Nando man, ik vind dit topic net leuk worden! Ga jij vragen om een slotje
Niet liev Nando, zo ken ik je niet weer
Niet liev Nando, zo ken ik je niet weer
Hey niks mis met belgen he!Iris93 wrote:Hou dan je neuzel ook een keer dicht!hardstylelover1997 wrote:ben aan het tellen hoe vaak ik al sorry tegen iris heb gezegt er kunnen nog wel een paar bij
Echt. Belgisch bloed he.
Ongelofelijk dit.
KAP GEWOON HIER IN DIT TOPIC TE POSTEN JE BENT FACKING 14!!!!!hardstylelover1997 wrote:ook slim maar dat gaat niet lukken mijn karakter zit niet echt meeNando wrote:Ik denk dat je beter gewoon je mond kan houden.hardstylelover1997 wrote:ben aan het tellen hoe vaak ik al sorry tegen iris heb gezegt er kunnen nog wel een paar bij
Nee niks tegen joumrazura wrote: Hey niks mis met belgen he!
Lol en dit zeg jijOlijfboompje wrote: Beters kappen jullie allemaal met dit kinderachtige gedrag
AgreeOlijfboompje wrote:Ik snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt van het 14 jarige meisje.
Net alsof jullie zelf ook maar beter in relaties hebben gestaan of meer ervaring.
Volgens mij is meer als 85% op HT nog maagd en daarnaast moet je niet zo zeiken als iemand iets post op een forum.
Beters kappen jullie allemaal met dit kinderachtige gedrag en laat je het meiske gewoon lekker zichzelf zijn.
Omdat ze je leuk vind zeker?Olijfboompje wrote:Ik snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt van het 14 jarige meisje.
Net alsof jullie zelf ook maar beter in relaties hebben gestaan of meer ervaring.
Volgens mij is meer als 85% op HT nog maagd en daarnaast moet je niet zo zeiken als iemand iets post op een forum.
Beters kappen jullie allemaal met dit kinderachtige gedrag en laat je het meiske gewoon lekker zichzelf zijn.
dankjeOlijfboompje wrote:Ik snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt van het 14 jarige meisje.
Ja omdat hij dr uit heeft gelokt en het erger heeft gemaakt. Echt.Nando wrote:Omdat ze je leuk vind zeker?Olijfboompje wrote:Ik snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt van het 14 jarige meisje.
Bewijs maar eens dat jij niet 1 van die 85% ben.Olijfboompje wrote:Ik snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt van het 14 jarige meisje.
Ik kan hier wel wat over zeggen, maar dan ben ik bang dat mensen over onze geaardheid gaan twijfelenmrazura wrote:Bewijs maar eens dat jij niet 1 van die 85% ben.Olijfboompje wrote:Ik snap niet waarom iedereen zo'n probleem maakt van het 14 jarige meisje.
Omdat iedereen probeert grappig te zijn en te ouwehoeren. Zodra op dit forum iets gezegd word wat met een vrouw te maken heeft word de testosteron door de aderen gejaagdRAW-vizion wrote:Waarom is Iris zo facking pist?
hardstylelover1997 wrote:iris laat daniel erbuiten steek het maar op mij
Aaaawh daniel,hardstylelover1997 wrote:iris laat daniel erbuiten steek het maar op mij
NouhouAlmighty wrote: Lol en dit zeg jij
NEEEEEHOORNando wrote: Omdat ze je leuk vind zeker?
Robin...weet je nog die avond dat je knokkie lag van de GBL en ik op de kamer was?Squirrie wrote:
Ik kan hier wel wat over zeggen, maar dan ben ik bang dat mensen over onze geaardheid gaan twijfelen
ahhh wat lieffffffffffffhardstylelover1997 wrote:iris laat daniel erbuiten steek het maar op mij
Dubbelaccount, IP check NOWNando wrote:hardstylelover1997 wrote:iris laat daniel erbuiten steek het maar op mij![]()
![]()
Oh god.
I Lol'dNando wrote:hardstylelover1997 wrote:iris laat daniel erbuiten steek het maar op mij![]()
![]()
Oh god.
Nee dus je wilt nu zeggen dat ik geen maagd meer ben? :') </3Olijfboompje wrote:Robin...weet je nog die avond dat je knokkie lag van de GBL en ik op de kamer was?
Dat dus.
Haha echt hè. Jor-D?Almighty wrote:Dubbelaccount, IP check NOWNando wrote:hardstylelover1997 wrote:iris laat daniel erbuiten steek het maar op mij![]()
![]()
Oh god.