Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Parvuz schreef:
Voor haar was het gevoel helemaal weg. En naar haar zeggen al een hele tijd. Oftewel ze heeft gewoon tegen me lopen liegen dat het beter ging en dat ze er blij mee was.

Misschien probeerde ze het gevoel nog terug te vinden op een of andere manier? Of ze durfde het niet te vertellen.. Ik ben zelf wel ongeveer bekend met het verhaal wat jij hier verteld, maar dan andersom. Het is sowieso moeilijk om iemand dat duidelijk te maken en afstand te nemen op zo'n manier.. Maar sterkte ermee man. :)

Ik snap dat het lastig is om te uiten dat het gevoel steeds minder wordt, maar zij liet juist het tegenovergestelde blijken. Daarom zag ik het ook totaal niet aankomen en komt het dubbel zo hard aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik snap dat het lastig is om te uiten dat het gevoel steeds minder wordt, maar zij liet juist het tegenovergestelde blijken. Daarom zag ik het ook totaal niet aankomen en komt het dubbel zo hard aan.

Dat is inderdaad raar. Denk dat ze zelf ook niet echt wist wat ze wilde en een beetje in de war was.. Het had logischer geweest als ze juist afstandelijk had gedaan. Als je het helemaal niet verwacht is het inderdaad dubbel zo erg.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Parvuz schreef:
Ik snap dat het lastig is om te uiten dat het gevoel steeds minder wordt, maar zij liet juist het tegenovergestelde blijken. Daarom zag ik het ook totaal niet aankomen en komt het dubbel zo hard aan.

Dat is inderdaad raar. Denk dat ze zelf ook niet echt wist wat ze wilde en een beetje in de war was.. Het had logischer geweest als ze juist afstandelijk had gedaan. Als je het helemaal niet verwacht is het inderdaad dubbel zo erg.. :(

Ze deed ook wel afstandelijker, maar dan alleen qua fysiek weet je wel. Daaraan had ik achteraf wel kunnen weten dat er wat speelde maar ze zei dat het niet zo was. Dus tja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nando schreef:
Parvuz schreef:
Ik snap dat het lastig is om te uiten dat het gevoel steeds minder wordt, maar zij liet juist het tegenovergestelde blijken. Daarom zag ik het ook totaal niet aankomen en komt het dubbel zo hard aan.

Dat is inderdaad raar. Denk dat ze zelf ook niet echt wist wat ze wilde en een beetje in de war was.. Het had logischer geweest als ze juist afstandelijk had gedaan. Als je het helemaal niet verwacht is het inderdaad dubbel zo erg.. :(

Ze deed ook wel afstandelijker, maar dan alleen qua fysiek weet je wel. Daaraan had ik achteraf wel kunnen weten dat er wat speelde maar ze zei dat het niet zo was. Dus tja.

Dat heeft een vriendin van mijn vriendin ook gedaan.

Beter laat je haar achter je. Meestal betekent dit zoveel meer dingen dan waar je zelf achter wilt komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment is dat alleen makkelijker gezegd dan gedaan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Op dit moment is dat alleen makkelijker gezegd dan gedaan. :(

Dat is het altijd, helaas.

Komende weken is het zwaar, weken erna word het minder en daarna komt het besef dat je beter af bent en verder kan gaan met je leven.

Komt wel goed kerel.
Je bent een beste vent. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop t. Al zie ik dat nu nog niet zo. Mja niet zo gek.
Zoveel met haar gedaan en beleeft dus zo veel herinneringen die pijn doen nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik hoop t. Al zie ik dat nu nog niet zo. Mja niet zo gek.
Zoveel met haar gedaan en beleeft dus zo veel herinneringen die pijn doen nu.

Het is ook niet gek hoor..compleet normaal zelfs.

Het is gewoon een rouwproces wat je doorloopt, hoe raar dat ook klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Op dit moment is dat alleen makkelijker gezegd dan gedaan. :(


Komt goed man gewoon lekker je dingetjes blijven doen. Afspreken met maatjes enzo zodat je bezig blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja t komt allemaal wel goed, dat weet ik wel, maar t is zo raar, snel en onverwacht gebeurd. Van de ene op de andere dag is heel het contact gewoon weg. Dat is zo raar. Alsof ik haar wat heb aangedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet teveel over nadenken is moeilijk maar je maakt je alleen maar gek ermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Niet teveel over nadenken is moeilijk maar je maakt je alleen maar gek ermee.


Hoe meer je dat gaat zeggen hoe meer je erover na gaat denken... heb ik dan! maar anyway zoals boven al gezegd, lekker chillen met maatjes, en oppassen met drank, kan heel veel emoties losmaken op zulke momenten !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het uit is kom ik wel overheen maar dat ze van de een op de andere dag gewoon al het contact verbreekt zit me gigantisch dwars. Ik zoek alleen dat contact expres niet op. Al zou ik wel graag willen weten waarom ze zo direct al het contact verbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar biertjes helpen bij mij persoonlijk juist goed om dingen even te vergeten. Ik word er meestal juist erg vrolijk van ^^

Parvuz schreef:
Dat het uit is kom ik wel overheen maar dat ze van de een op de andere dag gewoon al het contact verbreekt zit me gigantisch dwars. Ik zoek alleen dat contact expres niet op. Al zou ik wel graag willen weten waarom ze zo direct al het contact verbreekt.

Misschien doet ze dit om jou geen pijn te doen. Als ze wel elke dag nog contact zocht, dan zou je ook erg in de war raken denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel niet dat ze me moet aanspreken ofzo maar niet gelijk mij verwijderen op facebook met de hele familie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dafuq. Dat is wel heel raar inderdaad. Al weet ik natuurlijk niet wat er voorgevallen is tussen jullie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen ruzie, dr is niemand vreemdgegaan (ik tenminste niet), dr is geen fysiek geweld geweest. Helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Geen ruzie, dr is niemand vreemdgegaan (ik tenminste niet), dr is geen fysiek geweld geweest. Helemaal niets.


Mmm ik als meisje zal is iets verklaren.
Of ze vond je nog wel leuk, maar niet leuk genoeg meer en ze wil je zo snel mogelijk vergeten en dat denkt ze te kunnen door alles van je te verwijderen?
Of ze is vreemd gegaan ofzo en ze is bang dat jij erachter komt?
Erg kut iniedergeval en ik vind het ook raar.. Goodluck :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik kan t me niet voorstellen dat ze dat heeft gedaan want ze ging nooit uit. Helemaal nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Of ze vond je nog wel leuk, maar niet leuk genoeg meer en ze wil je zo snel mogelijk vergeten en dat denkt ze te kunnen door alles van je te verwijderen?

Dat is het waarschijnlijk ook ;) En het is voor jezelf ook beter zo. Want je kan wel zeggen dat je nog wel normaal contact wil houden en goede vrienden wil blijven, maar dat gaat soms gewoon niet.
Laat het haar maar doen zoals zij dat goed vind ook al doet het jou op deze manier veel pijn. Maar het is uiteindelijk ook beter voor jezelf. En over een paar maanden kan je weer prima normaal met elkaar omgaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:37 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Citaat:
Of ze vond je nog wel leuk, maar niet leuk genoeg meer en ze wil je zo snel mogelijk vergeten en dat denkt ze te kunnen door alles van je te verwijderen?

Dat is het waarschijnlijk ook ;) En het is voor jezelf ook beter zo. Want je kan wel zeggen dat je nog wel normaal contact wil houden en goede vrienden wil blijven, maar dat gaat soms gewoon niet.
Laat het haar maar doen zoals zij dat goed vind ook al doet het jou op deze manier veel pijn. Maar het is uiteindelijk ook beter voor jezelf. En over een paar maanden kan je weer prima normaal met elkaar omgaan :)


Snap hem wel, want het is natuurlijk wel rot als je niet de reden weet waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Of ze vond je nog wel leuk, maar niet leuk genoeg meer en ze wil je zo snel mogelijk vergeten en dat denkt ze te kunnen door alles van je te verwijderen?

Dat is het waarschijnlijk ook ;) En het is voor jezelf ook beter zo. Want je kan wel zeggen dat je nog wel normaal contact wil houden en goede vrienden wil blijven, maar dat gaat soms gewoon niet.
Laat het haar maar doen zoals zij dat goed vind ook al doet het jou op deze manier veel pijn. Maar het is uiteindelijk ook beter voor jezelf. En over een paar maanden kan je weer prima normaal met elkaar omgaan :)

Ik wil geen normaal contact en vrienden blijven. Dat werkt toch niet. Ze geeft me alleen hierdoor het gevoel als of ik iets vreselijks gedaan heb terwijl het helemaal niet zo is. Daar gaat het me om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
+1+1-1=1 :D

c-c-c-c-coomboo breaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dr een mail gestuurd met daarin wat ik er van vind en dat ik het geen stijl vind hoe ze het gedaan heeft. Wat ze dr mee doet moet ze zelf weten. Maar dan kan ik dat voor mezelf afsluiten en proberen de draad weer op te pakken.
Jullie hier ook bedankt trouwens. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Ik heb dr een mail gestuurd met daarin wat ik er van vind en dat ik het geen stijl vind hoe ze het gedaan heeft. Wat ze dr mee doet moet ze zelf weten. Maar dan kan ik dat voor mezelf afsluiten en proberen de draad weer op te pakken.
Jullie hier ook bedankt trouwens. :$


Komt wel goed hoor!
:aww:
Vorige  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic