Oke dan post ik wel helemaal niks meerNightmarez wrote:Haha, ja preciesParvuz wrote:Ik kan de meeste topics niet meer volgen haha. Iedereen is in offtopic in een offtopic gesprek met jou.haha.
.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahaha.Iris93 wrote:Oke dan post ik wel helemaal niks meerNightmarez wrote:Haha, ja preciesParvuz wrote:Ik kan de meeste topics niet meer volgen haha. Iedereen is in offtopic in een offtopic gesprek met jou.haha.
.
Haha nou hoog tijd dat ze dat maar een keertje lerenParvuz wrote:Hahaha.Iris93 wrote:Oke dan post ik wel helemaal niks meerNightmarez wrote:Haha, ja precies.
Het ligt niet aan jou. T ligt aan die jongetjes die hun hormonen niet onder controle kunnen houden.
Mee eens. En anders ga ik wel leren alle topics weer te kunnen volgen. 
Ik volg het tot nu toe nog.Parvuz wrote:Mee eens. En anders ga ik wel leren alle topics weer te kunnen volgen.
Soms typ ik alleen een beetje rare dingen xD
zoals The Reb3ls als ik net wakker ben.
Omdraaifoutje.
LB. ze snappen wel wat je bedoeltIris93 wrote:Ik volg het tot nu toe nog.Parvuz wrote:Mee eens. En anders ga ik wel leren alle topics weer te kunnen volgen.
Soms typ ik alleen een beetje rare dingen xD
zoals The Reb3ls als ik net wakker ben.
Omdraaifoutje.
Hallo, ik maakte maar een grapje! Ik heb een hele lieve vriendin waarbij ik m'n hormoontjes te vrije loop kan laten.Parvuz wrote:Hahaha.Het ligt niet aan jou. T ligt aan die jongetjes die hun hormonen niet onder controle kunnen houden.
To much info.Mike-O wrote:Hallo, ik maakte maar een grapje! Ik heb een hele lieve vriendin waarbij ik m'n hormoontjes te vrije loop kan laten.Parvuz wrote:Hahaha.Het ligt niet aan jou. T ligt aan die jongetjes die hun hormonen niet onder controle kunnen houden.
Indeed.Danny H wrote:To much info.Mike-O wrote:Hallo, ik maakte maar een grapje! Ik heb een hele lieve vriendin waarbij ik m'n hormoontjes te vrije loop kan laten.Parvuz wrote:Hahaha.Het ligt niet aan jou. T ligt aan die jongetjes die hun hormonen niet onder controle kunnen houden.
Danny H wrote:More info pleaseMike-O wrote:Hallo, ik maakte maar een grapje! Ik heb een hele lieve vriendin waarbij ik m'n hormoontjes te vrije loop kan laten.Parvuz wrote:Hahaha.Het ligt niet aan jou. T ligt aan die jongetjes die hun hormonen niet onder controle kunnen houden.
![]()
De grens ligt dus toch lager dan ik dacht in dit topic, dacht dat alles wat betreft relaties aan bod kon komen.. 
Nou als jij graag wat kwijt wilt over je seksleven hier op hardtraxxMike-O wrote:De grens ligt dus toch lager dan ik dacht in dit topic, dacht dat alles wat betreft relaties aan bod kon komen..
Sommige dingen voor jezelf houden wordt miss ook wel gewaardeerd. hahaMike-O wrote:De grens ligt dus toch lager dan ik dacht in dit topic, dacht dat alles wat betreft relaties aan bod kon komen..
Haha indeed.Nightbreaker wrote:Sommige dingen voor jezelf houden wordt miss ook wel gewaardeerd. hahaMike-O wrote:De grens ligt dus toch lager dan ik dacht in dit topic, dacht dat alles wat betreft relaties aan bod kon komen..
Maar als hij het graag kwijt wilt
Niemand die hem tegen kan houden.
Mijn broertje kijkt ook mee, dus ga echt niet alles zeggen haha.Nightbreaker wrote:Sommige dingen voor jezelf houden wordt miss ook wel gewaardeerd. hahaMike-O wrote:De grens ligt dus toch lager dan ik dacht in dit topic, dacht dat alles wat betreft relaties aan bod kon komen..
Mooi standpuntParvuz wrote:Mijn broertje kijkt ook mee, dus ga echt niet alles zeggen haha.Nightbreaker wrote:Sommige dingen voor jezelf houden wordt miss ook wel gewaardeerd. hahaMike-O wrote:De grens ligt dus toch lager dan ik dacht in dit topic, dacht dat alles wat betreft relaties aan bod kon komen..Maar een topic waar je op dit gebied om hulp kan vragen kan best werken. Maar dan moet het wel een beetje op niveau blijven qua posts.
Haha vindt ik ook een mooi standpunt, maar ik was ook niet van plan verder te gaan dan de opmerking die ik net heb geplaatst. Heb ook nergens het woord 'seks' of een verwijzing naar het woord gebruikt. Hormonen hoeven daar naar mijn idee niet altijd over te gaan.. 
Bij de meesten hier wel, vandaar de aanname denk ik xDMike-O wrote:Haha vindt ik ook een mooi standpunt, maar ik was ook niet van plan verder te gaan dan de opmerking die ik net heb geplaatst. Heb ook nergens het woord 'seks' of een verwijzing naar het woord gebruikt. Hormonen hoeven daar naar mijn idee niet altijd over te gaan..
Meestal lang voorspel!Iris93 wrote:Haha indeed.Nightbreaker wrote:Sommige dingen voor jezelf houden wordt miss ook wel gewaardeerd. hahaMike-O wrote:De grens ligt dus toch lager dan ik dacht in dit topic, dacht dat alles wat betreft relaties aan bod kon komen..
Jij dan?
Heb je het nou serieus tegen mij?Olijfboompje wrote:Meestal lang voorspel!Iris93 wrote:Haha indeed.Nightbreaker wrote:Sommige dingen voor jezelf houden wordt miss ook wel gewaardeerd. haha
Jij dan?
Ik ben altijd serieusIris93 wrote: Heb je het nou serieus tegen mij?
Ik ga hier niet op in.Olijfboompje wrote:Ik ben altijd serieusIris93 wrote: Heb je het nou serieus tegen mij?
Als je nog verdere vragen hebt, mijn whatsapp staat open.
haha slimIris93 wrote:Ik ga hier niet op in.Olijfboompje wrote:Ik ben altijd serieusIris93 wrote: Heb je het nou serieus tegen mij?
What u put on ze internet, will haunt you forever
Dat weet ik schatIris93 wrote:Ik ga hier niet op in.Olijfboompje wrote:Ik ben altijd serieusIris93 wrote: Heb je het nou serieus tegen mij?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Daniel vieze smeerkees.
Weet je dat dit topic nooit gesloten kan worden omdat we nooit off topic kunnen gaan in dit topic.
Voor mensen die niet snappen waarom:
het heet Relatie-topic: voor vrijgezellen en niet vrijgezellen.
Als een green beret hier langs komt en zegt "Wat gaan we off topic? ON TOPIC NU!!!"
Zeggen wij "Maar vriend... het is een relatie topic en er bestaat ook zoiets als een vriendschappelijke relatie en wij onderhouden simpelweg onze vriendschappelijke relaties."
Plus dat het ook nog eens toegankelijk is voor zowel vrijgezellen als niet vrijgezellen en therefor is dit hele topic in feite de James Bond van Hardtraxx. Undercover als een baas!
Weet je dat dit topic nooit gesloten kan worden omdat we nooit off topic kunnen gaan in dit topic.
Voor mensen die niet snappen waarom:
het heet Relatie-topic: voor vrijgezellen en niet vrijgezellen.
Als een green beret hier langs komt en zegt "Wat gaan we off topic? ON TOPIC NU!!!"
Zeggen wij "Maar vriend... het is een relatie topic en er bestaat ook zoiets als een vriendschappelijke relatie en wij onderhouden simpelweg onze vriendschappelijke relaties."
Plus dat het ook nog eens toegankelijk is voor zowel vrijgezellen als niet vrijgezellen en therefor is dit hele topic in feite de James Bond van Hardtraxx. Undercover als een baas!
Last edited by Dark Pact on 06 Jul 2011 08:51, edited 1 time in total.