Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Parvuz schreef:
Hoelang moet je nog?

Dit is m'n eerste jaar, ik had dus beter voor de deadline mezelf uit kunnen schrijven maar ik twijfelde nog te erg. Nu ga ik steeds meer beseffen dat het eigenlijk niks voor mij is.

Oke, ja das net iets te laat dan haha. Als je nou al op de helft was had ik gezegd maak het gewoon af. Mja als je net begonnen bent en je vind dr al niets meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logistiek & Technische Vervoerskunde @ Hogeschool van Rotterdam. Wil hierna nog anderhalf jaar Officier Logistiek gaan doen en dan werken bij Defensie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:18 
 

Vik schreef:
Tnx voor jullie tips. Dat was me inderdaad al wel opgevallen dat er veel van dat volk rond liep inderdaad.. Beetje jammer is dat.

De meesten zijn weg zodra ze 18 zijn, en anders doen ze niveau 2...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

ondernemer detailhandel ROC De Lijegraaf Te veghel Mbo bol niveau 4 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

HBO Bedrijfseconomie, 2e jaar. Slechtste keuze uit mijn leven ooit. OOIT. 1 groot drama. Elke dag met lood in de schoenen er naar toe. 2 uur reizen per dag. Kutleraren. Lelijk gebouw. Vieze lelijke stad (Sittard) waar de bevolking voor 95% uit bontkraagjes bestaat en de andere 5% uit teenage mums. Bah. Hopelijk krijg ik het ooit af. Ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit in 3 VWO :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ik zit in 3 VWO :cool:

Ik zat op VWO+ en nu zit ik op 3 vmbo-t :/ ik zat op een school waar ik me niet Fijn voelde en ik sommige momenten nog maar in 4 lessen mocht. Nu ik op een andere school zit heb ik het veel beter. Maar ja eigenlijk is het nu al telaat >.< en nu is mijn toekomst verneukt achteraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
en nu is mijn toekomst verneukt achteraf


Wat een onzin zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
en nu is mijn toekomst verneukt achteraf

Lijkt me toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
HBO Bedrijfseconomie, 2e jaar. Slechtste keuze uit mijn leven ooit. OOIT. 1 groot drama. Elke dag met lood in de schoenen er naar toe. 2 uur reizen per dag. Kutleraren. Lelijk gebouw. Vieze lelijke stad (Sittard) waar de bevolking voor 95% uit bontkraagjes bestaat en de andere 5% uit teenage mums. Bah. Hopelijk krijg ik het ooit af. Ellende.

Waarom niet snel gestopt dan? Of kwam je pas later tot die conclusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam ik pas dit jaar achter. Vakken opzich zijn wel leuk maar alles eromheen is gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wout1997 schreef:
en nu is mijn toekomst verneukt achteraf


Wat een onzin zeg.

Sorry, verkeerd verwoord. Ik bedoel er eigenlijk mee dat ik met vwo+
Alle opleidingen kon kiezen/afronden. Nu heb ik een beperktere keuze. Mijn toekomst is idd niet verneukt hoor ik bedoelde dus iets anders :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Dakpan schreef:
Wout1997 schreef:
en nu is mijn toekomst verneukt achteraf


Wat een onzin zeg.

Sorry, verkeerd verwoord. Ik bedoel er eigenlijk mee dat ik met vwo+
Alle opleidingen kon kiezen/afronden. Nu heb ik een beperktere keuze. Mijn toekomst is idd niet verneukt hoor ik bedoelde dus iets anders :D


Alle opleidingen staan nog voor je open, je moet er nu alleen met een omweg heen, iets wat vast wel lukt als je op VWO begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:50 
 

Precies, je kunt doen wat je wilt, alleen doe je er wat langer over. Like me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Alle opleidingen staan nog voor je open, je moet er nu alleen met een omweg heen, iets wat vast wel lukt als je op VWO begon.

Ik kan het wel alleen heb er nooit zin in gehad. Ik heb een kans dat ik volgendjaar naar 4 havo mag. Dus eigenlijk +1 niveau zonder een jaar te blijven zitten en Miss daarna vwo dan duurt het 2 jaartjes langer . Ik kan natuurlijk ook gewoon hbo doen en dan mijn oPleiding uitbreiden. Maar laat ik nou maar eerst goed men best doen voordat ik allemaal dingen zit te verzinnen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
HBO Bedrijfseconomie, 2e jaar. Slechtste keuze uit mijn leven ooit. OOIT. 1 groot drama. Elke dag met lood in de schoenen er naar toe. 2 uur reizen per dag. Kutleraren. Lelijk gebouw. Vieze lelijke stad (Sittard) waar de bevolking voor 95% uit bontkraagjes bestaat en de andere 5% uit teenage mums. Bah. Hopelijk krijg ik het ooit af. Ellende.


Die locatie in Heerlen gaat geloof ik nog wel, maar die in Sittard is echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:57 
 

hiero 2e opleiding alweer. van de zomer lesstof van 3 jaar door 1 jaar heen gehad.
waarom kan elke opleiding niet zo zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

zit nu niet meer p school maar na de zomervakantie wou ik SPW doen jongerenzorg.. vind met jongeren werken altijd al leuk en nu wil ik iets met verslavingen van jongeren gaan doen.. ben ervaringsdeskundige dus moet wel goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 01:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net m'n slb'er een mailtje gestuurd dat ik waarschijnlijk ga stoppen, nog ff een gesprekje aangevraagd maar ik denk niet dat ie me nog kan overtuigen.

Volgend jaar denk ik maar iets van Business Management doen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Net m'n slb'er een mailtje gestuurd dat ik waarschijnlijk ga stoppen, nog ff een gesprekje aangevraagd maar ik denk niet dat ie me nog kan overtuigen.

Volgend jaar denk ik maar iets van Business Management doen ofzo :P


Wat wil je doen dan? Wat vindt je leuk? Je gaat geen opleiding vinden denk ik waarbij alles echt leuk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 10:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee dat weet ik, maar dan heb ik in ieder geval iets economisch gericht waar je altijd wel wat mee kan, en economie was nou niet een vak wat ik verafschuwde ofzo ;)

Maar dat was het eerste wat in me opkwam, ik ga zeker nog verder kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Doe je HBO of MBO Pommert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:15 
 
Hardtraxx Addict

Ik werk al en ben blij met wat ik doe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Doe je HBO of MBO Pommert?

HBO ;)

Heb vandaag gesprek gehad met m'n slb'er en ik schrijf me volgende week uit. Alleen vraag ik me af, betaal je voor een heel jaar schoolgeld/ov kaart of per maand? Anders kan ik toch net zo goed mn ov kaart houden bijv. als ik toch al betaald heb? :P Maar dat werkt zeker niet zo haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 01:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgend jaar HBO recht of intergrale veiligheids kunde.

twijfell..
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic