Communication & Multimedia Design @ Avans Hogeschool
super opleiding!
super opleiding!
oh ik zit in Breda btwwrote:Communication & Multimedia Design @ Avans Hogeschool
super opleiding!
Het is heeeel anders dan een mbo/hbo opleiding.wrote:is dat wat ?wrote:Opleiding music producer! Bij de loi..
Veel vrije tijd dus en werken in een snackbar er bij! Heerlijk
wrote:Zit nu iets meer dan 3 jaar op de Universiteit Twente de studie Technische Informatica te doen. Ben als het goed is na dit jaar klaar met de bachelor en ben van plan daarna nog een masteropleiding te doen.
1e jaar Crime Science @ Saxion Enschedewrote:Saxion Enschede HBO Crime Science2e jaar
Als je goed op let weet je wel wat je niet moet doen als crimineelwrote:Kun je daar crimineel mee worden?
Commerciële Economie op de Hogeschool voor Economische Studies (HES Amsterdam)wrote:Dus nu ben ik wel benieuwd op welke school zitten jullie en wat voor opleiding doen jullie
wrote:Sint Willibrord Gymnasium klas 6 (7e jaar)
Ga binnenkort selectie doen voor Hoge Hotelschool Maastricht
BBL of BOL? Ik doe BBL! zit nu al aan me 3de jaar hoop er dan mee klaar te zijn en dan door naar HBO.wrote:1e jaars MBO ICT Beheer @ ROC Rijnijssel, locatie Velperweg in Arnhem
kloptwrote:Commerciële Economie op de Hogeschool voor Economische Studies (HES Amsterdam)wrote:Dus nu ben ik wel benieuwd op welke school zitten jullie en wat voor opleiding doen jullie
Volgens mij zit Rickie daar ookIk zag hem nog volgens mij