:')Nazale wrote:alleen al omdat ik het acteerwerk echt vrij matig vind.
je weet niks
:')Nazale wrote:alleen al omdat ik het acteerwerk echt vrij matig vind.
En u maakt ook gebruik van TOR? Komt u ook wel eens in een chatbox bedoeld voor minderjarigen?ExoBassTix wrote:My Little Pony
Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).Pommer wrote:GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
Doe nou niet, die jongen is een verloren zaak.Jurheinen wrote:Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).Pommer wrote:GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
En slecht acteerwerk is helemaal onzin, het mag dan wellicht niet een sterrencast zijn (inmiddels wel) maar dat betekent niet dat het slecht geacteerd is
Har har har.chicken wrote:En u maakt ook gebruik van TOR? Komt u ook wel eens in een chatbox bedoeld voor minderjarigen?ExoBassTix wrote:My Little Pony
Haha, ik ken zoveel mensen boven de 20 die MLP kijken.JVDM wrote:Ik hoor wel meer mensen van 20 die MLP kijken hoor.
EDIT: Niet dat het de normaalste zaak van de wereld is natuurlijk
Precies, we zijn nu op ongeveer de helft van dat boek toch? Want ze gingen 'm in 2 delen doen? Heb dat boek wel nooit helemaal uitgelezenHenk-Jan wrote:Ik dacht dat ie meer in het algemeen bedoelde dat een heleboel hoofdpersonen het loodje leggen, en niet specifiek over E10.
Denk zelf ook wel dat E10 een rustige ep wordt, hoor. Zal wel een soort aftermath zijn.
Oke maar daarnaast is het ook nog eens fucking voorspelbaar en irritant gefilmd. En laat ik maar niet over de overdreven gevechten beginnen.Jurheinen wrote:Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).Pommer wrote:GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
En slecht acteerwerk is helemaal onzin, het mag dan wellicht niet een sterrencast zijn (inmiddels wel) maar dat betekent niet dat het slecht geacteerd is
Wat is jou visie op de gevechten in spartacus dan?Pommer wrote:Oke maar daarnaast is het ook nog eens fucking voorspelbaar en irritant gefilmd. En laat ik maar niet over de overdreven gevechten beginnen.Jurheinen wrote:Dat het niet je ding is kan zijn, maar dat wat je allemaal zegt is gewoon simpelweg niet waar. Het is een ijzersterk verhaal + script, met juist interessante personages (elk personage is anders dan de volgende).Pommer wrote:GOT? Slecht acteerwerk, lelijke special effects, dom verhaal, matig script, oninteressante personages enzovoorts.
Ik volg die serie zelf niet, maar het nieuwe seizoen (5) start op 24 september!phoenix wrote:Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
Ik kijk 'm niet, maar hij gaat 24 september verder.phoenix wrote:Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
Solis wrote:Ik volg die serie zelf niet, maar het nieuwe seizoen (5) start op 24 september!phoenix wrote:Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
thnx heren! ik kende die site nog nietStinkjanus wrote:Ik kijk 'm niet, maar hij gaat 24 september verder.phoenix wrote:Iemand hier die NCIS:LA volgt en toevallig weet wanneer het nieuwe seizoen start?
http://www.bierdopje.com/shows/ncis-los ... s/season/5
Op deze site staat alle informatie die je nodig hebt inclusief subs! Ik denk dat de meesten 'm hier al kennen.
Zeker een aanradernielstil wrote:Gisteren de eerste aflevering van Arrow gezien. Denk wel dat ik die serie verder volledig ga volgen
Jawel, maar vind het niet zo goed als dat anderen vinden. Ben bij seizoen 5.hotymoty wrote:Kijkt hier niemand Dexter?
Wat een helden serie!
denk dat het wel mooi geweest is. Ben gruwelijk benieuwd hoe ze het gaan afsluitenStinkjanus wrote:Dexter is inderdaad een hele goede serie, jammer genoeg wordt seizoen 8 het laatste seizoen. Het is niet een serie die je meteen boeit, maar naar mate je het karakter steeds beter leert kennen, wordt steeds vetter in mijn ogen.