heb je er een relatie mee ofzo ??Olijfboompje wrote:Goed zo, want ik neuk drugs constant ja!Nando wrote: Doe ik niet.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
H
Daniel wel jahardstylelover1997 wrote:heb je er een relatie mee ofzo ??Olijfboompje wrote:Goed zo, want ik neuk drugs constant ja!Nando wrote: Doe ik niet.
en met Iris
Last edited by Iris93 on 14 Jul 2011 23:20, edited 1 time in total.
Ja, ik stop altijd m'n pik in de poeder. Lekker man
-
E
keihard pompen zeker?Olijfboompje wrote:Goed zo, want ik neuk drugs constant ja!Nando wrote: Doe ik niet.
en als t vloeit laten stollen en dan dr weer overheen zodat de pil extra dik wordt?
Ja, een kleine verslaving.hardstylelover1997 wrote:heb je er een relatie mee ofzo ??Olijfboompje wrote:Goed zo, want ik neuk drugs constant ja!Nando wrote: Doe ik niet.
Kan ik niks aan doen.
Ze blijft maar naar mij toe komen
-
H
ik jank dan 70% van de dag bij elk ding dat tegen zitbiscuit wrote:altijd ja?hardstylelover1997 wrote:ik begin dan altijd te janken en mijn pa moet dan ook altijd uitkijken ben aardig aan het flippen in die periode.biscuit wrote:gezellig hier.
volgens mij is iris93 ongesteld![]()
zoo pissed-offed als zij reageert. heb ik een vrouw nog nooit meegemaakt
heb je altijd genoeg zakdoekjes of laat je de lichaamsappen vloeien?
-
A
Ik ben een Goeie Minaarbiscuit wrote:Almighty wrote:w00t, 100% gedragen op vakantie
Dus als jij je teen stoot, loop je weer een uur te tranen?hardstylelover1997 wrote:
ik jank dan 70% van de dag bij elk ding dat tegen zit![]()
Het was toch uit?Almighty wrote:Ik ben een Goeie Minaarbiscuit wrote:Almighty wrote:w00t, 100% gedragen op vakantie
Ik ben dan echt chaggerijnig tegen mensen die ik niet mag. Dus pas dan maar al helemaal op..hardstylelover1997 wrote:ik jank dan 70% van de dag bij elk ding dat tegen zitbiscuit wrote:altijd ja?hardstylelover1997 wrote:
ik begin dan altijd te janken en mijn pa moet dan ook altijd uitkijken ben aardig aan het flippen in die periode.
heb je altijd genoeg zakdoekjes of laat je de lichaamsappen vloeien?![]()
-
E
hardstylelover1997 wrote:ik jank dan 70% van de dag bij elk ding dat tegen zitbiscuit wrote:altijd ja?hardstylelover1997 wrote:
ik begin dan altijd te janken en mijn pa moet dan ook altijd uitkijken ben aardig aan het flippen in die periode.
zal ik je komen troosten dan?
-
H
ja als ik ongesteld ben wel jahardaddict wrote:Dus als jij je teen stoot, loop je weer een uur te tranen?hardstylelover1997 wrote:
Ik wel, want tenen stoten is pijnlijk manhardaddict wrote:Dus als jij je teen stoot, loop je weer een uur te tranen?hardstylelover1997 wrote:
-
A
Not ennie moarNando wrote:Het was toch uit?Almighty wrote:Ik ben een Goeie Minaarbiscuit wrote:
Zullen we ff naar het 'zevende zwevende zwetende weet ik veel hoe het heet" gaan en over zulke dingen discussiëren?
-
A
Gast, doe niet zo kansloos :')biscuit wrote:hardstylelover1997 wrote:ik jank dan 70% van de dag bij elk ding dat tegen zitbiscuit wrote: altijd ja?
![]()
-
E
Gast, doe niet zo kansloos :')[/quote]Almighty wrote:biscuit wrote:[quote="hardstylelover1997
![]()
ik ben kansloos. dat moet je nou toch wel weten na ruim 1,5 jaar??
-
H
is ook pijnlijk maar helemaal is je die maandelijkse kutziekte. hebt to much blood ,en ik ben horror fan en ik vind het veel aj.Olijfboompje wrote:Ik wel, want tenen stoten is pijnlijk manhardaddict wrote:Dus als jij je teen stoot, loop je weer een uur te tranen?hardstylelover1997 wrote:
-
H
ik ben kansloos. dat moet je nou toch wel weten na ruim 1,5 jaar??[/quote]biscuit wrote:Gast, doe niet zo kansloos :')Almighty wrote:biscuit wrote:[quote="hardstylelover1997
![]()
trouwens dat was deze week dus je bent deze maand te laat
-
E
over een maandje dan maar weer 
en mocht je nog een keer willen dan kom ik graag ook voor andere dingen
Thanks voor de info. dit doet me deugt.hardstylelover1997 wrote:trouwens dat was deze week dus je bent deze maand te laat
Last edited by mrazura on 14 Jul 2011 23:30, edited 1 time in total.
gaaaaaastbiscuit wrote:over een maandje dan maar weer
-
H
ho shit dat quoten ging nie goed bij mij 
biscuit wrote:over een maandje dan maar weer
Triest, maar je bent echt een held met je opmerkingen.
Ze gaan echt op elk gebied te furrr
-
H
biscuit wrote:over een maandje dan maar weer