Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo kwam het iig wel over.

Desalniettemin snap ik je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:11 
 

Olijfboompje schreef:
Nee. Niet tegen jou.

Verkeerd gequote, excuus.

Maar Parvuz, jij laat dus een klein groepje het voor de rest bepalen? Dat is makkelijk. Dat zou hetzelfde zijn als Ruubie en Chris Two respresentatief zijn voor de rest van Hardtraxx. Dat wil je toch ook niet.


Nou nou nou jongeman, ik kan best goed voorbeeld zijn heur... *pink omhoog*
Maar je kan ook Emmerick, Biscuit en Dysphoria pakken als voorbeeld... wij zijn heel soms heel erg maar anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu maar weer over relaties? :P

Vorige week maandag 2 jaar en 4 maanden samen met mn vriendin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nee. Niet tegen jou.

Verkeerd gequote, excuus.

Mooi, want ik bedoel er niks mee, vind alleen die zinnen lelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nu maar weer over relaties? :P

Vorige week maandag 2 jaar en 4 maanden samen met mn vriendin. :P

Dit was representatief voor de onderlinge reacties :P

Gefeliciteerd hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Rik schreef:
D-Nemacyst schreef:

Donder op met die breezer vrienden zinnetjes :p
Als je echte vrienden heb hoef je zulke dingen niet te zeggen.

Haha inderdaad :thumbup:

Waar maak jij uit op dat ik geen echte vrienden heb?
Onderbouw het eens aub.

Voorlopig was jij volgens mij degene die hier liep te mauwen koos vriendloos te zijn.


Ik zeg niet dat jij geen vrienden hebt, Je hebt van die koters die hebben altijd van die zinnetjes in hun msn naam of iets dergelijks hebben staan. En dat zijn of van die breezah snolletjes of mooiboyz. En die moeten het altijd overduidelijk maken dat ze vrienden hebben en daardoor stoer zijn. ( Je kent het, ik roep mn matties erbij jonguh want die staan achter me )
Die zin van mij moet je retorisch opvatten, niet persoonlijk.

En koos vriendloos? Dan mag je wel eens quoten waar ik dat zei, beetje sneu om dat zo te zeggen van iemand die je niet kent he.
Ik voel me namelijk niet bepaald forever alone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie de baal kaatst, kan hem terug verwachten.

Op het moment dat je iemand quote is het meestal gericht aan die persoon. Dat deed ik net ook fout bij Rik. Volgens mij heb je al vaker in reacties iets gezegd over vrienden en dergelijke. Verder boeit het mij vrij weinig.

Het zal dan sneu zijn. Dat is je goed recht om dat te vinden. Dat jij je niet forever alone voelt, is alleen maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Wie de baal kaatst, kan hem terug verwachten.

Op het moment dat je iemand quote is het meestal gericht aan die persoon. Dat deed ik net ook fout bij Rik. Volgens mij heb je al vaker in reacties iets gezegd over vrienden en dergelijke. Verder boeit het mij vrij weinig.

Het zal dan sneu zijn. Dat is je goed recht om dat te vinden. Dat jij je niet forever alone voelt, is alleen maar goed.


Als je maar blij bent jongen :thumbup:
Anderen snapten hem namelijk wel.
En je Quote tekst van de persoon, niet de persoon zelf. Je Quote ook wel is wat om naar iets te refereren.

Om maar een beetje terug te komen naar het topic, heeft de rest niet de neiging om als een meisje dat je leuk vind van die breezer taal in dr naam heeft staan, om haar een corrigerende tik te geven in ter plaats van er mee te gaan daten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Om maar een beetje terug te komen naar het topic, heeft de rest niet de neiging om als een meisje dat je leuk vind van die breezer taal in dr naam heeft staan, om haar een corrigerende tik te geven in ter plaats van er mee te gaan daten?

Een corrigerende swaffel mag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je posts zijn een voortvloeisel uit je handjes. Een reactie komt vanuit de persoon vanuit die handjes waarschijnlijk gericht aan een ander handje met persoontje eraan vast plakkend.

Ik ben ontzettend blij. Niet dat het mij er toe doet uiteinde. Dat anderen het begrijpen, maakt niet dat iedereen het begrijpt.

Ik laat mijn eigen wel erg kennen he.

Ontopic;

Die meisjes moeten zelf weten wat ze neerzetten. Ik ken ergere dingen op de wereld waarover ik mij druk zou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Die meisjes moeten zelf weten wat ze neerzetten. Ik ken ergere dingen op de wereld waarover ik mij druk zou maken.


(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) love is in the air (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 21:05 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
J9_ schreef:
Rik schreef:
Wat is jouw bijdrage dan?

Ik heb geen bijdrage :cool: 1,5 jaar vrijgezel en ik vind het prima, als ik om me heen kijk hoor ik alleen maar gezeik en gedoe en daar heb ik geen tijd voor, en nog belangrijker: geen zin in ^^

Je zou de vriend van jou maar zijn, geen weekendje rustig samen zijn haha. Altijd maar naar die feestjes met die kut muziek hahaha. :P

Denk maar niet dat ik dat opgeef. Vriendlief moet er dan wel van houden :P offfff me daarin vrij laten. His choice :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe had ik ook vriendinnen die er niets van moesten hebben, lijkt me toch wel leuk als ze ook een keertje mee gaan stappen op een feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Parvuz schreef:
Je zou de vriend van jou maar zijn, geen weekendje rustig samen zijn haha. Altijd maar naar die feestjes met die kut muziek hahaha. :P

Denk maar niet dat ik dat opgeef. Vriendlief moet er dan wel van houden :P offfff me daarin vrij laten. His choice :innocent:

Haha, ik zou het wel goed vinden, als ik ook ga natuurlijk haha. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat leuk vindt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb daar wel echt geluk mee dat Mandi overal mee naartoe wil. Soms irritant als ze vroeg moe wordt en dus eerder naar huis wil, maar gelukkig is dat niet al te vaak. Mooi om alles samen mee te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mooi om alles samen mee te maken :)

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
PNXRMX schreef:
Mooi om alles samen mee te maken :)

+1+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
PNXRMX schreef:
Mooi om alles samen mee te maken :)

+1+1-1 :D

c-c-c-c-coomboo breaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helemaal niet mooi. Op een feest wil ik me misdragen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin gaat niet vaak mee, maar vind ik prima.

Soms lijkt 't me wel mooi als ze dezelfde "passie" als mij zou hebben, maar eigenlijk maakt 't me niks uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zeg je dat het goed gaat, en zo is het over. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zo zeg je dat het goed gaat, en zo is het over. :cry:

Balen. :( What happened?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor haar was het gevoel helemaal weg. En naar haar zeggen al een hele tijd. Oftewel ze heeft gewoon tegen me lopen liegen dat het beter ging en dat ze er blij mee was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Mijn vriendin gaat niet vaak mee, maar vind ik prima.

Soms lijkt 't me wel mooi als ze dezelfde "passie" als mij zou hebben, maar eigenlijk maakt 't me niks uit :P

Ja, dat herken ik ook wel.. :P
Alleen gelukkig zijn we niet zo moeilijk en laten we elkaar behoorlijk vrij op feestjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Voor haar was het gevoel helemaal weg. En naar haar zeggen al een hele tijd. Oftewel ze heeft gewoon tegen me lopen liegen dat het beter ging en dat ze er blij mee was.

Misschien probeerde ze het gevoel nog terug te vinden op een of andere manier? Of ze durfde het niet te vertellen.. Ik ben zelf wel ongeveer bekend met het verhaal wat jij hier verteld, maar dan andersom. Het is sowieso moeilijk om iemand dat duidelijk te maken en afstand te nemen op zo'n manier.. Maar sterkte ermee man. :)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic