Het IS goed bereikbaar met de bus.wrote:Ik wil er manager worden, sowieso moet dat radstake eens handig te bereiken zijn met een bus ofzo en het moet een opknapbeurt gebruiken
Vanaf Station Varsseveld rijden er bussen richting de Radstake.
Het IS goed bereikbaar met de bus.wrote:Ik wil er manager worden, sowieso moet dat radstake eens handig te bereiken zijn met een bus ofzo en het moet een opknapbeurt gebruiken
Laatste keer toen ik ging had je overstap plek en als je dat dus mist mag je lekker wachten.wrote:Het IS goed bereikbaar met de bus.wrote:Ik wil er manager worden, sowieso moet dat radstake eens handig te bereiken zijn met een bus ofzo en het moet een opknapbeurt gebruiken
Vanaf Station Varsseveld rijden er bussen richting de Radstake.
ik ga met kerst altijd naar dieka, maar er liep vorig jaar geen hondwrote:maar kdenk dat we nu weer beter On-topic kunnen gaan inplaats het te hebben over uitgaansgelegenheden
haha is wel vet idee hoor iets zoals Dieka, want dieka zelf is hele goede tent maar wordt gewoon verneukt door de mensen die er komen, het is 16+ en er komen kinderen van 13 binnen daar. wordt nooit gecontroleerd op ID(wat ik overgens erg slecht vind want maak dan geen leefdtijds grens)..en je had eerst de Crossway(de grooste zaal en daar was hardstyle/hardcore)..was daar super goeie zaal voor en die muziek is nu verwisselt met de muziek uit de kelder(dat is dus die rap muziek en die house muziek en sinds ze dat gedaan hebben komt er geen hond meer in dieka, alleen als er nog een grote artiest in dieka komt dan is het abnormaal druk verder komt er bijna nooit iemand, erg jammer dus opzich iets in zutphen beginnen is erg vet:P...en zoals je zegt idd erg makkelijk te bereiken met trein ect ect
Ik een halve gare die echt alles van me ging volgen enzwrote:@Hierboven: Ik heb een keer toen ik een schoenenwinkel werkte aan zoiets nog een vriendin overgehoudenOpties openhouden he
Ja idd dat ken ik en nu proberen ze door grote artiesten te boeken wel veel mensen trekken, en dat lukt dan ook welwrote:ik ga met kerst altijd naar dieka, maar er liep vorig jaar geen hondwrote:maar kdenk dat we nu weer beter On-topic kunnen gaan inplaats het te hebben over uitgaansgelegenheden
haha is wel vet idee hoor iets zoals Dieka, want dieka zelf is hele goede tent maar wordt gewoon verneukt door de mensen die er komen, het is 16+ en er komen kinderen van 13 binnen daar. wordt nooit gecontroleerd op ID(wat ik overgens erg slecht vind want maak dan geen leefdtijds grens)..en je had eerst de Crossway(de grooste zaal en daar was hardstyle/hardcore)..was daar super goeie zaal voor en die muziek is nu verwisselt met de muziek uit de kelder(dat is dus die rap muziek en die house muziek en sinds ze dat gedaan hebben komt er geen hond meer in dieka, alleen als er nog een grote artiest in dieka komt dan is het abnormaal druk verder komt er bijna nooit iemand, erg jammer dus opzich iets in zutphen beginnen is erg vet:P...en zoals je zegt idd erg makkelijk te bereiken met trein ect ectop zondag was dat, 2e kerstdag.. en de hardstyle zaal is toen niet eens open geweest, ik heb het nog gevraagt
Jij kiest ze wel uit hewrote:Halfuurtje geleden de knoop doorgehakt. ze begon weer vaag te doen dus nu maar gezegd dat ze n end kan optieven
echt.. ik heb serieus een voorkeur waar ik me niet van bewust ben.wrote:Jij kiest ze wel uit hewrote:Halfuurtje geleden de knoop doorgehakt. ze begon weer vaag te doen dus nu maar gezegd dat ze n end kan optieven![]()
Omg manga tekenenwrote:echt.. ik heb serieus een voorkeur waar ik me niet van bewust ben.wrote:Jij kiest ze wel uit hewrote:Halfuurtje geleden de knoop doorgehakt. ze begon weer vaag te doen dus nu maar gezegd dat ze n end kan optieven![]()
Al mijn vriendinnen waren blond en elk meisje waar ik mee heb gezoend ook(En er waren eerlijk gezegd best wat) op een na en daar heb ik t langste mee gehad.
Ze houden of van manga tekenen, of van paarden.
Ze zijn allemaal minstens 10 cm korter
Ze zeuren allemaal
Allemaal 2-3 jaar jonger op 3 na waarvan een bijna 5 jaar jonger was, eentje 1,5 jaar ouder, en nu dus 1 jaar jonger.
Manga is onuitstaanbaarwrote:Manga is echt heel kut. Dat is echt een afknapper in mijn ogen.
wrote:echt.. ik heb serieus een voorkeur waar ik me niet van bewust ben.wrote:Jij kiest ze wel uit hewrote:Halfuurtje geleden de knoop doorgehakt. ze begon weer vaag te doen dus nu maar gezegd dat ze n end kan optieven![]()
Al mijn vriendinnen waren blond en elk meisje waar ik mee heb gezoend ook(En er waren eerlijk gezegd best wat) op een na en daar heb ik t langste mee gehad.
Ze houden of van manga tekenen, of van paarden.
Ze zijn allemaal minstens 10 cm korter
Ze zeuren allemaal
Allemaal 2-3 jaar jonger op 3 na waarvan een bijna 5 jaar jonger was, eentje 1,5 jaar ouder, en nu dus 1 jaar jonger.
Moeilijk hé!: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=man ... a=N&tab=wiwrote:what de fack is manga?
wrote:Wat is het probleem met Manga dan? Als iemand het leuk vindt dat te tekenen of lezen, zie het probleem niet.
De ene leest een boek, de andere strips, de andere manga of helemaal niks.
Hoe kan je op zo iets afknapen?
Kijk dan kan snap ik het, obsessie gaat te ver dan kan ik het nog begrijpen.wrote:Idd, en voor sommigen is het gewoon een obsessie waar ik me absoluut niet kan vinden.wrote:wrote:Wat is het probleem met Manga dan? Als iemand het leuk vindt dat te tekenen of lezen, zie het probleem niet.
De ene leest een boek, de andere strips, de andere manga of helemaal niks.
Hoe kan je op zo iets afknapen?
kwestie van smaak
Nee, ofc dan gaat het sowieso te ver, maar als iemand zich gewoon goed vermaakt met het lezen/tekenen van manga zou ik geen probleem zien.wrote:van mij mag me chick (als k die had) van alles leuk vinden
maar het moet niet uit de hand gaan lopen en vervolgens een aflevering scoren in het nieuwe programma help mijn vrouw heeft een hobby