je bedoelt romana en rinus?
Die zie je veel, maar ook vaak een Rinus met een Megan Fox.biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?
Die zie je veel, maar ook vaak een Rinus met een Megan Fox.biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?
biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?
Jawootum wrote:Die zie je veel, maar ook vaak een Rinus met een Megan Fox.biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?
Omg beste nieuws ooit!!!!biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?
Moet jij je plaatje niet veranderen, heeft biscuit ook gedaan na kritiek van headywesskeej wrote:Omg beste nieuws ooit!!!!biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?
Biscuit is terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je kritiek van hhz?urbandesigner wrote:Moet jij je plaatje niet veranderen, heeft biscuit ook gedaan na kritiek van headywesskeej wrote:Omg beste nieuws ooit!!!!biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?
Biscuit is terug![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?
Vaag genoeg om jou te laten gehoorzamen.biscuit wrote:ik gaf hem advies om die remix setje op house te laten voor wat het is en toen kwam ie trg met een of andere vage reactie....
Dat betekend dat biscuit dus nóg vager is.. Want hij luistert ernaar.Dakpan wrote:Vaag genoeg om jou te laten gehoorzamen.biscuit wrote:ik gaf hem advies om die remix setje op house te laten voor wat het is en toen kwam ie trg met een of andere vage reactie....
Zeer herkenbaar.en als k dan in de stad loop en naar sommige 'stelletjes' kijk vraag ik me echt af wat ik verkeerd doe![]()
want sommige zien er echt niet uit
Ik draag ook adidas. Ben ik nu gangstah?JVDM wrote:Jawootum wrote:Die zie je veel, maar ook vaak een Rinus met een Megan Fox.biscuit wrote:je bedoelt romana en rinus?Adidasgangsters zijn op een of andere manier ook nog altijd gewild.
Wat is jouw bijdrage dan?J9_ wrote:Haha, dit topic kende ik nog niet! Echt te grappig om het eens van de mannelijke kant te zien(agree, Mandy! haha
)
Ja, die heeft 20 euro verdient met iets, weet niet meer precies wat. Maar nu is het idd de ex van de neef van de overbuurman van de dochter van de bakker.Chris Two wrote:de vriendin van de ex van de neef van de overbuurman van de dochter van de bakker?
Ja die stonden in het zelfde telefoonboek vermeld.Chris Two wrote:Maar de melkman had toch met de dochter van de postbode en daar weer het neefje van was toch gerelateerd aan de bakker?
Ja ook de gouden gids toch? bedrijvengids, vanwege postbode en bakkerschap?Parvuz wrote:Ja die stonden in het zelfde telefoonboek vermeld.Chris Two wrote:Maar de melkman had toch met de dochter van de postbode en daar weer het neefje van was toch gerelateerd aan de bakker?
Haha hoezo dat dan?JVDM wrote:Parvuz solliciteert naar een standbeeld
Ik heb geen bijdrageRik wrote:Wat is jouw bijdrage dan?