werd tijd dat er wat gebeurdeJurheinen wrote:Godverdomme wat een nare aflevering van Game of Thrones, flikker maar op met seizoen 4. Godver de naar wat een nare zooi
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Ja, beste aflevering so far! Wow. Wel vreemd dat Bran zo koeltjes reageert op het zien van Jon.
Ik zat afl. 9 vanochtend in de bus te kijken. En die zat redelijk vol. Na het einde van de aflevering wil ik niet weten hoe mijn gezichtsuitdrukking was haha!
En ik heb 'm vanavond weer zitten kijken. Ik moest hem gewoon nog een keer zien. Dat zegt wat.
Wat ik me nu afvraag: hoe is het in godverdetyfusteringzooi mogelijk dat deze serie nog niet de Emmy award heeft gewonnen voor beste serie?!
En ik heb 'm vanavond weer zitten kijken. Ik moest hem gewoon nog een keer zien. Dat zegt wat.
Wat ik me nu afvraag: hoe is het in godverdetyfusteringzooi mogelijk dat deze serie nog niet de Emmy award heeft gewonnen voor beste serie?!
Vond ik ook heel apart. Ook raar dat Jon niet in de gaten heeft gehad dat dat 'zijn' wolven waren die hem hebben gered.Firetrap wrote:Ja, beste aflevering so far! Wow. Wel vreemd dat Bran zo koeltjes reageert op het zien van Jon.
Eens, was een beetje een raar gedoe ja.Daveytl wrote:Vond ik ook heel apart. Ook raar dat Jon niet in de gaten heeft gehad dat dat 'zijn' wolven waren die hem hebben gered.Firetrap wrote:Ja, beste aflevering so far! Wow. Wel vreemd dat Bran zo koeltjes reageert op het zien van Jon.
Ik denk dat Jon die wolven niet herkend heeft. Toen hij bij de Nights Watch kwam waren dat nog maar kleine beestjes he 
-
B
Ik ben nog altijd in shock, echt WTF!
Dat zal nog moeten blijken toch? We zien hem alleen vluchten voor enge gingers. Misschien denkt hij later eraan terug denkt.Daveytl wrote:Vond ik ook heel apart. Ook raar dat Jon niet in de gaten heeft gehad dat dat 'zijn' wolven waren die hem hebben gered.Firetrap wrote:Ja, beste aflevering so far! Wow. Wel vreemd dat Bran zo koeltjes reageert op het zien van Jon.
Heb na afloop 10 minuten na een zwart scherm lopen turen

Er is al een speciale reactionvideo's page
http://www.reddit.com/r/gameofthrones/c ... s_for_the/
Een compilatie:
View on YouTube
http://www.reddit.com/r/gameofthrones/c ... s_for_the/
Een compilatie:
View on YouTube
Last edited by Jordi on 04 Jun 2013 00:50, edited 2 times in total.
in het boek lopen ze elkaar ook mis terwijl ze zo dichtbij zijn, ze komen indirect wel in contact maar weten het daar niet van elkaarMr Lellebel wrote:Eens, was een beetje een raar gedoe ja.Daveytl wrote:Vond ik ook heel apart. Ook raar dat Jon niet in de gaten heeft gehad dat dat 'zijn' wolven waren die hem hebben gered.Firetrap wrote:Ja, beste aflevering so far! Wow. Wel vreemd dat Bran zo koeltjes reageert op het zien van Jon.
EDIT: ik zit nog wel ongeveer op het punt waar de serie nog is dus het zou kunnen dat dit alsnog gebeurt in het boek.
Volgende week word afzien na de laatste aflevering 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Volgende week alweer de laatste? 
komt meneer cola ook weer moeilijk doenDakpan wrote:Heb je meneer boek weer hoor.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Was wel van toevoegende waarde
Hahahahatommetjeuh wrote:komt meneer cola ook weer moeilijk doenDakpan wrote:Heb je meneer boek weer hoor.
Hahaha epischtomac wrote:https://vine.co/v/b3XZMHmxzxh
In dit filmpje is ze wel erg sexyMr Lellebel wrote:Hahaha epischtomac wrote:https://vine.co/v/b3XZMHmxzxhHeb een crush op haar
Maar in de serie niet echt. Zag net trouwens wel een lekkere foto van Sansa.
Die is in het echt ook van Jontomac wrote:Geef mij die ginger van Jon maar
Stelletje pedo's
Margaery of Daenerys
Margaery of Daenerys