Skedoedelefloeps schreef:
Om het hier enigszins een andere richting op te sturen dan een Slogan Topic en de mensen te helpen gooien we gewoon deze vraag erin:
Wat zijn duidelijke eigenschappen wanneer een meisje je leuk vind? Wat doet ze dan? Wat zegt ze? Hoe reageert ze? etc. etc.
Deel je kennis en je ervaringen

dat ze beetje niveau is kwa denken, en dat ze spontaan is, knap(maar dat is voor iedereen anders natuurlijk

), sportief vind ik ook belangrijk, en kwa dingen zeggen kan ik niet echt voorbeeld noemen, denk dat je als je gesprekken met een meisje hebt en daar veel dingen in voor komen die je beide leuk vind dat dat wel mee helpt en het een meisje leuk vinden ja of nee, kvind het ook belangrijk dat je beetje dezelfde intresses deelt, niet alles hoeft hetzelfde te zijn natuurljk maar beetje dezelfde intresses is ook niet verkeerd, en denk ook wel dat je tenminste dat heb ik, dat je snel genoeg aan een meisje merkt of ze je leuk vind of niet, ik kan dat altijd zien aan hoe ze zich gedraagt tegenover mij en dingen die ze zegt of lichaamstrekjes die ze ineens heeft en die je eerder niet zag bij haar
kweet niet of je hier wat mee kan?