Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 327  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Op zoek naar een leuke miniserie.. nee geen serie van 10 seizoenen en 30 afleveringen per seizoen..
een mini serie.. van zo'n 5 a 10 afleveringen.. genre: oorlog, actie, moord en doodslag, bruut geweld!
Band of Brothers, The Pacific & Generation Kill al gezien.. suggesties?

Strike Back ga je wel leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 22:32 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:

Strike Back ga je wel leuk vinden.

Omschrijving even opgezocht. Ziet er veelbelovend uit. Ik hou hier wel van :). Thx. Was toe aan nieuw kijkvoer :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Echt een prima serie die best onderbelicht is. Goed tempo en voldoende spanning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ben zelf inmiddels begonnen aan Breaking Bad. Heb het 1e seizoen er op zitten. Maar is wel erg langdradig allemaal. Trage verhaallijn.

Ik ben ook gestopt na seizoen 2, was er helemaal klaar mee. Je wist na 3/4 afleveringen al wat de climax zou zijn van het seizoen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 00:37 

Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:
Ben zelf inmiddels begonnen aan Breaking Bad. Heb het 1e seizoen er op zitten. Maar is wel erg langdradig allemaal. Trage verhaallijn.

Ben halverwege seizoen 2 gestopt. Geen fuck aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 11:55 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag (na haar lang over te moeten halen) met m'n vriendin rond 10 uur begonnen aan de eerste Prison Break aflevering van seizoen 1. Had zij nog nooit gezien, ik natuurlijk al zo'n 5 keer.
Gisteren om 18.00 was de 10e aflevering af :lol: Zo verslavend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:40 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Vrijdag (na haar lang over te moeten halen) met m'n vriendin rond 10 uur begonnen aan de eerste Prison Break aflevering van seizoen 1. Had zij nog nooit gezien, ik natuurlijk al zo'n 5 keer.

Heb alle seizoenen nu 3x gezien, Seizoen 1 en 2 blijven voor mij toch echt het beste, 3 is wat langdradig en seizoen 4 vond ik alleen de eerste helft leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 15:16 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Daveytl schreef:

Heb alle seizoenen nu 3x gezien, Seizoen 1 en 2 blijven voor mij toch echt het beste, 3 is wat langdradig en seizoen 4 vond ik alleen de eerste helft leuk.

Na seizoen 1 gewoon ophouden met kijken. Geen enkele serie kan dat niveau nog evenaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Ik ga PB waarschijnlijk ook nog weleens een re-run geven :D vond zowel seizoen 1 als Sona bijzonder geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Jeff3rd schreef:

Ben halverwege seizoen 2 gestopt. Geen fuck aan.

Als je seizoen 4 gezien hebt denk je wel anders. Ik geef toe dat het een trage serie is, je moet er van houden. Er is zelfs 1 aflevering waar ze alleen maar achter een vlieg aan zitten, en dat 45 minuten lang :lol: . Ik vind het geniaal in ieder geval.

Nu bezig met Suits. Erg interessant tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 19:25 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Nijidik schreef:
Daveytl schreef:

Na seizoen 1 gewoon ophouden met kijken. Geen enkele serie kan dat niveau nog evenaren.

Prison Break Season 1 beste serie evah :) 2 was ook echt tering goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 01:33 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Nijidik schreef:
Daveytl schreef:

Heb alles nu 3x gezien dus dat had je eerder moeten zeggen. Sowieso was het einde in seizoen 1 een gigantische cliffhanger. Na het verzamelen van de kaartjes en het krijgen van scylla was seizoen 4 ronduit saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 17:30 

Hardtraxx Veteran

einde seizoen 5 van chuck was erg onverwachts......wel een heel sterk einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Breaking Bad :yay:

Nu al een mega vet seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:07 

Hardtraxx Addict

Begonnen aan Boardwalk Empire een aanrader voor iedereen hier. Wat een heerlijke serie zeg. Seizoen 3 begint over een week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 00:11 

Hardtraxx Addict

Homeland laatste dvd afkijken, spannen Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 00:15 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

'Bijna' weer! Eindelijk :D Ben benieuwd wat voor een rol Yvonne Strahovski krijgt (nee antwoord geven hoeft niet :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

Ik heb gelukkig alles na seizoen 2 nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
Afbeelding

'Bijna' weer! Eindelijk :D Ben benieuwd wat voor een rol Yvonne Strahovski krijgt (nee antwoord geven hoeft niet :lol: )

alleen daarvoor zou k al die serie willen kijke....
alleen geen zin om bij seizoen 1 te beginne xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 14:20 

Hardtraxx Addict

Echt doen, gewoon bij seizoen 1 beginnen en op je gemakje doorgaan (of 4 afleveringen per avond, zoals ik deed :P), echt een topserie. Kan niet wachten op seizoen 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 15:53 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Solis schreef:
Afbeelding

alleen daarvoor zou k al die serie willen kijke....
alleen geen zin om bij seizoen 1 te beginne xd

Gewoon doen! Een van de betere series die ik tot nu toe heb gezien.. Jennifer Carpenter is overigens ook niet verkeerd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 18:20 

Donateur

Ben 3 weken geleden begonnen met 'Dexter'.. Inmiddels al bij seizoen 4 aangekomen xd wat een verslavende serie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:08 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Ben 3 weken geleden begonnen met 'Dexter'.. Inmiddels al bij seizoen 4 aangekomen xd wat een verslavende serie

Zelfde hier, ben nu halverwege seizoen 4, heel erg vet!
Ik moet ook maar eens beginnen aan Prison Break :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Nog 5 dagen en dan begint seizoen 3 van Strike Back. :slow: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

Heb deze nog niet voorbij zien komen:

Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 327  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic