me kapot te lachen hoe slecht het klinkt vergeleken met de Engelse versie.
Wanneer ik op YouTube een aflevering vond in het Vlaams ...
Ja ik verwacht niet dat er veel waardering voor MLP hier is maar dat boeit me dan ook helemaal niks. Ik ben een brony en ik ben er trots op.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Bekijk een paar trailers en dan kan je zelf wel beslissen of je het leuk vind of niet? Smaken verschillen.ExoBassTix wrote:Ik hoor hier een boel Game Of Thrones.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Het feit dat zoveel mensen het kijken en waarderen zegt al genoeg.
Haha, dacht het niet, ik durf te wedden dat jij My Little Pony niet leuk vind. 
Voor hetzelfde geld vind je het wel leuk, als dat zo is, geweldig, maar kijk je het dan omdat het zo veel gekeken wordt door anderen?
Voor hetzelfde geld vind je het wel leuk, als dat zo is, geweldig, maar kijk je het dan omdat het zo veel gekeken wordt door anderen?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Het feit dat het een 9,4 (?) op IMDB heeft zegt ook wel wat.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Weet je wat, kijk het maar niet ....ExoBassTix wrote:Haha, dacht het niet, ik durf te wedden dat jij My Little Pony niet leuk vind.
-
N
Ik heb wel eens wat afleveringen meegekeken. Echt een belachelijk punt, alleen al omdat ik het acteerwerk echt vrij matig vind.JVDM wrote:Het feit dat het een 9,4 (?) op IMDB heeft zegt ook wel wat.
Nee doe mij maar Suits.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Je kunt niet ontkennen dat je een uitzondering bent. Dat een belachelijk punt noemen is overdreven.