Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 07:11 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Wat een kuttopic, ik wil dansend appeltaart eten.

Heeft ook weer met relaties te maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 07:24 

Hardtraxx Addict

Nouja, misschien dat sommige mensen nu weer normaal kunnen doen en het gewoon weer ontopic kan gaan :) zou wel beter zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 07:40 

Hardtraxx Veteran

Ik snap nog steeds het nut van dit topic niet... Ging biscuit tips geven ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 07:54 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Ik snap nog steeds het nut van dit topic niet... Ging biscuit tips geven ofzo?

Het ontstaan ervan is te lezen in het irritatiemomentjes topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 07:56 

Hardtraxx Addict

Mijn oprechte excuus daarvoor. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:32 

Donateur

gaat weer nergens over zoals gewoonlijk', xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:33 

Donateur

maarten1410 schreef:
Kennen jullie dat? De shoutbox?

Tering wat een geswans hier en het gaat vooral over alles behalve relaties. O nee wacht, het gaat over de relaties tussen de figuren op hardtraxx.

:corn:

en dat bedoel ik dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:45 

Artiest

Dus... het nut hiervan is :lol:
Dit topic is net Gizmo.
Eerst lijkt alles ok en is het gewoon leuk ^^ , tot iemand alles verneukt met iets doms en dan verandert het in chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 08:58 

Hardtraxx Veteran

zo jezus ik heb ook wat gemist zeg >.<
dit topic heeft wel zijn nuttige momenten gehad (kijk naar darkestsymphony en hidde)
dus als we het nou gewoon zo'n soort topic laten en gaan zeveren in de zever :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:01 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Iris93 schreef:
Nando schreef:
Meer dan de helft Swoosh. :P

Maar die zijn zo verstandig om gewoon hun mond dicht te houden en ervan te denken wat ze ervan willen denken en ermee te doen wat ze willen doen en hun negativiteit thuis te laten liggen :)

Klopt. Ach ja, je hebt van die figuren hè. Gelukkig houden ze nu braaf hun mondje gesloten. :)

I shall never shut my mouth!

I lub you so, giev mai relattsie mit joeeee

Fappen achter de pc kan nog best lekker zijn, you know?
Beetje massageolie erbij, een hond die kwijlt fixen en het is net een vrouw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:06 

Artiest

Permanente ban voor Daniel aub :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:06 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
Voor vragen, discussies omtrent vrouwen hier.

Je kunt hier terrecht voor vragen zoals: "wat te doen bij..." of tips en trucs die je misschien hebt voor een leuke avond.

Alleen omtrent vrouwen?
En mannen dan ? Daar valt Vééééél meer over te discussieren !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:09 

Artiest

Inemiene schreef:
biscuit schreef:

Je kunt hier terrecht voor vragen zoals: "wat te doen bij..." of tips en trucs die je misschien hebt voor een leuke avond.

Alleen omtrent vrouwen?

Jij behoort tot 1 v.d. wat... maximaal 5? Vrouwelijke hardtraxxers... jullie zijn allemaal zelden zulke spamlords als de mannen. >.<
Dat topic zal nooit iets worden. Dus 2 opties.
1. Je leert ermee leven.
2. Je wordt pot.

De keuze is aan jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:12 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:
biscuit schreef:

Alleen omtrent vrouwen?

noem een voorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:20 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Inemiene schreef:
biscuit schreef:

Alleen omtrent vrouwen?

Jij behoort tot 1 v.d. wat... maximaal 5? Vrouwelijke hardtraxxers... jullie zijn allemaal zelden zulke spamlords als de mannen. >.<
Dat topic zal nooit iets worden. Dus 2 opties.
1. Je leert ermee leven.
2. Je wordt pot.

De keuze is aan jou

Naja,, doe dan maar optie 1 :D lol
Nee maar ik bedoel, dat wij vrouwen ook even iets mogen vragen aan jullie mannen..
Helft van de tijd snap ik jullie niet eens..
ik heb ook wel vragen die ik kan stellen :D

Voorbeeld: Hoe komt het dat mannen zo open over seks praten? en er zo vaak aan denken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:21 

Artiest

DANIEL!!!!
Deze jongedame heeft je hulp nodig en als meneer de psycholoog kun jij vast wel verklaren waarom mannen zo vaak aan seks denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:23 

Hardtraxxer

DANIEL!!!!
Deze jongedame heeft je hulp nodig en als meneer de psycholoog kun jij vast wel verklaren waarom mannen zo vaak aan seks denken.

Kan je dat zelf ook niet invullen ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:25 

Hardtraxx Veteran

denken aan seks? IT JUST HAPPENS. iig bij mij komt het op de meest random momenten naarboven.
waarom we er zo open over praten? idk, ik schaam me er iig niet voor.. niet veel specialer dan praten over welke film je laats heb gezien ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:25 

weer ruzie met me vriendin, word er helemaal paranoia van.. we hebben vndaag 9maand, gaat ze liever met één of andere vriend vn haar iets doen!
zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niks >.< ik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:26 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
weer ruzie met me vriendin, word er helemaal paranoia van.. we hebben vndaag 9maand, gaat ze liever met één of andere vriend vn haar iets doen!
zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niks >.< ik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!

hoe reageerde ze dan op dat je jou problemen met haar vertelde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:27 

Artiest

Waarom denk ik zo vaak aan seks... hmm.. er zal vast een verklaring voor zijn omdat iets in onze hersenen actiever is dan bij vrouwen ofzo, maar geen idee.
Wellicht heeft het te maken met de drang om als man je voort te planten en je naam te verspreiden. Een instinct die we hebben van toen we nog waterapen waren. Dus als we dan een knappe vrouw, meisje, jongedame zien dan denken we daar aan en letten we op het feit of zij misschien de drager zou kunnen zijn van jouw (het liefst) zoontje.
Misschien dat zoiets het geval is, of ik lul echt uit m'n nek xd
En zo open ben ik niet over seks, dat ligt per persoon anders denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:27 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

:huh:

Kan niet begrijpen dat ze liever iets met andere gast gaat doen op een dag dat jullie 9 maanden hebben, tenzij ze het gewoon niet leuk meer met jou vind of zo. Als ik jou was zou ik eens goed met er gaan praten over dit soort dingen, dat is namelijk de enige manier waarop je dit goed kan oplossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:29 

tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:

ik weet niet hoe we verder moeten en ik trek het niet meer, je gaf me speciaal gevoel die een jongen me nog nooit gegeven heeft en dat gevoel is er niet meer want je bent aan het veranderen, zolang ik dat gevoel niet terug heb wil ik een time-out!
ik zo: wtf, als je een time-out wil dan zul je nooit dat speciale gevoel terug krijgen en ik ben nieteens aan het veranderen.. je bent verliefd geworden op een jongen die nogsteeds is zoals 9maand geleden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:29 

Hardtraxxer

Waarom denk ik zo vaak aan seks... hmm.. er zal vast een verklaring voor zijn omdat iets in onze hersenen actiever is dan bij vrouwen ofzo, maar geen idee.
Wellicht heeft het te maken met de drang om als man je voort te planten en je naam te verspreiden. Een instinct die we hebben van toen we nog waterapen waren. Dus als we dan een knappe vrouw, meisje, jongedame zien dan denken we daar aan en letten we op het feit of zij misschien de drager zou kunnen zijn van jouw (het liefst) zoontje.
Misschien dat zoiets het geval is, of ik lul echt uit m'n nek xd
En zo open ben ik niet over seks, dat ligt per persoon anders denk ik :P

Haha :D mooi antwoord

DarkestSymphony schreef:

zeg ik er iets van.. ja maar die 9maand is toch al niks ik krijg totaal geen hoogte van de wijf en volgens mij kan ik der ebter mee stoppen!

Waarom bel je je vriendin gewoon niet en je zegt gewoon wat je ervan denkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 09:30 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
tommetjeuh schreef:
DarkestSymphony schreef:

ik weet niet hoe we verder moeten en ik trek het niet meer, je gaf me speciaal gevoel die een jongen me nog nooit gegeven heeft en dat gevoel is er niet meer want je bent aan het veranderen, zolang ik dat gevoel niet terug heb wil ik een time-out!
ik zo: wtf, als je een time-out wil dan zul je nooit dat speciale gevoel terug krijgen en ik ben nieteens aan het veranderen.. je bent verliefd geworden op een jongen die nogsteeds is zoals 9maand geleden!

hmmm, misschien is bij haar het gevoel gewoon weg en gebruikt ze het als excuus, of je bent in een bepaald opzicht verandert die je zelf niet doorhebt... hmm iig een time-out zou bij mij persoonlijk nooit werken, dan ben ik er ook meteen helemaal klaar mee.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic