??maarten1410 wrote:Rik wrote:Waar is pedobear?
Held! Ja waar?!
hou et ff bij dit shirt
ik wil em zsm af hebben
??maarten1410 wrote:Rik wrote:Waar is pedobear?
Held! Ja waar?!
Ja maar kom op... waar is pedobear!KSwoosh wrote:??maarten1410 wrote:Rik wrote:Waar is pedobear?
Held! Ja waar?!
hou et ff bij dit shirt
ik wil em zsm af hebben
Held! Pedobear-photoshop is altijd grappigOxbow wrote:
doe echt pedobear erbijKSwoosh wrote:dan denk ik dat et shirt af is, als toch niemand meer aanmerkingen heeft
Precies, gewoon achter die bol, in het kleinroberttt wrote:doe echt pedobear erbijKSwoosh wrote:dan denk ik dat et shirt af is, als toch niemand meer aanmerkingen heeft![]()
Maar vindt hem zo wel vet
Copyright op beeldmerken gok ik zo.KSwoosh wrote: waarom kan ik niet gewoon een prive shirt maken
ja, maar als et voor prive only is moet dat toch niet uitmakenKhadber wrote:Copyright op beeldmerken gok ik zo.KSwoosh wrote: waarom kan ik niet gewoon een prive shirt maken
dat lijkt mij idd de enige manier dat jij het koopt en dan aan ons door zend als wij jou dan het geld geven wat jij er voor betaalt heb. wordt het misschien niet gezien als verkoop maar privé gebruik.Pythonmaniac wrote:Hmm idee! Waarom geven wij jou de maten niet door, jij besteld het en verzendt het weer. Of je maakt een algemeen hardtraxx account aan waar iedereen een shirt kan bestellen. Althans als ik het goed heb worden dergelijke shirts een bepaalde tijd "bewaard" toch?
Nah dan wel in voren betalen, het is voor ons een minder groot bedrag om het geld over te maken dan dat hij alles voorschiet, wanneer bijvoorbeeld 10 mensen wat willen zou hij 20 euro moeten voorschieten.mikeee wrote:dat lijkt mij idd de enige manier dat jij het koopt en dan aan ons door zend als wij jou dan het geld geven wat jij er voor betaalt heb. wordt het misschien niet gezien als verkoop maar privé gebruik.Pythonmaniac wrote:Hmm idee! Waarom geven wij jou de maten niet door, jij besteld het en verzendt het weer. Of je maakt een algemeen hardtraxx account aan waar iedereen een shirt kan bestellen. Althans als ik het goed heb worden dergelijke shirts een bepaalde tijd "bewaard" toch?
dat spreekt voor zichPythonmaniac wrote:Nah dan wel in voren betalen, het is voor ons een minder groot bedrag om het geld over te maken dan dat hij alles voorschiet, wanneer bijvoorbeeld 10 mensen wat willen zou hij 20 euro moeten voorschieten.mikeee wrote:dat lijkt mij idd de enige manier dat jij het koopt en dan aan ons door zend als wij jou dan het geld geven wat jij er voor betaalt heb. wordt het misschien niet gezien als verkoop maar privé gebruik.Pythonmaniac wrote:Hmm idee! Waarom geven wij jou de maten niet door, jij besteld het en verzendt het weer. Of je maakt een algemeen hardtraxx account aan waar iedereen een shirt kan bestellen. Althans als ik het goed heb worden dergelijke shirts een bepaalde tijd "bewaard" toch?