J9_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Bij jou spelen er vast andere redenen.
Noem er eens een, misschien kan ik me daarin vinden!
Olijfboompje schreef:
Wat ook wel mooi is, je geeft aan dat je weinig tijd hebt. Als het je op dit moment waard zou zijn, dan zou je er tijd voor vrij maken. Als er iemand zou zijn waarvoor je die tijd zou willen vrij maken, dan had je dit al gedaan.
Dat klopt helemaal! Al past het qua tijd ook echt niet hoor, dat is geen smoesje
Olijfboompje schreef:
Tot zover zeer beknopt mijn psychologische visie.
Ik voel mij stiekem gevleid dat jij mijn psychologische visie ter sprake bracht.
Ja ik was daar wel een beetje benieuwd naar

maar tot dusver is het prima gegaan hoor Olijf, ik zeg dat je door mag naar je volgende schooljaar

Haha, nou, ik denk dat je op dit moment zo goed in je vel zit dat je er eigenlijk geen behoefte aan hebt tenzij die persoon maatwerk is en zo in je leven past.
Ik denk als reden twee dat je op dit moment andere zaken hebt waarop je je focust (zoals je loopbaan) en als reden drie denk ik dat er ook eventuele zaken uit het verleden zouden kunnen spelen in je beweegredenen.
Dat zijn er trouwens drie in plaats van één.

Naja, des te meer, des te beter zeggen we maar.
Haha, ik geloof niet dat je ergens geen tijd voor hebt. Als je echt om elkaar geeft en van elkaar houdt, dan maakt het niet uit als je elkaar een langere tijd niet ziet. De momenten dat je elkaar dan wel ziet, zijn je zoveel waard dat je het daarmee kan doen.
Kijk, dat vind ik nog eens fijn commentaar! Het zou ook eigenlijk wel moeten hé..anders zou het maar een slechte zaak zijn dat ik dit jaar al afstudeer