Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Nazale wrote:alleen al omdat ik het acteerwerk echt vrij matig vind.
:')
je weet niks
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
ExoBassTix wrote:My Little Pony
En u maakt ook gebruik van TOR? Komt u ook wel eens in een chatbox bedoeld voor minderjarigen?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik hoor wel meer mensen van 20 die MLP kijken hoor.
EDIT: Niet dat het de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Pommer wrote:GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).
En slecht acteerwerk is helemaal onzin, het mag dan wellicht niet een sterrencast zijn (inmiddels wel) maar dat betekent niet dat het slecht geacteerd is
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Jurheinen wrote:
Pommer wrote:GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).
En slecht acteerwerk is helemaal onzin, het mag dan wellicht niet een sterrencast zijn (inmiddels wel) maar dat betekent niet dat het slecht geacteerd is
Doe nou niet, die jongen is een verloren zaak.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
WTF? WTF? WTF? E09 van Game Of Thrones :oh: :oh: Damn.. Die zag ik niet aankomen! :oh:
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
chicken wrote:
ExoBassTix wrote:My Little Pony
En u maakt ook gebruik van TOR? Komt u ook wel eens in een chatbox bedoeld voor minderjarigen?
Har har har.
Ja zo ben ik dus ook weer niet xd
JVDM wrote:Ik hoor wel meer mensen van 20 die MLP kijken hoor.
EDIT: Niet dat het de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk :P
Haha, ik ken zoveel mensen boven de 20 die MLP kijken.
En er zijn nog veel, VEEL meer die ik niet ken.
S
Henk-Jan wrote:Ik dacht dat ie meer in het algemeen bedoelde dat een heleboel hoofdpersonen het loodje leggen, en niet specifiek over E10.

Denk zelf ook wel dat E10 een rustige ep wordt, hoor. Zal wel een soort aftermath zijn.
Precies, we zijn nu op ongeveer de helft van dat boek toch? Want ze gingen 'm in 2 delen doen? Heb dat boek wel nooit helemaal uitgelezen :P.
Bierkoning
last seen 18 days ago
Jurheinen wrote:
Oke maar daarnaast is het ook nog eens fucking voorspelbaar en irritant gefilmd. En laat ik maar niet over de overdreven gevechten beginnen.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
:lol:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Pommer wrote:
Jurheinen wrote:
Oke maar daarnaast is het ook nog eens fucking voorspelbaar en irritant gefilmd. En laat ik maar niet over de overdreven gevechten beginnen.
Wat is jou visie op de gevechten in spartacus dan? :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Sarcasm on the internet.
Bierkoning
last seen 18 days ago
Die zijn veel mooier en realistischer niels
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
phoenix wrote:Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
Ik volg die serie zelf niet, maar het nieuwe seizoen (5) start op 24 september!
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
phoenix wrote:Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
Ik kijk 'm niet, maar hij gaat 24 september verder.

http://www.bierdopje.com/shows/ncis-los ... s/season/5

Op deze site staat alle informatie die je nodig hebt inclusief subs! Ik denk dat de meesten 'm hier al kennen.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Solis wrote:
Ik volg die serie zelf niet, maar het nieuwe seizoen (5) start op 24 september!
Stinkjanus wrote:
Ik kijk 'm niet, maar hij gaat 24 september verder.

http://www.bierdopje.com/shows/ncis-los ... s/season/5

Op deze site staat alle informatie die je nodig hebt inclusief subs! Ik denk dat de meesten 'm hier al kennen.
thnx heren! ik kende die site nog niet
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Kijkt hier niemand Dexter?
Wat een helden serie!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Gisteren de eerste aflevering van Arrow gezien. Denk wel dat ik die serie verder volledig ga volgen :)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
nielstil wrote:Gisteren de eerste aflevering van Arrow gezien. Denk wel dat ik die serie verder volledig ga volgen :)
Zeker een aanrader :yes:, ik kijk elke keer al uit naar de zondag half 9, op veronica (dan komen Nikita> arrow erop)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
hotymoty wrote:Kijkt hier niemand Dexter?
Wat een helden serie!
Jawel, maar vind het niet zo goed als dat anderen vinden. Ben bij seizoen 5.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind Dexter ook geen serie om veel achter elkaar te kijken. Bij elke week een aflevering heeft de serie veel meer naar mijn mening. Hele gave serie vind ik het!
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Dexter is inderdaad een hele goede serie, jammer genoeg wordt seizoen 8 het laatste seizoen. Het is niet een serie die je meteen boeit, maar naar mate je het karakter steeds beter leert kennen, wordt steeds vetter in mijn ogen.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Stinkjanus wrote:Dexter is inderdaad een hele goede serie, jammer genoeg wordt seizoen 8 het laatste seizoen. Het is niet een serie die je meteen boeit, maar naar mate je het karakter steeds beter leert kennen, wordt steeds vetter in mijn ogen.
denk dat het wel mooi geweest is. Ben gruwelijk benieuwd hoe ze het gaan afsluiten