tering... 36 pagina's al
Stiekem een hoop gevoelige jongens hier
Nando maakt het wel weer goed,wrote:you rock nandowrote:Aaahw, sorrywrote:
Nietnu maak je me aan het huilen
toch?
Nando maakt het wel weer goed,wrote:you rock nandowrote:Aaahw, sorrywrote:
Nietnu maak je me aan het huilen
idk.wrote:hoe verwacht je dat dan iris?
Tuurlijk.wrote:Nando maakt het wel weer goed,wrote:you rock nandowrote: Aaahw, sorry
toch?
euhm samen naar de mc donalds?wrote:idk.wrote:hoe verwacht je dat dan iris?
Bedenk wat leuks
Is niet goed voor de mens xDwrote:euhm samen naar de mc donalds?wrote:idk.wrote:hoe verwacht je dat dan iris?
Bedenk wat leuks
wrote:Wie weet kom je op je volgende festival/avondje stappen wel een heel leuk meisje tegen? Wie weet!
Ik hoop dat je er snel overheen bent Nightmarez.
heb ik ook eens gedaanwrote:jawel af en toe
gister zat er trouwens ook een stelletje bij de mc
een jongen en meisje van een jaar of 15/16/17
lekker romantisch
dat is geen datewrote:heb ik ook eens gedaanwrote:jawel af en toe
lekker romantischmaar dat wou ze zelf ook haha, ze geloofde niet dat ik zoveel op kon. niet als een date dus
dat zij ik alwrote:dat is geen datewrote:heb ik ook eens gedaanwrote:jawel af en toe
lekker romantischmaar dat wou ze zelf ook haha, ze geloofde niet dat ik zoveel op kon. niet als een date dus
jawel man vet romantisch, ballonnen enzowrote:Als je een echte date hebt ga je ook niet naar McDonalds.
Idd, op z'n minst Burger Kingwrote:Als je een echte date hebt ga je ook niet naar McDonalds.
Ik doelde meer op KFC eigenlijk. Die opa is toch wel iets volwassener dan die clown namelijk.wrote:Idd, op z'n minst Burger Kingwrote:Als je een echte date hebt ga je ook niet naar McDonalds.
Alhoewel die gast KFC ook makkelijk een pedo kan zijn.wrote:en de burger king is een pimp dus daar wil je je vriendin niet bij hebben
maar we zijn beide 18+ dus ik ben gelukkig safewrote:Alhoewel die gast KFC ook makkelijk een pedo kan zijn.wrote:en de burger king is een pimp dus daar wil je je vriendin niet bij hebben
fieuw, ik ookwrote:maar we zijn beide 18+ dus ik ben gelukkig safewrote:Alhoewel die gast KFC ook makkelijk een pedo kan zijn.wrote:en de burger king is een pimp dus daar wil je je vriendin niet bij hebben
ben ik nou al weken van plan maar komt niks vanwrote:Dus wij hoeven ons geen zorgen te maken.Nee maar serieus, als je iemand echt leuk vind dan ga je niet uit eten bij de McDonalds. In een echt restaurantje is het ook veel romantischer.