Strike Back ga je wel leuk vinden.AniThing wrote:Op zoek naar een leuke miniserie.. nee geen serie van 10 seizoenen en 30 afleveringen per seizoen..
een mini serie.. van zo'n 5 a 10 afleveringen.. genre: oorlog, actie, moord en doodslag, bruut geweld!
Band of Brothers, The Pacific & Generation Kill al gezien.. suggesties?
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Omschrijving even opgezocht. Ziet er veelbelovend uit. Ik hou hier wel vanFiretrap wrote:
Strike Back ga je wel leuk vinden.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Echt een prima serie die best onderbelicht is. Goed tempo en voldoende spanning.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Ik ben ook gestopt na seizoen 2, was er helemaal klaar mee. Je wist na 3/4 afleveringen al wat de climax zou zijn van het seizoenJeff3rd wrote:Ben zelf inmiddels begonnen aan Breaking Bad. Heb het 1e seizoen er op zitten. Maar is wel erg langdradig allemaal. Trage verhaallijn.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ben halverwege seizoen 2 gestopt. Geen fuck aan.Jeff3rd wrote:Ben zelf inmiddels begonnen aan Breaking Bad. Heb het 1e seizoen er op zitten. Maar is wel erg langdradig allemaal. Trage verhaallijn.
Vrijdag (na haar lang over te moeten halen) met m'n vriendin rond 10 uur begonnen aan de eerste Prison Break aflevering van seizoen 1. Had zij nog nooit gezien, ik natuurlijk al zo'n 5 keer.
Gisteren om 18.00 was de 10e aflevering af
Zo verslavend.
Gisteren om 18.00 was de 10e aflevering af
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Heb alle seizoenen nu 3x gezien, Seizoen 1 en 2 blijven voor mij toch echt het beste, 3 is wat langdradig en seizoen 4 vond ik alleen de eerste helft leuk.Daveytl wrote:Vrijdag (na haar lang over te moeten halen) met m'n vriendin rond 10 uur begonnen aan de eerste Prison Break aflevering van seizoen 1. Had zij nog nooit gezien, ik natuurlijk al zo'n 5 keer.
Gisteren om 18.00 was de 10e aflevering afZo verslavend.
Na seizoen 1 gewoon ophouden met kijken. Geen enkele serie kan dat niveau nog evenaren.Nijidik wrote:Heb alle seizoenen nu 3x gezien, Seizoen 1 en 2 blijven voor mij toch echt het beste, 3 is wat langdradig en seizoen 4 vond ik alleen de eerste helft leuk.Daveytl wrote:Vrijdag (na haar lang over te moeten halen) met m'n vriendin rond 10 uur begonnen aan de eerste Prison Break aflevering van seizoen 1. Had zij nog nooit gezien, ik natuurlijk al zo'n 5 keer.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Ik ga PB waarschijnlijk ook nog weleens een re-run geven
vond zowel seizoen 1 als Sona bijzonder geniaal.
Als je seizoen 4 gezien hebt denk je wel anders. Ik geef toe dat het een trage serie is, je moet er van houden. Er is zelfs 1 aflevering waar ze alleen maar achter een vlieg aan zitten, en dat 45 minuten langRitsurt wrote:Ben halverwege seizoen 2 gestopt. Geen fuck aan.Jeff3rd wrote:Ben zelf inmiddels begonnen aan Breaking Bad. Heb het 1e seizoen er op zitten. Maar is wel erg langdradig allemaal. Trage verhaallijn.
Nu bezig met Suits. Erg interessant tot nu toe.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Prison Break Season 1 beste serie evahDaveytl wrote:Na seizoen 1 gewoon ophouden met kijken. Geen enkele serie kan dat niveau nog evenaren.Nijidik wrote:Heb alle seizoenen nu 3x gezien, Seizoen 1 en 2 blijven voor mij toch echt het beste, 3 is wat langdradig en seizoen 4 vond ik alleen de eerste helft leuk.Daveytl wrote:Vrijdag (na haar lang over te moeten halen) met m'n vriendin rond 10 uur begonnen aan de eerste Prison Break aflevering van seizoen 1. Had zij nog nooit gezien, ik natuurlijk al zo'n 5 keer.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 4 days ago
Heb alles nu 3x gezien dus dat had je eerder moeten zeggen. Sowieso was het einde in seizoen 1 een gigantische cliffhanger. Na het verzamelen van de kaartjes en het krijgen van scylla was seizoen 4 ronduit saai.Daveytl wrote:Na seizoen 1 gewoon ophouden met kijken. Geen enkele serie kan dat niveau nog evenaren.Nijidik wrote:Heb alle seizoenen nu 3x gezien, Seizoen 1 en 2 blijven voor mij toch echt het beste, 3 is wat langdradig en seizoen 4 vond ik alleen de eerste helft leuk.Daveytl wrote:Vrijdag (na haar lang over te moeten halen) met m'n vriendin rond 10 uur begonnen aan de eerste Prison Break aflevering van seizoen 1. Had zij nog nooit gezien, ik natuurlijk al zo'n 5 keer.
einde seizoen 5 van chuck was erg onverwachts......wel een heel sterk einde
Breaking Bad
Nu al een mega vet seizoen!
Nu al een mega vet seizoen!
Begonnen aan Boardwalk Empire een aanrader voor iedereen hier. Wat een heerlijke serie zeg. Seizoen 3 begint over een week.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 4 days ago
Homeland laatste dvd afkijken, spannen 

'Bijna' weer! Eindelijk
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Ik heb gelukkig alles na seizoen 2 nog 
alleen daarvoor zou k al die serie willen kijke....Solis wrote:
'Bijna' weer! EindelijkBen benieuwd wat voor een rol Yvonne Strahovski krijgt (nee antwoord geven hoeft niet
)
alleen geen zin om bij seizoen 1 te beginne
-
NHardtraxx Addict
- last seen 4 days ago
Echt doen, gewoon bij seizoen 1 beginnen en op je gemakje doorgaan (of 4 afleveringen per avond, zoals ik deed
), echt een topserie. Kan niet wachten op seizoen 7 
Gewoon doen! Een van de betere series die ik tot nu toe heb gezien.. Jennifer Carpenter is overigens ook niet verkeerdAniThing wrote:alleen daarvoor zou k al die serie willen kijke....Solis wrote:
'Bijna' weer! EindelijkBen benieuwd wat voor een rol Yvonne Strahovski krijgt (nee antwoord geven hoeft niet
)
alleen geen zin om bij seizoen 1 te beginne
Ben 3 weken geleden begonnen met 'Dexter'.. Inmiddels al bij seizoen 4 aangekomen
wat een verslavende serie
Zelfde hier, ben nu halverwege seizoen 4, heel erg vet!roberttt wrote:Ben 3 weken geleden begonnen met 'Dexter'.. Inmiddels al bij seizoen 4 aangekomenwat een verslavende serie
Ik moet ook maar eens beginnen aan Prison Break
Nog 5 dagen en dan begint seizoen 3 van Strike Back.