Jamrazura wrote:Nee dus je wilt nu zeggen dat ik geen maagd meer ben? :') </3Olijfboompje wrote:Robin...weet je nog die avond dat je knokkie lag van de GBL en ik op de kamer was?
Dat dus.
Hard ook trouwens
Jamrazura wrote:Nee dus je wilt nu zeggen dat ik geen maagd meer ben? :') </3Olijfboompje wrote:Robin...weet je nog die avond dat je knokkie lag van de GBL en ik op de kamer was?
Dat dus.
kalverliefde van een 14jarige ja.Martin wrote:er is liefde in het spelNando wrote:hardstylelover1997 wrote:iris laat daniel erbuiten steek het maar op mij![]()
![]()
Oh god.
msn misschien?Olijfboompje wrote:How the fuck does she know my name?
ik heb zo mijn bronnen nee op hardtraxx staat je naam heel veel dus eeuuuhOlijfboompje wrote:How the fuck does she know my name?
Ze heeft je achtergrond ook al gechecked.hardstylelover1997 wrote:ik heb zo mijn bronnen nee op hardtraxx staat je naam heel veel dus eeuuuhOlijfboompje wrote:How the fuck does she know my name?
duurt niet zo lang dan is het over denk ikIris93 wrote:
kalverliefde van een 14jarige ja.
nee heb gewoon een hele topic gelezen meer nietIris93 wrote:Ze heeft je achtergrond ook al gechecked.hardstylelover1997 wrote:ik heb zo mijn bronnen nee op hardtraxx staat je naam heel veel dus eeuuuhOlijfboompje wrote:How the fuck does she know my name?
Op dit punt zou ik bang worden en hard gillend wegrennen daan.
Huh?hardstylelover1997 wrote:ik heb zo mijn bronnen nee op hardtraxx staat je naam heel veel dus eeuuuhOlijfboompje wrote:How the fuck does she know my name?
Kap jij dan even met kansloos doen.Olijfboompje wrote:Huh?hardstylelover1997 wrote:ik heb zo mijn bronnen nee op hardtraxx staat je naam heel veel dus eeuuuhOlijfboompje wrote:How the fuck does she know my name?
Waar dan?
Niet in mijn profielinformatie volgens mij
Iris, stop met zeiken en ga wat nuttigs doen ipv van mij & mijn nieuwe vriendin lastig vallen!
Zover ik me kan herinneren zat die avond je neus helemaal vol met de 2cb dus weet je zeker dat het niet allemaal een hallucinatie was?Olijfboompje wrote:Jamrazura wrote:Nee dus je wilt nu zeggen dat ik geen maagd meer ben? :') </3Olijfboompje wrote:Robin...weet je nog die avond dat je knokkie lag van de GBL en ik op de kamer was?
Dat dus.![]()
Hard ook trouwens
nou gelukkig houd ik het langer vol dan zo'n kind uit mijn klas die heeft om de week een ander. ik ben een jaar lang op de zelfde geweest. en het langst was twee jaar dat ik verliefd was ,dus ja ik verzeker niks maybe 1 dag maybe langer.Martin wrote:duurt niet zo lang dan is het over denk ikIris93 wrote:
wat intereseert ons dat?hardstylelover1997 wrote:nou gelukkig houd ik het langer vol dan zo'n kind uit mijn klas die heeft om de week een ander. ik ben een jaar lang op de zelfde geweest. en het langst was twee jaar dat ik verliefd was ,dus ja ik verzeker niks maybe 1 dag maybe langer.Martin wrote:duurt niet zo lang dan is het over denk ikIris93 wrote:
Ja echt nuttig om te weten.hardstylelover1997 wrote:nou gelukkig houd ik het langer vol dan zo'n kind uit mijn klas die heeft om de week een ander. ik ben een jaar lang op de zelfde geweest. en het langst was twee jaar dat ik verliefd was ,dus ja ik verzeker niks maybe 1 dag maybe langer.Martin wrote:duurt niet zo lang dan is het over denk ikIris93 wrote:
Omdat ik een meiske verdedig wat jij tot de grond afbrandt, omdat ze in een topic post?Iris93 wrote:
Kap jij dan even met kansloos doen.
Dan zijn we meteen van al het gekut af
Troll face comics altijd +1Olijfboompje wrote:Omdat ik een meiske verdedig wat jij tot de grond afbrandt, omdat ze in een topic post?Iris93 wrote:
Omdat ze doorgaat nadat ik al 4x heb gezegd van kapoen.Olijfboompje wrote:Omdat ik een meiske verdedig wat jij tot de grond afbrandt, omdat ze in een topic post?Iris93 wrote: