Dat klopt, maar dat hoor ik vrijdag of die machine van hun gemaakt is.KSwoosh wrote:thx voor de tip, maar wss laat roberttt ze al drukkenPythonmaniac wrote:Misschien een beetje laat maar ik zag dat in de binnenstad van Breda een shirt drukkerij zit, vlakbij BelCompany en Telfort winkel, de straat van Blokker en dan aan de andere kant.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Even een schaamteloze bump, maar hoe komt het dat de Qountdown shirtjes voor Robert, jou en mij er wel doorkwamen dan? En we hebben ook nog een HardBass (XQ DBSTF slaan we maar over lijkt me zo
) shirt nodig. Mensen met ideeën?
iets met de tekst uit de track?
"It's my big fat Hard Bass!"
"It's my big fat Hard Bass!"
-
G
omdat op dat shirt niet de naamtitels stondenChukkels wrote:Even een schaamteloze bump, maar hoe komt het dat de Qountdown shirtjes voor Robert, jou en mij er wel doorkwamen dan? En we hebben ook nog een HardBass (XQ DBSTF slaan we maar over lijkt me zo) shirt nodig. Mensen met ideeën?
blijkbaar herkende ze de logos niet, maar de namen wel
Hard Bass gaat daarom denkik ook niet lukken
Ik weet niet maar had geen zin om alles terug te lezen maar kan er nog zo´n shirt besteld worden????

Kan je beter gewoon een Qlimax shirtje halen die Q zelf beschikbaar stelt op het feest.
-
G
Nee. Wegens copyright staat Spreadshirt het niet toe.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
En die RedBubble? Denk dat zij het wel gewoon op een shirt drukken?KSwoosh wrote:Nee. Wegens copyright staat Spreadshirt het niet toe.
-
G
Ja daar kan het wel, maar alleen enkelzijdig, dus voor of achterkantHoofdcoach wrote:En die RedBubble? Denk dat zij het wel gewoon op een shirt drukken?KSwoosh wrote:Nee. Wegens copyright staat Spreadshirt het niet toe.
EDit: net ff gekeken, en volges mij zelfs ook niet meer achterkant,
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Oh oke schrale site dan 
-
G
ach ja, ik kon mn In Qontrol shirt er wel drukkenHoofdcoach wrote:Oh oke schrale site dan
ik kan ook wel Qlimax op de voorkant zetten, maar weeet niet of ie dan nog vet genoeg is?
Die vriend uit slovenie,die ook de loudness shirtjes gedrukt heeft, komt ook naar qlimax.Hij doet niet aan copyright.Kan wel kijken of hij die kan drukken?
-
G
Haha prima, maar wie wil dit shirt nog dan?rcm010 wrote:Die vriend uit slovenie,die ook de loudness shirtjes gedrukt heeft, komt ook naar qlimax.Hij doet niet aan copyright.Kan wel kijken of hij die kan drukken?
zo was ie dus btw:

naa daar ga ik niet mee lopen, vind hem niet zo vet.
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
Iemand zin om een leuk hardcore tshirt in elkaar te bouwen:)?
En een nieuwe sig.Roger wrote:Iemand zin om een leuk hardcore tshirt in elkaar te bouwen:)?
Even wachten op meer info over Qlimax! Misschien dan leuk dat iemand shirts kan ontwerpen!
-
G
[TK] Hardcore T-Shirts ?Roger wrote:Iemand zin om een leuk hardcore tshirt in elkaar te bouwen:)?