Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:35 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Dus wij hoeven ons geen zorgen te maken. :cool: Nee maar serieus, als je iemand echt leuk vind dan ga je niet uit eten bij de McDonalds. In een echt restaurantje is het ook veel romantischer. :)

Wat een gedoe over MCdo, als je nu al lang een relatie hebt kan het tog eens zijn dat je met 2 de MCdo binnenkomt? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Nando schreef:
Dus wij hoeven ons geen zorgen te maken. :cool: Nee maar serieus, als je iemand echt leuk vind dan ga je niet uit eten bij de McDonalds. In een echt restaurantje is het ook veel romantischer. :)

Wat een gedoe over MCdo, als je nu al lang een relatie hebt kan het tog eens zijn dat je met 2 de MCdo binnenkomt? :/

Ik zeg ook niet dat dat erg is, maar het gaat hier om uit eten gaan als in een date. Dan vind ik niet dat je met die dame naar de Mc kan gaan, helemaal niet als het de eerste date is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:03 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Roebén schreef:
Nando schreef:

Ik zeg ook niet dat dat erg is, maar het gaat hier om uit eten gaan als in een date. Dan vind ik niet dat je met die dame naar de Mc kan gaan, helemaal niet als het de eerste date is.

amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Roebén schreef:
Nando schreef:

Waarom veronderstellen jullie nu ook als je een koppel ziet zitten dat dat meteen een date is? en nogwel de eerste? xd
Ik geef je wel gelijk dat een eerste date zowizo niet in de mcdo moet :D in België gaat dat ook niet egt met dates vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:06 

Nando schreef:
tommetjeuh schreef:
en de burger king is een pimp dus daar wil je je vriendin niet bij hebben

Alhoewel die gast KFC ook makkelijk een pedo kan zijn. :/

KFC had ook een nieuwe mascotte:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:08 

Hardtraxx Veteran

okee beter, maken we een lijst; met do's en dont's
omstebeurt; eerst een DON'T dan een DO. ik begin wel;

dont's-
eten bij de griek, mits je een gerecht hebt met tzatziki of knoflook erin, dat bevordert het zoenen niet echt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
okee beter, maken we een lijst; met do's en dont's
omstebeurt; eerst een DON'T dan een DO. ik begin wel;

dont's-
eten bij de griek, mits je een gerecht hebt met tzatziki of knoflook erin, dat bevordert het zoenen niet echt :sick:

Do;

Meetrekken aan de haren in je grot :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:44 

Don't:

Vragen of zeuren om een trio...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Don't:

Do;

Vragen of zeuren om een kwartet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:54 

Olijfboompje schreef:
robkuh1990 schreef:
Don't:

Do;

Vragen of zeuren om een kwartet.

don`t:

met slecht humeur binnenkomen bij je vriendin. zo ook slechte opmerkingen tegenover vriendinnnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:57 

Do's

Meer vrouwen voor hardtraxx zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:19 

Hardtraxxer

Do's

meer ontopic hier;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:27 

Hardtraxx Veteran

Roger schreef:
Do's

meer ontopic hier;)

Haha :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 08:33 

Hardtraxx Veteran

Gatver... Had ik gisteren een serieuze vraag gesteld en vind ik die niet meer terug hier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 08:46 

Hardtraxx Veteran

vanmiddag voor het eerst in bijna een maand weer naar mijn meisje toe :loving:
nie altijd makkelijk die afstanden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 09:37 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Mr. P-Stylez
haje al smsje terug?

Ze zou dr over terugkomen, ze begreep wat ik bedoelde. Ze is nu onderweg naar vakantie, dus had gisteren erge haast en ging vroeg slapen, das wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 09:56 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
vanmiddag voor het eerst in bijna een maand weer naar mijn meisje toe :loving:
nie altijd makkelijk die afstanden :P

Aaaaawh leuk! :D
Veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

38 pagina's in 2 en halve dag :lol:

Komt dit in Guinness book of Hardtraxx records?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Zal ik er eens iets serieus in gooien:

Na 6,5 jaar is het uit met mijn vriendin, sinds vandaag. 6 geweldige jaren gehad, maar de laatste maanden waren moeilijk. Weet niet direct of het de juiste beslissing is, maar ze ligt behoorlijk met zichzelf in de knoei, waardoor ze oneerlijk tegen mij was en we beiden ons gevoel kwijt waren. Weet alleen dat ik altijd godsguwelijk veel van haar blijf houden, en ik ga de komende tijd proberen er toch voor haar te zijn, om haar te helpen zichzelf weer te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:57 

Hardtraxx Elite

Dat is best wel uhh lang. Heb jij het uitgemaakt?
Sterkte iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:58 

Hardtraxx Addict

Heftig man! 6 jaar is echt een hele tijd.
Knap dat je toch probeert om er voor haar te zijn, maar ook wel goed mag het ooit nog iets worden?
Je kent elkaar het beste, dus weet je waarschijnlijk ook wel wat ze nodig heeft op bepaalde momenten? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het niet zelf uitgemaakt, ook al weet ik dat het momenteel wel het beste zou zijn (en ook het eerlijkst tegenover mezelf). Maar ik weet hoe het was geweest en hoe gelukkig we elkaar maakten, en ik weet dat het het knokken waard is. Maar ze is zo druk in de war met zichzelf momenteel dat ze het niet meer zag zitten.

Ik denk dat ik haar beter ken dan wie dan ook, en ik geef meer om haar dan ik mezelf kan voorstellen. Dus hoe pijnlijk het momenteel ook is, ik denk dat ik haar, en misschien ook mijzelf, kan helpen door er voor haar te zijn. En of dat in de toekomst zou betekenen dat we weer bij elkaar zouden komen, dat weet ik niet. Maar dat zou zomaar kunnen, want we hebben elkaar 6 jaar lang gelukkig gemaakt, waarom zou dat niet weer kunnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:23 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
En of dat in de toekomst zou betekenen dat we weer bij elkaar zouden komen, dat weet ik niet. Maar dat zou zomaar kunnen, want we hebben elkaar 6 jaar lang gelukkig gemaakt, waarom zou dat niet weer kunnen?

Dat was precies mijn gedachte!
Sterkte ermee in ieder geval. Zoals ik het lees zul je elkaar hard genoeg nodig hebben ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:36 

Sterkte ermee, zelf heb ik een relatie van 2 jaar en 1 maand ongeveer loopt allemaal prima enzeuw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:14 

Hardtraxxer

Sterkte XtD :cry: .
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic