Hell Yeah, hier kijk zo zo gruwelijk hard naar uit
Hier heb ik ook wel zin in, leuke serie!Oxbow wrote:Nog 5 dagen en dan begint seizoen 3 van Strike Back.![]()
En nu bezig met Suits, seizoen 1 er bijna opzitten. Heldige serie
Hell Yeah, hier kijk zo zo gruwelijk hard naar uit
Hier heb ik ook wel zin in, leuke serie!Oxbow wrote:Nog 5 dagen en dan begint seizoen 3 van Strike Back.![]()
Shit shit shit, loop nu 2 afleveringen achter! Snel binnenhalenAsyrian wrote:Nieuwe aflevering van Breaking Bad is ook weer ziek!
Had het niet verwacht wat die jongen deed...
Oh echt?? Thanks voor de reminder, heerlijkOxbow wrote:Nog 5 dagen en dan begint seizoen 3 van Strike Back.![]()
Asyrian wrote:Nieuwe aflevering van Breaking Bad is ook weer ziek!
Had het niet verwacht wat die jongen deed...
Voor Yvonne Strahovski wil ik het eigenlijk kijken, maar helemaal naar seizoen 7 is wel wat veelSolis wrote: 'Bijna' weer! EindelijkBen benieuwd wat voor een rol Yvonne Strahovski krijgt (nee antwoord geven hoeft niet
)
vette pilot weerFiretrap wrote:Eerste twee afleveringen van 3e seizoen Strike Back zijn te downloaden!
Vond anders die 'outbreak' geniaal verzonnenAsyrian wrote:Hmm vond deze Breaking Bad aflevering wat saai en afstandelijk van de rest van het seizoen.
Valt een beetje buiten de sfeer van de eerste 5 afleveringen. (behalve dat ongelooflijk ongemakkelijke en awkward etentje.
Dat was echt zó geniaal he! Lag helemaal in een deukAsyrian wrote:(behalve dat ongelooflijk ongemakkelijke en awkward etentje.
Geniaal einde wel, wat een impact had dat zeg!roberttt wrote:Net klaar met Dexter season 4... Wat een fucking kut einde
Veels te geniaal, onovertrefbaar geniaal zelfs. En inderdaad wat een impact.tommetjeuh wrote:Geniaal einde wel, wat een impact had dat zeg!roberttt wrote:Net klaar met Dexter season 4... Wat een fucking kut einde
Teveel impact.. Waardoor ik nu alweer bij aflevering 4 ben van season 5Mr Lellebel wrote:Veels te geniaal, onovertrefbaar geniaal zelfs. En inderdaad wat een impact.tommetjeuh wrote:Geniaal einde wel, wat een impact had dat zeg!roberttt wrote:Net klaar met Dexter season 4... Wat een fucking kut einde
Strike Back blijft dat hoge tempo vasthouden, raadt het zeker aan om door te kijken.Mr Lellebel wrote:Veels te geniaal, onovertrefbaar geniaal zelfs. En inderdaad wat een impact.tommetjeuh wrote:Geniaal einde wel, wat een impact had dat zeg!roberttt wrote:Net klaar met Dexter season 4... Wat een fucking kut einde
Ben zelf nu ook door een aantal van jullie hier begonnen aan Strike Back. Vond de pilot erg sterk
roberttt wrote:Teveel impact.. Waardoor ik nu alweer bij aflevering 4 ben van season 5Mr Lellebel wrote:Veels te geniaal, onovertrefbaar geniaal zelfs. En inderdaad wat een impact.tommetjeuh wrote: Geniaal einde wel, wat een impact had dat zeg!Verslavende serie..