Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 125  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:27 

het ging zooo goed en bam ineens dikke ruzie :yawn:
maarja ga nu weer weg morgen komt het verhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:41 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

is ook altijd hetzelfde bij jullie he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:14 

Artiest

Wordt nu wel voorspelbaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Wordt nu wel voorspelbaar :lol:

haha ja idd mja dat is het al een behoorlijke tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:37 

D-Nemacyst schreef:
Enige wat me opvalt altijd is als ze me aan gaan staren en dan met r vriendin en een beetje lachend. Maarja dat is 80% van de keer goed. de andere keren staat mn gulp open ofzo..

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

Dat wordt aftrekken vanavond knul
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:43 

Hardtraxxer

vandaag net uitgegaan met mn vriendin, godverdomme wat voelt dat toch steeds weer kut :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:
vandaag net uitgegaan met mn vriendin, godverdomme wat voelt dat toch steeds weer kut :/

hoezo dan?

en @ darkestsymphony.. dude.. denk dat de adviezen van de vorige keer nu nog gelden, denk aan jezelf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 19:52 

Hardtraxx Addict

Basscow schreef:

Foto's van je vriendin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 21:38 

Kraak... Piep...

Kettingzaag schreef:
Basscow schreef:

Foto's van je vriendin?

Wat is dat nouweer voor vraag op zo'n moment klapjosti :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Kettingzaag schreef:
Basscow schreef:

Foto's van je vriendin?

Wat is dat nouweer voor vraag op zo'n moment klapjosti :/

Hij probeert je denk ik op te fokken zodat je je minder kut voelt en als dit niet het geval is dan is het wel erg kansloos. Fokt op man, maar is misschien maar beter zo na wat ik allemaal gelezen heb van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 21:57 

Artiest

Eindbaas :lol:
Foto's van je vriendin hahaha >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 22:08 

Hardtraxxer

wat een geweldig idee ook weer om dit op een forum mee te delen

bedankt lullo :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 22:13 

Hardtraxx Addict

Wat moet ik dan neerzetten..? Eén of ander emo medelevend verhaaltje? Het is uit. Geef haar geen aandacht meer, verwijder de dingen die je veel aan haar doen denken en ga zo snel mogelijk verder. Makkelijker gezegd dan gedaan maar hoe eerder hoe beter. Een mens bestaat nou eenmaal uit emoties, liefde is er daar één van maar de keerzijde van liefde is liefdesverdriet. De één gaat er makkelijker mee om dan de ander.. Maar zet je emo modus uit en gebruik whatever je voelt en gebruik dat om je doelen te bereiken. Haat, verdriet, boos of teleurgesteld; maakt geen zak uit. Gebruik deze negatieve gevoelens en gebruik ze om je doelen, wat die ook mogen zijn, te bereiken. Ga nu Basscow, het volgende vrouwmens wacht op je..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 23:08 

Kettingzaag schreef:
Wat moet ik dan neerzetten..? Eén of ander emo medelevend verhaaltje? Het is uit. Geef haar geen aandacht meer, verwijder de dingen die je veel aan haar doen denken en ga zo snel mogelijk verder. Makkelijker gezegd dan gedaan maar hoe eerder hoe beter. Een mens bestaat nou eenmaal uit emoties, liefde is er daar één van maar de keerzijde van liefde is liefdesverdriet. De één gaat er makkelijker mee om dan de ander.. Maar zet je emo modus uit en gebruik whatever je voelt en gebruik dat om je doelen te bereiken. Haat, verdriet, boos of teleurgesteld; maakt geen zak uit. Gebruik deze negatieve gevoelens en gebruik ze om je doelen, wat die ook mogen zijn, te bereiken. Ga nu Basscow, het volgende vrouwmens wacht op je..

:huh:

heuy kapstok,

ff dimmen.
jij zaagt elke relatie kapot ofniet?
hij is verdomme geen player!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Kettingzaag schreef:

heuy kapstok,

ff dimmen.

ja maar zo is het nou eenmaal, even uithuilen en dan weer verder gaan, hij verwoord het alleen wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 01:07 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
Kettingzaag schreef:

heuy kapstok,

ff dimmen.

Wow, komt dit uit de mond van biscuit?
Unbelievable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 01:10 

Hardtraxx Elite

En hij heeft gelijk, iedereen verwerkt dat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 10:37 

Danny H schreef:
En hij heeft gelijk, iedereen verwerkt dat anders.

jep sommige kan het niks boeien anderen hebben er even last van en de andere maanden. En dan heb je nog uitzonderingen die zelfmoord pleegen wat ik een slecht idee vind :bomb: :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:43 

Artiest

Een slecht idee? Hangt ervan af wie het doet hoor, kan best een paar mensen zonder wie ik makkelijk verder kan leven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:56 

Skedoedelefloeps schreef:
Een slecht idee? Hangt ervan af wie het doet hoor, kan best een paar mensen zonder wie ik makkelijk verder kan leven ^^

haha ik eigenlijk ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 12:16 

Hardtraxx Elite

Remember some people are alive simply because it is illegal to shoot them.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 12:57 

ja zoals barack obama :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 13:03 

Hardtraxx Elite

hardstylelover1997 schreef:
ja zoals barack obama :evil:

:/ Wat is er mis met hem. O wacht, nee laat maar..
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic