Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:31 

Nando schreef:
DarkestSymphony schreef:
weer ruzie met me vriendin, word er helemaal paranoia van.. we hebben vndaag 9maand, gaat ze liever met één of andere vriend vn haar iets doen!
zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niks >.< ik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!

:huh:

Kan niet begrijpen dat ze liever iets met andere gast gaat doen op een dag dat jullie 9 maanden hebben, tenzij ze het gewoon niet leuk meer met jou vind of zo. Als ik jou was zou ik eens goed met er gaan praten over dit soort dingen, dat is namelijk de enige manier waarop je dit goed kan oplossen.

ik WIL niet eens meer met der praten in die 9maand hebben we al 1000x gepraat en dat is volgens mij wel letterlijk zo.. ik wil een normale/leuke relatie en niet altijd dat gezeik met elkaar..
en als ik met der praat dan krijg ik uiteindelijk de schuld en dan zijn we weer terug bij af! ze kan pas na half 9 vnavond iets doen.. oke maakt me niet uit maar ze kan wel om 7uur al naar die vriend.. ze lult 2 verhalen door elkaar en liegt ondertussen ook nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:32 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Nando schreef:
DarkestSymphony schreef:
weer ruzie met me vriendin, word er helemaal paranoia van.. we hebben vndaag 9maand, gaat ze liever met één of andere vriend vn haar iets doen!
zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niks >.< ik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!

Kan niet begrijpen dat ze liever iets met andere gast gaat doen op een dag dat jullie 9 maanden hebben, tenzij ze het gewoon niet leuk meer met jou vind of zo. Als ik jou was zou ik eens goed met er gaan praten over dit soort dingen, dat is namelijk de enige manier waarop je dit goed kan oplossen.

ik WIL niet eens meer met der praten in die 9maand hebben we al 1000x gepraat en dat is volgens mij wel letterlijk zo.. ik wil een normale/leuke relatie en niet altijd dat gezeik met elkaar..
en als ik met der praat dan krijg ik uiteindelijk de schuld en dan zijn we weer terug bij af! ze kan pas na half 9 vnavond iets doen.. oke maakt me niet uit maar ze kan wel om 7uur al naar die vriend.. ze lult 2 verhalen door elkaar en liegt ondertussen ook nog!

ik zeg afkappen, heb je niks aan zo'n meid.. haalt je alleen maar naar benden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:32 

@ Tommetjeuh: ik wil ook geen time-out want dat werkt niet bij mij.. dan ben ik er gewoon klaarmee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:33 

Hardtraxx Veteran

Om antwoord op die voorgaande vraag te geven ga ik eerst een feitje op tafel gooien m.b.t. het denken aan seks en het verschil daarin tussen mannen en vrouwen.

Vrouwen denken meer aan seks en spreken er niet openlijk over.
Mannen denken minder aan seks dan vrouwen en praten er meer openlijk over.

Dit omdat het voor mannen als prestatie wordt gezien en voor vrouwen als een emotionele binding.

Daarnaast, Skedoedelefloeps, laat mij nou alsjeblieft olie op het vuur gooien met die opmerkingen i.p.v. mij permanent te bannen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:34 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Nando schreef:
DarkestSymphony schreef:

Hmm. Tja het is een kut situatie. Het beste is misschien wel zoals zij zegt een time-out. Maar zoals Tom al zegt, dat zou bij mij ook niet werken, dan ben ik er ook meteen klaar mee. Ik denk iig niet dat het goed is als het zo maar door blijft gaan, daar schiet je echt niks mee op. Heb zelf ook wel eens een relatie tussen 2 personen meegemaakt die letterlijk iedere dag ruzie hadden en dat kon ook gewoon niet gefixt worden. Na een tijdje werden ze zo fucking gek van elkaar dat het gewoon kapot is gegaan, ook al hielden ze misschien wel van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:34 

Artiest

Hoe weet je dat ze liegt... liegen kan ik persoonlijk niet tegen overigens.
Ik ben een hele aardige jongen, maar mensen die tegen me liegen kan ik niet hebben (dan bedoel ik niet het "Nee mama ik heb geen koekje gehad voor het slapen gaan." liegen).
Ben je bang dat ze vreemd gaat... of vind je het nu echt zo'n probleem dat ze iets had afgesproken met een vriend eerder dan dat ze met jou had afgesproken en ze dus wat later pas kan komen.
Want eerlijk is eerlijk, je maakt er ook wel probleem van als je concludeert dat ze geen tijd voor je heeft, terwijl ze wellicht al eerder een afspraak had staan met iemand anders en ze dus gewoonweg wat later komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:35 

Artiest

Olijfboompje schreef:
Om antwoord op die voorgaande vraag te geven ga ik eerst een feitje op tafel gooien m.b.t. het denken aan seks en het verschil daarin tussen mannen en vrouwen.

Dit omdat het voor mannen als prestatie wordt gezien en voor vrouwen als een emotionele binding.

Daarnaast, Skedoedelefloeps, laat mij nou alsjeblieft olie op het vuur gooien met die opmerkingen i.p.v. mij permanent te bannen :(

Klopt niet eens volgens mij Daniel, onderzoek heeft dacht ik gewoon uitgewezen dat mannen gemiddeld vaker aan seks denken dan vrouwen...
was op het nieuws :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:36 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Olijfboompje schreef:

Klopt niet eens volgens mij Daniel, onderzoek heeft dacht ik gewoon uitgewezen dat mannen gemiddeld vaker aan seks denken dan vrouwen...

Uit psychologisch onderzoek blijkt iets anders.
Mannen spreken zich meer uit, maar vrouwen denken er meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:37 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

eens in de tien minuten was het volgens mij xd wat ik wel weet is dat we er niks aan kunnen doen, het gebeurt gewoon klaar ^^ next question please
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:37 

2 vrouwen hier..

Iris en Inimienie...

leuk! XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:38 

Hoe weet je dat ze liegt... liegen kan ik persoonlijk niet tegen overigens.
Ik ben een hele aardige jongen, maar mensen die tegen me liegen kan ik niet hebben (dan bedoel ik niet het "Nee mama ik heb geen koekje gehad voor het slapen gaan." liegen).
Ben je bang dat ze vreemd gaat... of vind je het nu echt zo'n probleem dat ze iets had afgesproken met een vriend eerder dan dat ze met jou had afgesproken en ze dus wat later pas kan komen.
Want eerlijk is eerlijk, je maakt er ook wel probleem van als je concludeert dat ze geen tijd voor je heeft, terwijl ze wellicht al eerder een afspraak had staan met iemand anders en ze dus gewoonweg wat later komt.

als ze liegt heb ik het niet door maar dan lult ze een verhaal en daaruit verlult ze zich dat ze heeft gelogen..
en nee ze had eerder met mij afgesproken, dan met die vriend vn haar, maarja ik heb het der al verteld en ga er verder ook niet over met haar in discussie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:40 

Inemiene schreef:
DarkestSymphony schreef:

zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niks ik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!

Waarom bel je je vriendin gewoon niet en je zegt gewoon wat je ervan denkt?

omdat ik dan weer 2uur aan de telefoon zit naar haar geslijnm te luisteren, heb ik geen zin in en ze praat 9 v.d 10x zo door me heen.. dus nee geen optie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:41 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Olijfboompje schreef:

eens in de tien minuten was het volgens mij xd wat ik wel weet is dat we er niks aan kunnen doen, het gebeurt gewoon klaar ^^ next question please

De man wil wel vaker seks als de vrouw.
Dat is dan wel weer zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:41 

Hardtraxx Veteran

afkappen die relatie, iig ik zie daar niet veel goeds meer uit komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:43 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
afkappen die relatie, iig ik zie daar niet veel goeds meer uit komen

Beste advies wat uit dit topic is voortgekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:44 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
Inemiene schreef:
DarkestSymphony schreef:

zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niks ik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!

Waarom bel je je vriendin gewoon niet en je zegt gewoon wat je ervan denkt?

omdat ik dan weer 2uur aan de telefoon zit naar haar geslijnm te luisteren, heb ik geen zin in en ze praat 9 v.d 10x zo door me heen.. dus nee geen optie :P

Rare vriendin heb jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:47 

Hardtraxx Veteran

Dit is wel epic mensen;

Bier bevat enorm veel vrouwelijke hormonen.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 biertjes gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:

Ze waren allemaal dikker geworden.
Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.

Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:47 

@inemiene: zacht uitdrukt haha :P ik kjk het ng ff aan en dan maak ik na 9maand eindelijk me keuze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:49 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
@inemiene: zacht uitdrukt haha :P ik kjk het ng ff aan en dan maak ik na 9maand eindelijk me keuze :P

Wel jammer voor haar.. maar doen wat je hartje zegt !
moest ik problemen hebben in mijn relatie dan zou ik eerst eens een hartig woordje met hem spreken !
en zeggen wat me dwars zit, maar ook hem aan het woord laten en samen tot beslissing komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:51 

Inemiene schreef:
DarkestSymphony schreef:

Wel jammer voor haar.. maar doen wat je hartje zegt !
moest ik problemen hebben in mijn relatie dan zou ik eerst eens een hartig woordje met hem spreken !
en zeggen wat me dwars zit, maar ook hem aan het woord laten en samen tot beslissing komen

we hebben zovaak gepraat en we zijn na 1 of meerdere dagen toh weer terug bij af.. en om te blijven praten schiet ook niet op! een relatie hoort leuk te zijn en niet alleen maar gezeik te zijn!
en hoe bedoel je: jammer voor haar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:53 

Artiest

Nou case closed lijkt me dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:54 

Hardtraxx Veteran

jammer voor haar? ze doet het zelf toch met dat rare gedrag.. eigen schuld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:55 

tommetjeuh schreef:
jammer voor haar? ze doet het zelf toch met dat rare gedrag.. eigen schuld..

ik wou net zeggen,, wat jammer voor haar. moet ze niet zo achterlijk doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:56 

Hardtraxx Veteran

Sowieso relatie bespreken via twitter is best wel kansloos, :P doe dat gewoon lekker via sms, email, telefoon, 1op1 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:56 

Artiest

Rabble rabble rabble rabble !!! :lol:
Jij hebt overuidelijk je keuze al gemaakt dus laten we de volgende jongen in nood helpen :P
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic