Series als dat HOOR je gewoon origineel te hebben!Nijidik wrote:Ik heb The Pacific nooit gekeken. Eventjes 'aanschaffen'
Related topics
- View the latest post: Rerun Series #12: Technoboy @ FFWD Heineken Dance Parade 2006 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: RERUN SERIES #10: Dana vs. Crypsis @ Thrillogy 2009 // Deuntje & Dreuntje
- View the latest post: Ophidian - Black Box Series 2 Part 1
- View the latest post: V.A. - Thunderdome Vinyl Series I/IV (TDM027)
- View the latest post: Noise Pollution Guest Mix Series - Ep. 076 - Silvio Aquila
Active topics in Off-Topic
Moderators
Iemand hier die Boardwalk Empire van HBO kijkt.. Aanrader?
Ja is vet! S2 is aan de trage kant maar wel een aanrader als je van crime/maffia houdt.styl0w wrote:Iemand hier die Boardwalk Empire van HBO kijkt.. Aanrader?
Mijn ouders zijn de laatste tijd helemaal verslaafd aan True Blood, dus dat kijk ik regelmatig mee.
Op zich wel een vette serie, beetje soapig af en toe, maar zeer vermakelijk
Op zich wel een vette serie, beetje soapig af en toe, maar zeer vermakelijk
Aflevering 3 van breaking bad net gezien. Was vet 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Falling Skies seizoen 2 aan het kijken. Jammer dat er zondag niks is uitgezonden.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja dat is epic.styl0w wrote:Iemand hier die Boardwalk Empire van HBO kijkt.. Aanrader?
SameJVDM wrote:Ik ben ook begonnen aan Breaking Bad
Op zoek naar een leuke miniserie.. nee geen serie van 10 seizoenen en 30 afleveringen per seizoen..
een mini serie.. van zo'n 5 a 10 afleveringen.. genre: oorlog, actie, moord en doodslag, bruut geweld!
Band of Brothers, The Pacific & Generation Kill al gezien.. suggesties?
een mini serie.. van zo'n 5 a 10 afleveringen.. genre: oorlog, actie, moord en doodslag, bruut geweld!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Pillars of the EarthAniThing wrote:Op zoek naar een leuke miniserie.. nee geen serie van 10 seizoenen en 30 afleveringen per seizoen..
ja spartacus seizoen 1 heb ik al gezien ja:P
wacht nu op 2...
wacht nu op 2...
Blue mountain state seizoen 2 in totaal kunnen kijken in de nachtdienst
blijft een vermakelijke serie.
2 is er al...AniThing wrote:ja spartacus seizoen 1 heb ik al gezien ja:P
wacht nu op 2...
Je hebt seizoen 1: blood and sand
miniserie: gods of the arena
seizoen 2: Vengeance
Line of Duty, zijn tot nu toe maar 5 ep's van. Vond de eerste erg vet, ga zelf nu verder met de rest van de EPs.AniThing wrote:Op zoek naar een leuke miniserie.. nee geen serie van 10 seizoenen en 30 afleveringen per seizoen..
ja die andere 2 moeten hier nog uitgezonden worden toch?nielstil wrote:2 is er al...AniThing wrote:ja spartacus seizoen 1 heb ik al gezien ja:P
wacht nu op 2...
Ik weet ni, ben Belg dus hier is dat andersAniThing wrote: ja die andere 2 moeten hier nog uitgezonden worden toch?
Zolang het maar in Amerika uitgezonden is
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Ik download altijd dus is geen probleem voor mij.AniThing wrote:ja die andere 2 moeten hier nog uitgezonden worden toch?nielstil wrote:2 is er al...AniThing wrote:ja spartacus seizoen 1 heb ik al gezien ja:P
wacht nu op 2...
nee oke maar de echt vette series wil ik gewoon op dvd hebben 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Strike Back helemaal afgekeken. Erg leuke serie, kijk uit naar seizoen 3 
Eerste seizoen van Sherlock heb ik nu ook helemaal af 
Zijn maar 3 afleveringen per seizoen, maar wat is dat een geweldige serie ja!Daveytl wrote:Eerste seizoen van Sherlock heb ik nu ook helemaal af
Toffe serie inderdaadOxbow wrote:Zijn maar 3 afleveringen per seizoen, maar wat is dat een geweldige serie ja!Daveytl wrote:Eerste seizoen van Sherlock heb ik nu ook helemaal af
XIII: The Series krijgt een 2e seizoen nog in 2012