Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:52 
 

Lenny schreef:
Al is ROC meer chillen dan studeren. Combineer dit met werken bij de Appie.


:P

Na 7 jaar geslaagd voor mijn VWO Economie en Maatschappij dit jaar. Helaas zijn voor alle opleidingen waar ik interesse in heb natuurkunde verplicht dus dat wordt het komend jaartje natuurkunde en scheikunde bijspijkeren op de VAVO. Gelukkig heb ik tot en met de 4e natuurkunde en scheikunde gehad en vind ik het enorm interessante vakken dus dat komt wel goed. Dan in het leerjaar 2014/2015 iets van Internationaal land- en Waterbeheer op de universiteit Wageningen of Civiele Techniek (watermanagement) in Delft o.i.d. en me in de toekomst lekker internationaal richten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 13:17 
 

Gisteren met succes mijn scriptie verdedigd, met een 7,4 als eindresultaat.
Mijn masterdiploma Finance is binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week beginnen met de studie Bedrijfskunde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Gisteren met succes mijn scriptie verdedigd, met een 7,4 als eindresultaat.
Mijn masterdiploma Finance is binnen! :D

Gefeliciteerd ^^

Deze week m'n bachelor Werktuigbouwkunde binnen gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd!

Ik begin maandag met mijn minor Sport & Entertainment Marketing. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 17:59 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb ondertussen nog niks van school gehoord. Word dus jaartje werk zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:05 
 

Hard4Us schreef:
Ik heb ondertussen nog niks van school gehoord. Word dus jaartje werk zoeken.

Uitzendbureaus bij langs! Heb ik vorig jaar ook gedaan toen ik werk nodig had en ging aardig snel. Je leert ook veel bij als je veel verschillende dingen doet via uitzendbureaus (wat vaak het geval is), dus dat is ook weer goed voor eventuele toekomstige banen.
En ik ben afgelopen schooljaar eindelijk geslaagd voor m'n VWO, na 9 jaar -.-
Maar, komende maandag beginnen met Bedrijfskunde aan de Erasmus in Rotterdam! Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)


Geen economie & bedrijfseconomie meer :P ? Why not?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
STAN- schreef:
Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)


Geen economie & bedrijfseconomie meer :P ? Why not?

Nee man. Was toch niet echt mijn ding. Veeeel te exact vooral en daarnaast was de wiskunde ook best wel pittig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat bedoel je hier dan precies mee Stan? Ben namelijk ook naar vervolgopleiding aan t kijken en economie en bedrijfseconomie staat hoog op m'n lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
chas1n schreef:
STAN- schreef:
Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)


Geen economie & bedrijfseconomie meer :P ? Why not?

Nee man. Was toch niet echt mijn ding. Veeeel te exact vooral en daarnaast was de wiskunde ook best wel pittig.


Ik ben bijna klaar met Economie en Bedrijfseconomie in Tilburg (alleen thesis nog) en ik begrijp wat je bedoelt.

Wiskunde is gelijk vanaf dat 1 super moeilijk zeker als je wiskunde A of C hebt gehad op het VWO, als je wiskunde B hebt gehad is het wel makkelijker omdat je veel meer van differentiëren af weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook wiskunde A en heb dit jaar Economie en Bedrijfseconomie afgerond. Moet zeggen dat ik het toch wel reuze mee vond vallen :P . Als je de Wiskunde goed bij hield met oefenen vond ik het prima te doen. Die Zomercursus die ze voor het begin v/d studie aanraadde was maar beetje overbodig in mijn optiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had Wiskunde A, best goed afgerond (net geen 8) en ik had achteraf misschien wel wat gehad aan die zomercursus. Jammer dat ik er pas achter kwam dat die bestond toen het academisch jaar al begonnen was.

HardstyleForEvah schreef:
Wat bedoel je hier dan precies mee Stan? Ben namelijk ook naar vervolgopleiding aan t kijken en economie en bedrijfseconomie staat hoog op m'n lijstje.

Als je goed bent in wiskunde, zin hebt om dagen lang met modellen bezig te zijn en eigenlijk alles op basis van formules/modellen uit te moeten leggen, dan kan de studie heel leuk zijn. Ik had er een hekel aan dat alles - en dan overdrijf ik niet wanneer ik alles zeg - a.d.h.v. modellen moest worden beschreven.
Theoretische verhalen over bijvoorbeeld mogelijke gevolgen van een bepaalde maatregel, dat is wat ik leuk vond (en vind) aan economie op de middelbare school. Ik miste gewoon de vrijheid die je daar in had. Alles moest per se dit zijn en je moest per se die formule gebruiken, et cetera, et cetera. Dat was een van mijn grootste redenen om te stoppen.
Nou moet ik zeggen dat ik me achteraf ook echt niet goed genoeg heb georiënteerd bij het maken van die keuze. De keuze voor OW (Organisatiewetenschappen dus) was op een veel betere manier tot stand gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :thumbup: , wat jij nu opnoemt vind ik ook nou net het leuke/interessante aan economie inderdaad, nog maar eens goed over nadenken dan.

(Heb zelf ook Wiskunde A)

Edit: en natuurlijk de heren hierboven gefeliciteerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
chas1n schreef:
STAN- schreef:
Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)


Geen economie & bedrijfseconomie meer :P ? Why not?

Nee man. Was toch niet echt mijn ding. Veeeel te exact vooral en daarnaast was de wiskunde ook best wel pittig.


Ha, precies mijn reden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2014 18:19 
 

Wiskunde :love:

Samen met Natuurkunde, de mooiste vakken die er zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wiskunde :love:

Samen met Natuurkunde, de mooiste vakken die er zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)


Doe je bachelor, pre-master of master? Ik doe namelijk precies dezelfde studie in Tilburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
STAN- schreef:
Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)


Doe je bachelor, pre-master of master? Ik doe namelijk precies dezelfde studie in Tilburg

Net begonnen met m'n bachelor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 22:31 
 
Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
THArdstyler schreef:
STAN- schreef:
Gefeliciteerd mannen! Ik ben afgelopen maandag al begonnen met m'n nieuwe studie Organisatiewetenschappen @ Tilburg University :)


Doe je bachelor, pre-master of master? Ik doe namelijk precies dezelfde studie in Tilburg

Net begonnen met m'n bachelor.


Rechten @ TiU represent
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes alle examenkandidaten vandaag. Laat maar weten of je geslaagd bent ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geslaagd Havo, laagste gemiddelde 6.3 :cool:

Gefeliciteerd alle andere die geslaagd zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:05 
 

ik ben ook geslaagd :yay:

gefeliciteerd iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 17:55 
 
Hardtraxxer

Ook geslaagd op Havo! ^^
Gefeliciteerd allemaal :)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic