Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 125  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik wil er manager worden, sowieso moet dat radstake eens handig te bereiken zijn met een bus ofzo en het moet een opknapbeurt gebruiken >.<

Het IS goed bereikbaar met de bus.
Vanaf Station Varsseveld rijden er bussen richting de Radstake.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:30 

Artiest

Daveytl schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik wil er manager worden, sowieso moet dat radstake eens handig te bereiken zijn met een bus ofzo en het moet een opknapbeurt gebruiken >.<

Het IS goed bereikbaar met de bus.
Vanaf Station Varsseveld rijden er bussen richting de Radstake.

Laatste keer toen ik ging had je overstap plek en als je dat dus mist mag je lekker wachten. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:41 

Kraak... Piep...

Ik kan vaak merken op msn of een meisje me leuk vind of niet :P maar dat is niet zo heel moeilijk xd.

In het echt heb ik dat minder door omdat ik nogal spontaan ben dus doen ze meestal ook zo terug, dus daaruit kan ik niet opmerken of iemand me leuk vind xd
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:44 

Artiest

Ja msn zal het wat makkelijker wezen, niet meer dan logisch.
Maar in het echt is het, voor mij iig, lastig zoiets vast te stellen.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 14:47 

Kraak... Piep...

Enige wat me opvalt altijd is als ze me aan gaan staren en dan met r vriendin en een beetje lachend. Maarja dat is 80% van de keer goed. de andere keren staat mn gulp open ofzo..
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
maar kdenk dat we nu weer beter On-topic kunnen gaan inplaats het te hebben over uitgaansgelegenheden :P

haha is wel vet idee hoor iets zoals Dieka, want dieka zelf is hele goede tent maar wordt gewoon verneukt door de mensen die er komen, het is 16+ en er komen kinderen van 13 binnen daar. wordt nooit gecontroleerd op ID(wat ik overgens erg slecht vind want maak dan geen leefdtijds grens)..en je had eerst de Crossway(de grooste zaal en daar was hardstyle/hardcore)..was daar super goeie zaal voor en die muziek is nu verwisselt met de muziek uit de kelder(dat is dus die rap muziek en die house muziek en sinds ze dat gedaan hebben komt er geen hond meer in dieka, alleen als er nog een grote artiest in dieka komt dan is het abnormaal druk verder komt er bijna nooit iemand, erg jammer dus opzich iets in zutphen beginnen is erg vet:P...en zoals je zegt idd erg makkelijk te bereiken met trein ect ect :)

ik ga met kerst altijd naar dieka, maar er liep vorig jaar geen hond :lol: op zondag was dat, 2e kerstdag.. en de hardstyle zaal is toen niet eens open geweest, ik heb het nog gevraagt :/
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:11 

Hardtraxx Elite

Ik ben vrij-gezellig zeg ik dan altijd maar!
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

goh, ik word nogal eens toegevoegt op hyves door onbekenden, en als je dan vraagt wie ze zijn, krijg je als antwoord, dat ze dat ene meisje waren die jou in de ah zagen werken :thumbdown:
zoooooooo kansloos, die naambordjes met achternaam erbij :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:46 

Hardtraxx Elite

Even terugkomen op t hele zutphen verhaal, heb daar op de middelbare school gezeten :P Toen nog heel vaak in de Spaan gezeten, met name op vrijdagmiddag :P Was vaste prik, vrijdag klaar met school, gelijk de Spaan in en naar de klote gaan xd
Ben er nu 2 jaar weg, en hoorde dat de spaan best verandert is?

@Hierboven: Ik heb een keer toen ik een schoenenwinkel werkte aan zoiets nog een vriendin overgehouden xd Opties openhouden he :P
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:48 

Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
@Hierboven: Ik heb een keer toen ik een schoenenwinkel werkte aan zoiets nog een vriendin overgehouden xd Opties openhouden he :P

Ik een halve gare die echt alles van me ging volgen enz :/
Dus vanaf toen naambordje maar af gedaan..
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Intervention schreef:
maar kdenk dat we nu weer beter On-topic kunnen gaan inplaats het te hebben over uitgaansgelegenheden :P

haha is wel vet idee hoor iets zoals Dieka, want dieka zelf is hele goede tent maar wordt gewoon verneukt door de mensen die er komen, het is 16+ en er komen kinderen van 13 binnen daar. wordt nooit gecontroleerd op ID(wat ik overgens erg slecht vind want maak dan geen leefdtijds grens)..en je had eerst de Crossway(de grooste zaal en daar was hardstyle/hardcore)..was daar super goeie zaal voor en die muziek is nu verwisselt met de muziek uit de kelder(dat is dus die rap muziek en die house muziek en sinds ze dat gedaan hebben komt er geen hond meer in dieka, alleen als er nog een grote artiest in dieka komt dan is het abnormaal druk verder komt er bijna nooit iemand, erg jammer dus opzich iets in zutphen beginnen is erg vet:P...en zoals je zegt idd erg makkelijk te bereiken met trein ect ect :)

ik ga met kerst altijd naar dieka, maar er liep vorig jaar geen hond :lol: op zondag was dat, 2e kerstdag.. en de hardstyle zaal is toen niet eens open geweest, ik heb het nog gevraagt :/

Ja idd dat ken ik en nu proberen ze door grote artiesten te boeken wel veel mensen trekken, en dat lukt dan ook wel ;)
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 01:31 

Kraak... Piep...

Halfuurtje geleden de knoop doorgehakt. ze begon weer vaag te doen dus nu maar gezegd dat ze n end kan optieven -.-
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 01:45 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Halfuurtje geleden de knoop doorgehakt. ze begon weer vaag te doen dus nu maar gezegd dat ze n end kan optieven -.-

Jij kiest ze wel uit he xd :D
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 01:52 

Kraak... Piep...

mrazura schreef:
D-Nemacyst schreef:

echt.. ik heb serieus een voorkeur waar ik me niet van bewust ben.

Al mijn vriendinnen waren blond en elk meisje waar ik mee heb gezoend ook(En er waren eerlijk gezegd best wat) op een na en daar heb ik t langste mee gehad.

Ze houden of van manga tekenen, of van paarden.

Ze zijn allemaal minstens 10 cm korter

Ze zeuren allemaal

Allemaal 2-3 jaar jonger op 3 na waarvan een bijna 5 jaar jonger was, eentje 1,5 jaar ouder, en nu dus 1 jaar jonger.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:27 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
mrazura schreef:
D-Nemacyst schreef:

Al mijn vriendinnen waren blond en elk meisje waar ik mee heb gezoend ook(En er waren eerlijk gezegd best wat) op een na en daar heb ik t langste mee gehad.

Ze zeuren allemaal

Allemaal 2-3 jaar jonger op 3 na waarvan een bijna 5 jaar jonger was, eentje 1,5 jaar ouder, en nu dus 1 jaar jonger.

Omg manga tekenen >.< Noobs.

Maareh.. Je kiest ze wel lekker uit he..
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:42 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Manga is echt heel kut. Dat is echt een afknapper in mijn ogen. >.<

Manga is onuitstaanbaar >.<
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 10:59 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
mrazura schreef:
D-Nemacyst schreef:

Ze zeuren allemaal

haha wordt het dan niet eens tijd dat je je voorkeur verandert/aanpast :P
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

what de fack is manga?
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:26 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
what de fack is manga?

Moeilijk hé!: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=man ... a=N&tab=wi
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:58 

Hardtraxx Elite

ik wist het ook niet hoor :P maar ik val ook op blond ja. over het algemeen tenminste.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:30 

Hardtraxx Elite

Wat is het probleem met Manga dan? Als iemand het leuk vindt dat te tekenen of lezen, zie het probleem niet :P.
De ene leest een boek, de andere strips, de andere manga of helemaal niks.
Hoe kan je op zo iets afknapen?
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Wat is het probleem met Manga dan? Als iemand het leuk vindt dat te tekenen of lezen, zie het probleem niet :P.

kwestie van smaak
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:39 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
The Anim0l schreef:
mikeee schreef:

kwestie van smaak

Idd, en voor sommigen is het gewoon een obsessie waar ik me absoluut niet kan vinden.

Kijk dan kan snap ik het, obsessie gaat te ver dan kan ik het nog begrijpen.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

van mij mag me chick (als k die had) van alles leuk vinden
maar het moet niet uit de hand gaan lopen en vervolgens een aflevering scoren in het nieuwe programma help mijn vrouw heeft een hobby :D
Bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:44 

Hardtraxx Elite

The Anim0l schreef:
van mij mag me chick (als k die had) van alles leuk vinden
maar het moet niet uit de hand gaan lopen en vervolgens een aflevering scoren in het nieuwe programma help mijn vrouw heeft een hobby :D

Nee, ofc dan gaat het sowieso te ver, maar als iemand zich gewoon goed vermaakt met het lezen/tekenen van manga zou ik geen probleem zien.
Je kan het altijd te ver door druken maar dat kan met alles. Zo iedereen zijn mening :P
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 125  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic