Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Rik schreef:
Wat is jouw bijdrage dan?

Ik heb geen bijdrage :cool: 1,5 jaar vrijgezel en ik vind het prima, als ik om me heen kijk hoor ik alleen maar gezeik en gedoe en daar heb ik geen tijd voor, en nog belangrijker: geen zin in ^^

Like a boss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Rik schreef:

Ik heb geen bijdrage :cool: 1,5 jaar vrijgezel en ik vind het prima, als ik om me heen kijk hoor ik alleen maar gezeik en gedoe en daar heb ik geen tijd voor, en nog belangrijker: geen zin in ^^

:oh: Het kan natuurlijk ook anders he :P
Wat een drama als alle stelletjes om jou heen alleen maar gezeik en gezeur hebben, word je ook niet vrolijk van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:44 

J9_ schreef:
Rik schreef:

groot gelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:46 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Like a boss.

Hoi Olijf, wil jij je psychologische visie hier even op loslaten? :$

Henk-Jan schreef:
Het kan natuurlijk ook anders he
Wat een drama als alle stelletjes om jou heen alleen maar gezeik en gezeur hebben, word je ook niet vrolijk van

Haha nee dat is ook zo hoor :) maar ik heb er echt geen tijd voor, en na 3 jaar vind ik even rust ook wel prettig. Neuh niet echt, wat een gedoe allemaal zeg.. Echt vier ofzo wat niet echt goed loopt zeg maar. Dan laat ik het nog maar eventjes zo -.-

Chris Two schreef:
groot gelijk

Vertel jouw verhaal, hoe gaat het met je vriendin? Of iig, ik heb iets terug gelezen :p haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Rik schreef:

Haha, dat hoeft toch niet voor jezelf zo te zijn :D?

Zoals HJ al zegt, het kan gelukkig ook anders ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Like a boss.

Hoi Olijf, wil jij je psychologische visie hier even op loslaten? :$

Dat kan ik wel doen ja.

Je neemt alleen waar wat jij binnen je directe omgeving ziet gebeuren. Dat wat jij beschreef is daar een duidelijk voorbeeld van.

Ik weet echter zeker dat jij wel verder kijkt dan je eigen referentiekader en selectieve perceptie. Bij jou spelen er vast andere redenen. :P

Wat ook wel mooi is, je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Als het je op dit moment waard zou zijn, dan zou je er tijd voor vrij maken. Als er iemand zou zijn waarvoor je die tijd zou willen vrij maken, dan had je dit al gedaan. Dit heeft te maken met de mate van invloed die jij wilt uitoefenen op je omgeving en jezelf. Mocht jij dit echt willen, dan zou je hier meer invloed op uitoefenen.

Tot zover zeer beknopt mijn psychologische visie. :cool:
Ik voel mij stiekem gevleid dat jij mijn psychologische visie ter sprake bracht. :woot: :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:08 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Bij jou spelen er vast andere redenen.

Noem er eens een, misschien kan ik me daarin vinden!

Olijfboompje schreef:
Wat ook wel mooi is, je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Als het je op dit moment waard zou zijn, dan zou je er tijd voor vrij maken. Als er iemand zou zijn waarvoor je die tijd zou willen vrij maken, dan had je dit al gedaan.

Dat klopt helemaal! Al past het qua tijd ook echt niet hoor, dat is geen smoesje :P

Olijfboompje schreef:
Tot zover zeer beknopt mijn psychologische visie.
Ik voel mij stiekem gevleid dat jij mijn psychologische visie ter sprake bracht.

Ja ik was daar wel een beetje benieuwd naar :D maar tot dusver is het prima gegaan hoor Olijf, ik zeg dat je door mag naar je volgende schooljaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:17 

J9_ schreef:
Chris Two schreef:
groot gelijk

Vertel jouw verhaal, hoe gaat het met je vriendin? Of iig, ik heb iets terug gelezen :p haha

Nouja, dat is dus niks meer, mag het vrijgezellenpad weer bewandelen..
Vind het nog steeds jammer, maar goed, het zij zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Bij jou spelen er vast andere redenen.

Noem er eens een, misschien kan ik me daarin vinden!

Olijfboompje schreef:
Wat ook wel mooi is, je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Als het je op dit moment waard zou zijn, dan zou je er tijd voor vrij maken. Als er iemand zou zijn waarvoor je die tijd zou willen vrij maken, dan had je dit al gedaan.

Dat klopt helemaal! Al past het qua tijd ook echt niet hoor, dat is geen smoesje :P

Olijfboompje schreef:
Tot zover zeer beknopt mijn psychologische visie.
Ik voel mij stiekem gevleid dat jij mijn psychologische visie ter sprake bracht.

Ja ik was daar wel een beetje benieuwd naar :D maar tot dusver is het prima gegaan hoor Olijf, ik zeg dat je door mag naar je volgende schooljaar :D

Haha, nou, ik denk dat je op dit moment zo goed in je vel zit dat je er eigenlijk geen behoefte aan hebt tenzij die persoon maatwerk is en zo in je leven past.
Ik denk als reden twee dat je op dit moment andere zaken hebt waarop je je focust (zoals je loopbaan) en als reden drie denk ik dat er ook eventuele zaken uit het verleden zouden kunnen spelen in je beweegredenen.

Dat zijn er trouwens drie in plaats van één. xd Naja, des te meer, des te beter zeggen we maar.

Haha, ik geloof niet dat je ergens geen tijd voor hebt. Als je echt om elkaar geeft en van elkaar houdt, dan maakt het niet uit als je elkaar een langere tijd niet ziet. De momenten dat je elkaar dan wel ziet, zijn je zoveel waard dat je het daarmee kan doen.

Kijk, dat vind ik nog eens fijn commentaar! Het zou ook eigenlijk wel moeten hé..anders zou het maar een slechte zaak zijn dat ik dit jaar al afstudeer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
@Ox_Ite, Ik begrijp hoe je je voelt, heb namelijk zelf ook zoiets meegemaakt.
Ook dat mensen niks van me moesten. Dus had ik ook hetzelfde met meiden, heb ook heel vaak gehad dat ik dacht dat ik mensen kon vertrouwen, maar dat het niet zo bleek te zijn (egt heel veel, tot het punt dat ik niemand meer vertrouwde)
Ik had ook zoiets van straal ik negatieve energie uit ofzo...
Terwijl ik altyd gewoon vriendelijk was. Ik heb ook een punt dat ik gewoon nul vrienden had (verhuizen naar ander land waar het begon, toen weer terug verhuizen waar het een tyd goed ging maar daarna weer helemaal tot de bodem gezakt)

Ik heb in die tyd afleiding gezocht, draaien en daarna producen erbij, wat nu me passie is.
me echte vrienden die ik nu heb ken ik door de hardstyle. Allemaal dj's/producers, vrijwel allemaal 4 jaar ouder als mij omdat ik daar het beste meekan opschieten.
op school heb ik niet egt vrienden... wel heel veel mensen waar ik mee omga en die mij ook mogen. maar die vertrouw ik niet 100% (in het leven heb je ook eigenlijk maar weinig egte vrienden, je hebt veel kennissen. Maar weinig vrienden)

Maar je moet de moed nooit opgeven, eens draaien dingen bij voor je. Ik dacht toen de tyd dat ik nooit een vriendin zou krijgen, om eerlijk te zijn dacht ik dat nog steeds toen alles bij gedraaid was voor mij.. Omdat ik gewoon veel moeite had met contact maken door alles wat er in het verleden was gebeurd..
Ik heb pas sinds vorige maand toen ik op vakantie was egt een leuk meisje ontmoet (ook weer 2 jaar ouder als mij) Ik had dat egt niet verwacht..
Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik van die is veel te hoog gegrepen voor mij, zij is egt heel knap en lief.
Maar dus het moed bij elkaar gebracht om een gesprek te beginnen (dankzij een vriend en een paar biertjes) en heb toen de hele nacht met haar zitten praten, en de volgende avond uit geweest met haar...
En nu ik terug ben spreek ik jaar bijna elke dag, en ze vind mij ook heel leuk. Binnenkort weer bij haar langs.

Maar wat er ook gebeurd... hoe ondergewaardeerd je je ook voelt, jou tyd komt! miss duurt het een jaar, maar dan heb je ook wat!

Ook zoiets gehad. Had op de basisschool gewoon goeie vrienden waar ik het goed mee kon vinden. Zijn met zijn allen naar dezelfde middelbare school gegaan, in de 1ste bij elkaar. En in de 2de ook, maar in de 2de ging het in het begin gewoon goed maar steeds minder, ze zeiden steeds minder tegen me totdat ze me op een gegeven moment gewoon negeerden. Voelde me echt heel kut die tijd, kon het met veel mensen gewoon goed vinden maar had geen echte vrienden waar ik veel mee deed. Het begin van dit jaar had ik hetzelfde, ik ging met die mensen waar ik het goed mee kon vinden naar het volgende jaar, maar echt optimaal was dat ook niet. Nieuwe vrienden gemaakt in mijn klas waar ik het gewoon goed mee kan vinden. Al zit ik er nog wel mee dat ik mijn oude vrienden kwijt ben.

Stuk minder erg dan bij jou maar vind het nog steeds heel kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

Ja snap ik wel. Ook wel eens over nagedacht. Maar mensen die mij kennen vinden het niet erg zegmaar. En ik was dus goede vrienden kwijtgeraakt. Heb verder geen moeite met vrienden maken. Praat eigenlijk nooit over mijn muziek behalve als iemand anders er over begint maar je hebt idd wel een punt, denk er best wel eens over na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 21:54 

Mooie stukken Olijf, J9, en Raw Vizion, ik kan me daar ook goed in vinden.
En Raw, ik ga er maar vanuit dat mijn tijd nog komt, we zien wel I guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:42 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ja snap ik wel. Ook wel eens over nagedacht. Maar mensen die mij kennen vinden het niet erg zegmaar. En ik was dus goede vrienden kwijtgeraakt. Heb verder geen moeite met vrienden maken. Praat eigenlijk nooit over mijn muziek behalve als iemand anders er over begint maar je hebt idd wel een punt, denk er best wel eens over na.

Ach man gewoon lekker dragen waarbij je je lekker voelt. Straks als je naar de universiteit gaat kan het niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:58 

Hardtraxx Crew

mrazura schreef:
Draidy schreef:

Ach man gewoon lekker dragen waarbij je je lekker voelt. Straks als je naar de universiteit gaat kan het niet meer :P

Tuurlijk wel, niemand bij ons op de faculteit die het wat kan boeien wat iemand precies draagt. Kan er ook aan liggen dat er vrij veel moslims op de opleiding zitten, waardoor hoofddoekjes en traditionele kleding ook vrij veel gedragen worden. Het mooie is dan dat er eigenlijk door niemand moeilijk over gedaan wordt. De ingepakte moslima's praten normaal en gezellig met dames in korte rokjes bijvoorbeeld.

Het is inderdaad zo dat veel mensen beoordelen op de eerste indruk, waarop de manier van kleden wel degelijk een invloed heeft. Ook ik ben hier geen uitzondering op. Ik ben echter niet van mening dat dat mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de persoon onder de kleding, zich hierdoor tegen laten houden. Wellicht is het zelfs een soort filter, waardoor mensen die zo bekrompen zijn om puur op eerste indruk te beoordelen, zonder zich verder te verdiepen in je, op een afstand blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:01 

gewoon een normale broek nemen en als je in de buurt komt van dat volk laat je je broek tot half vier zakken loopt voorbij en hoekje trek je je broek weer omhoog.
zo. problem solved.

achja is wel leuk om vrijgezel te zijn soms. maar met verplichtingen zoals etentje met de familie van mn chick zou ik wel vaker meewillen aangezien die pa wel facking relaxt is.(we pokeren tussen de gangen door in zo`n duur restaurant./...) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Tuurlijk wel, niemand bij ons op de faculteit die het wat kan boeien wat iemand precies draagt. Kan er ook aan liggen dat er vrij veel moslims op de opleiding zitten, waardoor hoofddoekjes en traditionele kleding ook vrij veel gedragen worden. Het mooie is dan dat er eigenlijk door niemand moeilijk over gedaan wordt. De ingepakte moslima's praten normaal en gezellig met dames in korte rokjes bijvoorbeeld.

Het is inderdaad zo dat veel mensen beoordelen op de eerste indruk, waarop de manier van kleden wel degelijk een invloed heeft. Ook ik ben hier geen uitzondering op. Ik ben echter niet van mening dat dat mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de persoon onder de kleding, zich hierdoor tegen laten houden. Wellicht is het zelfs een soort filter, waardoor mensen die zo bekrompen zijn om puur op eerste indruk te beoordelen, zonder zich verder te verdiepen in je, op een afstand blijven.

Het is wel handig om een goede indruk achter te laten zodat je in een goede werkgroep komt te zitten. Bij mij was dat eigenlijk niet normaal, op heel de campus niet.

Google maar is op Halo en Horn effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:08 

Pff, dat vrijgezel zijn is anders maar niks Biscuit... ben het 5 jaar geweest (heb nu ff iemand gehad maar is nu weer over)
Maar echt, je ziet overal mensen het goed hebben samen maar jij hebt niks. Dan begin je zwaar hard aan jezelf te twijfelen of je wel goed genoeg bent en wel geaccepteerd word.

En het erge is nog wel dat je dan toch wel iemand mist die je lief heeft en die je af en toe heerlijk knuffelt op de bank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:09 

Hardtraxx Crew

Tuurlijk is het handig om een goede indruk te maken, maar dat heeft zeker niet alleen met uiterlijk te maken. Zeker in een werkgroep niet. Daar maak je bij mij meer indruk met werken, actief meedoen en anderen willen helpen.

Bovendien heb ik de mazzel dat de werkgroepen willekeurig worden ingedeeld door de docenten bij mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ik ben blij dat ik een vriendin heb. Na een lange tijd vrijgezel te zijn geweest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:12 

Hardtraxx Crew

oostzaner schreef:
Ik ben blij dat ik een vriendin heb. :)

Das kort maar krachtig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:14 

Chris Two schreef:
Pff, dat vrijgezel zijn is anders maar niks Biscuit... ben het 5 jaar geweest (heb nu ff iemand gehad maar is nu weer over)
Maar echt, je ziet overal mensen het goed hebben samen maar jij hebt niks. Dan begin je zwaar hard aan jezelf te twijfelen of je wel goed genoeg bent en wel geaccepteerd word.

En het erge is nog wel dat je dan toch wel iemand mist die je lief heeft en die je af en toe heerlijk knuffelt op de bank.

hoezo?

je kunt elk weekend een andere chick voor een one night stand nemen. niemand die t boeit.

en trouwens: als je samen iets hebt kun je toch je ding blijven doen. gewoon kwestie van praten een keer.
in een relatie moet iedereen een keer wat inleveren en dan vrijgezel zijn: niks is zo mooi als vrijgezel.( kan ik niet zeggen aangezien ik een chick heb zoals ik net zei.)
je kunt als je alleen woont je huis vol laaden met vrienden of wat dan ook. geen partner die zegt dat t stinkt of dat je moet opruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
oostzaner schreef:
Ik ben blij dat ik een vriendin heb. :)

Das kort maar krachtig :)

ik zie deze relatie niet zo snel eindigen hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

ben al heel lang single maar ik heb dat nooit, misschien heb je dat nu omdat het net uit is ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:29 

Donateur

Het is juist goed als je ook aan jezelf twijfelt. Geeft iig aan dat je de fout ook bij jezelf kan zoeken en beschikt over vermogen tot zelfreflectie ;)

Iemand om lief te hebben en om mee te kroelen op de bank mis ik ook wel. Mja dat hele gezeik wat je daarvoor en daarna hebt mis ik dan weer niet. En ik mis ook soms een nieuwe TV, en een auto, en geld... Je kan niet alles hebben in je leven. Wees blij met wat je wel hebt en wat je wel kan als vrijgezel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 23:31 

dawasiknie schreef:
Het is juist goed als je ook aan jezelf twijfelt. Geeft iig aan dat je de fout ook bij jezelf kan zoeken en beschikt over vermogen tot zelfreflectie ;)

Ik ben inderdaad redelijk kritisch op mijzelf en reflecteer mijn doen en laten ook regelmatig (vooral bij mijn studie)
Maar als je van iedereen hoort dat je leuke jongen bent en echt iemand verdient (je kent dat verhaal wel) dan ga je juist toch twijfelen!

biscuit schreef:
je kunt elk weekend een andere chick voor een one night stand nemen. niemand die t boeit.

Nou sorry hoor, hier ga ik echt 180 graden tegenover je staan qua mening.
Nee, echt niet, ik hoef geen hokje player om mij heen en vind one night stands zwaaaaar overdreven.
Eigenlijk meer ranzig, om even snel je behoefte te kunnen lozen :sick:
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic