Zo kwam het iig wel over.
Desalniettemin snap ik je wel.
Desalniettemin snap ik je wel.
Nou nou nou jongeman, ik kan best goed voorbeeld zijn heur... *pink omhoog*Olijfboompje wrote:Nee. Niet tegen jou.
Verkeerd gequote, excuus.
Maar Parvuz, jij laat dus een klein groepje het voor de rest bepalen? Dat is makkelijk. Dat zou hetzelfde zijn als Ruubie en Chris Two respresentatief zijn voor de rest van Hardtraxx. Dat wil je toch ook niet.
Mooi, want ik bedoel er niks mee, vind alleen die zinnen lelijkOlijfboompje wrote:Nee. Niet tegen jou.
Verkeerd gequote, excuus.
Dit was representatief voor de onderlinge reactiesParvuz wrote:Nu maar weer over relaties?![]()
Vorige week maandag 2 jaar en 4 maanden samen met mn vriendin.
Ik zeg niet dat jij geen vrienden hebt, Je hebt van die koters die hebben altijd van die zinnetjes in hun msn naam of iets dergelijks hebben staan. En dat zijn of van die breezah snolletjes of mooiboyz. En die moeten het altijd overduidelijk maken dat ze vrienden hebben en daardoor stoer zijn. ( Je kent het, ik roep mn matties erbij jonguh want die staan achter me )Olijfboompje wrote:Waar maak jij uit op dat ik geen echte vrienden heb?Rik wrote:Haha inderdaadD-Nemacyst wrote:
Donder op met die breezer vrienden zinnetjes :p
Als je echte vrienden heb hoef je zulke dingen niet te zeggen.
Onderbouw het eens aub.
Voorlopig was jij volgens mij degene die hier liep te mauwen koos vriendloos te zijn.
Als je maar blij bent jongenOlijfboompje wrote:Wie de baal kaatst, kan hem terug verwachten.
Op het moment dat je iemand quote is het meestal gericht aan die persoon. Dat deed ik net ook fout bij Rik. Volgens mij heb je al vaker in reacties iets gezegd over vrienden en dergelijke. Verder boeit het mij vrij weinig.
Het zal dan sneu zijn. Dat is je goed recht om dat te vinden. Dat jij je niet forever alone voelt, is alleen maar goed.
Een corrigerende swaffel mag!D-Nemacyst wrote: Om maar een beetje terug te komen naar het topic, heeft de rest niet de neiging om als een meisje dat je leuk vind van die breezer taal in dr naam heeft staan, om haar een corrigerende tik te geven in ter plaats van er mee te gaan daten?
Olijfboompje wrote: Die meisjes moeten zelf weten wat ze neerzetten. Ik ken ergere dingen op de wereld waarover ik mij druk zou maken.
Denk maar niet dat ik dat opgeef. Vriendlief moet er dan wel van houdenParvuz wrote:Je zou de vriend van jou maar zijn, geen weekendje rustig samen zijn haha. Altijd maar naar die feestjes met die kut muziek hahaha.J9_ wrote:Ik heb geen bijdrageRik wrote:Wat is jouw bijdrage dan?1,5 jaar vrijgezel en ik vind het prima, als ik om me heen kijk hoor ik alleen maar gezeik en gedoe en daar heb ik geen tijd voor, en nog belangrijker: geen zin in
Haha, ik zou het wel goed vinden, als ik ook ga natuurlijk haha. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat leuk vindt.J9_ wrote:Denk maar niet dat ik dat opgeef. Vriendlief moet er dan wel van houdenParvuz wrote: Je zou de vriend van jou maar zijn, geen weekendje rustig samen zijn haha. Altijd maar naar die feestjes met die kut muziek hahaha.offfff me daarin vrij laten. His choice
+1PNXRMX wrote:Mooi om alles samen mee te maken
Henk-Jan wrote:+1+1PNXRMX wrote:Mooi om alles samen mee te maken
c-c-c-c-coomboo breakerOlijfboompje wrote:Henk-Jan wrote:+1+1-1PNXRMX wrote:Mooi om alles samen mee te maken
Balen.Parvuz wrote:Zo zeg je dat het goed gaat, en zo is het over.
Ja, dat herken ik ook wel..Rik wrote:Mijn vriendin gaat niet vaak mee, maar vind ik prima.
Soms lijkt 't me wel mooi als ze dezelfde "passie" als mij zou hebben, maar eigenlijk maakt 't me niks uit
Misschien probeerde ze het gevoel nog terug te vinden op een of andere manier? Of ze durfde het niet te vertellen.. Ik ben zelf wel ongeveer bekend met het verhaal wat jij hier verteld, maar dan andersom. Het is sowieso moeilijk om iemand dat duidelijk te maken en afstand te nemen op zo'n manier.. Maar sterkte ermee man.Parvuz wrote:Voor haar was het gevoel helemaal weg. En naar haar zeggen al een hele tijd. Oftewel ze heeft gewoon tegen me lopen liegen dat het beter ging en dat ze er blij mee was.