Wat is er tog zo geweldig aan drugsSquirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
Active topics in Off-Topic
Moderators
Drugs offtopicSquirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
anders word iris boos
Squirrie, je vraagt echt om klappen.Squirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
KAPPEN NU
Aangezien jij zowat een relatie hebt met drugs, lijkt me dat geen probleem.Squirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
Die love feeling
Op elk feest bouw ik weer een bepaalde relatie op met sommige mensen, echt verliefd ben ik dan
Op elk feest bouw ik weer een bepaalde relatie op met sommige mensen, echt verliefd ben ik dan
Mee eens!hardaddict wrote:Kom laten we het ff gezzelig houden
Laten we een snoepje nemen allemaal, zijn we over half uurtje allemaal liev tegen elkaar
Als je het zo bekijkt past het wel in he topic ja hahaNando wrote:Aangezien jij zowat een relatie hebt met drugs, lijkt me dat geen probleem.Squirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
Iris heeft al een tijdje niet gereageerd wss komt ze nu naar je toe om je klappen te geven, anders had ze er al wel wat van gezegt
Ja ik zou wel uitkijken squirrie die gasten uit kampen zijn allemaal gekken, tuig allemaal.
Ja echt hoormrazura wrote:Ja ik zou wel uitkijken squirrie die gasten uit kampen zijn allemaal gekken, tuig allemaal.
Willen jullie wel even ontopic blijven..
Ik ga off-topic met het woord drugs en het is bla bla bla
bla bla
..
Jullie gaan 10 maal per uur off-topic met onzin (onzin praten is nog erger dan over drugs praten hoor) en het mag allemaal wel!
Ik ga off-topic met het woord drugs en het is bla bla bla
Jullie gaan 10 maal per uur off-topic met onzin (onzin praten is nog erger dan over drugs praten hoor) en het mag allemaal wel!
Allemaal reacties op jou off-topic gaan meneer.Squirrie wrote:Willen jullie wel even ontopic blijven..
Ik ga off-topic met het woord drugs en het is bla bla blabla bla
..
Als ik in de sloot spring doen jullie dat toch ook niet allemaal?! Dus als ik off-topic ga hoeven jullie mij ook niet na te doen..Iris93 wrote:Allemaal reacties op jou off-topic gaan meneer.Squirrie wrote:Willen jullie wel even ontopic blijven..
Ik ga off-topic met het woord drugs en het is bla bla blabla bla
..
-
E
volgens mij is iris93 ongesteld
zoo pissed-offed als zij reageert. heb ik een vrouw nog nooit meegemaakt
en meneer eekhoorn heeft drugs genomen
Nee hoor,biscuit wrote:gezellig hier.
volgens mij is iris93 ongesteld![]()
alleen ik ben het zat.
Dat geneuzel. Ga lekker ergens anders neuzelen.
-
H
ik begin dan altijd te janken en mijn pa moet dan ook altijd uitkijken ben aardig aan het flippen in die periode.biscuit wrote:gezellig hier.
Niet fokken met drugsNando wrote:Aangezien jij zowat een relatie hebt met drugs, lijkt me dat geen probleem.Squirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
Doe ik niet.Olijfboompje wrote:Niet fokken met drugsNando wrote:Aangezien jij zowat een relatie hebt met drugs, lijkt me dat geen probleem.Squirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
Bij passende trackOlijfboompje wrote:Niet fokken met drugsNando wrote:Aangezien jij zowat een relatie hebt met drugs, lijkt me dat geen probleem.Squirrie wrote:Laten we het over drugs hebben, is veel gezelliger
pat B - here we go again
Vet nummer is dat hé! Vooral als het snoepje net inslaat 
Goed zo, want ik neuk drugs constant ja!Nando wrote: Doe ik niet.
-
A
w00t, 100% gedragen op vakantie 
-
E
altijd ja?hardstylelover1997 wrote:ik begin dan altijd te janken en mijn pa moet dan ook altijd uitkijken ben aardig aan het flippen in die periode.biscuit wrote:gezellig hier.
heb je altijd genoeg zakdoekjes of laat je de lichaamsappen vloeien?
-
E
Almighty wrote:w00t, 100% gedragen op vakantie