Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:50 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
alleen al omdat ik het acteerwerk echt vrij matig vind.

:')
je weet niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 17:14 

Bierkoning

GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

ExoBassTix schreef:
My Little Pony

En u maakt ook gebruik van TOR? Komt u ook wel eens in een chatbox bedoeld voor minderjarigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 17:21 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor wel meer mensen van 20 die MLP kijken hoor.
EDIT: Niet dat het de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.

Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).
En slecht acteerwerk is helemaal onzin, het mag dan wellicht niet een sterrencast zijn (inmiddels wel) maar dat betekent niet dat het slecht geacteerd is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:50 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:

Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).
En slecht acteerwerk is helemaal onzin, het mag dan wellicht niet een sterrencast zijn (inmiddels wel) maar dat betekent niet dat het slecht geacteerd is

Doe nou niet, die jongen is een verloren zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:54 

Hardtraxx Veteran

WTF? WTF? WTF? E09 van Game Of Thrones :oh: :oh: Damn.. Die zag ik niet aankomen! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:11 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
ExoBassTix schreef:
My Little Pony

En u maakt ook gebruik van TOR? Komt u ook wel eens in een chatbox bedoeld voor minderjarigen?

Har har har.
Ja zo ben ik dus ook weer niet xd

JVDM schreef:
Ik hoor wel meer mensen van 20 die MLP kijken hoor.
EDIT: Niet dat het de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk :P

Haha, ik ken zoveel mensen boven de 20 die MLP kijken.
En er zijn nog veel, VEEL meer die ik niet ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 21:12 

Henk-Jan schreef:
Ik dacht dat ie meer in het algemeen bedoelde dat een heleboel hoofdpersonen het loodje leggen, en niet specifiek over E10.

Denk zelf ook wel dat E10 een rustige ep wordt, hoor. Zal wel een soort aftermath zijn.

Precies, we zijn nu op ongeveer de helft van dat boek toch? Want ze gingen 'm in 2 delen doen? Heb dat boek wel nooit helemaal uitgelezen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 00:49 

Bierkoning

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:

Oke maar daarnaast is het ook nog eens fucking voorspelbaar en irritant gefilmd. En laat ik maar niet over de overdreven gevechten beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 08:24 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Pommer schreef:

Oke maar daarnaast is het ook nog eens fucking voorspelbaar en irritant gefilmd. En laat ik maar niet over de overdreven gevechten beginnen.

Wat is jou visie op de gevechten in spartacus dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 11:26 

Hardtraxx Veteran

Sarcasm on the internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:02 

Bierkoning

Die zijn veel mooier en realistischer niels
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:47 

Hardtraxx Addict

Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:51 

Hardtraxx Elite

phoenix schreef:
Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?

Ik volg die serie zelf niet, maar het nieuwe seizoen (5) start op 24 september!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:52 

Hardtraxxer

phoenix schreef:

Ik kijk 'm niet, maar hij gaat 24 september verder.

http://www.bierdopje.com/shows/ncis-los ... s/season/5

Op deze site staat alle informatie die je nodig hebt inclusief subs! Ik denk dat de meesten 'm hier al kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 22:28 

Hardtraxx Addict

Solis schreef:
phoenix schreef:

Ik volg die serie zelf niet, maar het nieuwe seizoen (5) start op 24 september!
Stinkjanus schreef:
phoenix schreef:

Ik kijk 'm niet, maar hij gaat 24 september verder.

http://www.bierdopje.com/shows/ncis-los ... s/season/5

Op deze site staat alle informatie die je nodig hebt inclusief subs! Ik denk dat de meesten 'm hier al kennen.

thnx heren! ik kende die site nog niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 02:03 

Hardtraxx Elite

Kijkt hier niemand Dexter?
Wat een helden serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 10:01 

Hardtraxx Veteran

Gisteren de eerste aflevering van Arrow gezien. Denk wel dat ik die serie verder volledig ga volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 10:51 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Gisteren de eerste aflevering van Arrow gezien. Denk wel dat ik die serie verder volledig ga volgen :)

Zeker een aanrader :yes:, ik kijk elke keer al uit naar de zondag half 9, op veronica (dan komen Nikita> arrow erop)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Kijkt hier niemand Dexter?
Wat een helden serie!

Jawel, maar vind het niet zo goed als dat anderen vinden. Ben bij seizoen 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Dexter ook geen serie om veel achter elkaar te kijken. Bij elke week een aflevering heeft de serie veel meer naar mijn mening. Hele gave serie vind ik het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:50 

Hardtraxxer

Dexter is inderdaad een hele goede serie, jammer genoeg wordt seizoen 8 het laatste seizoen. Het is niet een serie die je meteen boeit, maar naar mate je het karakter steeds beter leert kennen, wordt steeds vetter in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:43 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Dexter is inderdaad een hele goede serie, jammer genoeg wordt seizoen 8 het laatste seizoen. Het is niet een serie die je meteen boeit, maar naar mate je het karakter steeds beter leert kennen, wordt steeds vetter in mijn ogen.

denk dat het wel mooi geweest is. Ben gruwelijk benieuwd hoe ze het gaan afsluiten
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic