ik WIL niet eens meer met der praten in die 9maand hebben we al 1000x gepraat en dat is volgens mij wel letterlijk zo.. ik wil een normale/leuke relatie en niet altijd dat gezeik met elkaar..Nando wrote:DarkestSymphony wrote:weer ruzie met me vriendin, word er helemaal paranoia van.. we hebben vndaag 9maand, gaat ze liever met één of andere vriend vn haar iets doen!
zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niksik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!
![]()
Kan niet begrijpen dat ze liever iets met andere gast gaat doen op een dag dat jullie 9 maanden hebben, tenzij ze het gewoon niet leuk meer met jou vind of zo. Als ik jou was zou ik eens goed met er gaan praten over dit soort dingen, dat is namelijk de enige manier waarop je dit goed kan oplossen.
en als ik met der praat dan krijg ik uiteindelijk de schuld en dan zijn we weer terug bij af! ze kan pas na half 9 vnavond iets doen.. oke maakt me niet uit maar ze kan wel om 7uur al naar die vriend.. ze lult 2 verhalen door elkaar en liegt ondertussen ook nog!