Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal eens een opzetje maken en dan post ik de .psd en .png hier wel. :D

Edit
: Ik heb inmiddels het opzetje klaar.

Afbeelding

Downloadlink van de .psd: https://mega.co.nz/#!AgJTwJ7C!LvDYHtNDw ... 4iNbDr5oAY

Dit is natuurlijk nog de opzet en als er veranderingen door moeten komen kan je dat melden. Bijvoorbeeld een andere kleur. 'Of the reverze' moet natuurlijk in het wit alleen het is nu zwart om het overzichtelijk te houden.
Het is de basis van de lijnen en de fonts volgens mij.
Als er genoeg mensen zijn en als iemand het wilt laten drukken kan ik het wel in een illustrator uitwerken als je dan de dpi en grootte doorstuurt.

Spobbertiet schreef:
Zou die ook in andere kleuren kunnen?

€20,- is voor mij prima prijs(incl. toch :P )


Ik zeg maar wat met de prijs hé ;) Ik zal het drukken graag aan iemand anders over laten en de geldzaken etc.
Andere kleur zal vast kunnen als het aan mij ligt alleen ik denk dat de drukker maar 1 kleur laat drukken per 10 shirts (zelfde ontwerp voor minstens 10 shirts denk ik).
Iemand die de taak van drukker zoeken en geldzaken op zich wilt nemen? :p

Zal wel ff een nieuwe topic openen ipv het 'stel je vraag' topic vol te spammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:19 
 

Het is eventueel ook mogelijk om een online drukkerij te gebruiken, bijvoorbeeld http://www.spreadshirt.nl/, wat gebruikt wordt voor de merchandise van veel HS labels. Ben je met verzendkosten rond de 25 euro kwijt denk ik. Voordeel is dan dat iedereen zelf kan bestellen, zodat je individueel wat kleine dingetjes aan kunt passen aan het ontwerp (zoals een andere kleur, een extra witregel, een S i.p.v. een Z, eventuele tekst aan de onder- of achterkant).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mij maakt s of z niet heel veel uit, ben alleen klaar dat alle shirts altijd zwart zijn :P Spreadshirt is dan wel goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien is het handig om 2 versies te maken? een witte en zwarte. Op http://www.spreadshirt.nl/ kan ieder dan zelf de foto uploaden en maken.

Alphaverb blokje staat ook iets schuiner dan op origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet "Reversed" ipv "Reverze"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 10:44 
 
Hardtraxx Newbie

Volgensmij is het idd reversed bass xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kader met 'alphaverb' behoort volgens mij wel tot het t-shirt. Je ziet er een kleine roze rand rond gelijkaardag met dat van het t-shirt zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was een ontwerp van iemand op Global Hardstyle. Users van het forum konden de shirt met hun username laten bedrukken als ze dat wilden. Op harderstate zou er ergens een topic moeten zijn over dit shirt waar volgens mij de maker ook in heeft gepost. Misschien kunnen jullie het best met hem contact opnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 13:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mad-Maniac is zijn nickname
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dit was een ontwerp van iemand op Global Hardstyle. Users van het forum konden de shirt met hun username laten bedrukken als ze dat wilden. Op harderstate zou er ergens een topic moeten zijn over dit shirt waar volgens mij de maker ook in heeft gepost. Misschien kunnen jullie het best met hem contact opnemen.


Origineel is inderdaad altijd wel beter ;)
Dus zeg het maar, wie wilt wat hebben. Kan het allemaal aanleveren als jullie willen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 18:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ai, doe maar niet.. voel me nu nog speciaal als 1 van de weinige met dit shirt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yvanael schreef:
ai, doe maar niet.. voel me nu nog speciaal als 1 van de weinige met dit shirt. xd


Ken ook geheel andere opzet maken, zal zondag is kijken wat ik kan maken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 00:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yvanael schreef:
ai, doe maar niet.. voel me nu nog speciaal als 1 van de weinige met dit shirt. xd


Ok hipster?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 01:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Yvanael schreef:
ai, doe maar niet.. voel me nu nog speciaal als 1 van de weinige met dit shirt. xd


Ken ook geheel andere opzet maken, zal zondag is kijken wat ik kan maken. :D


maakt verder niks uit hoor, is gewoon een vet shirt en maar tis ook wel leuk om daarmee mensen van ghf te herkennen.
hij was er toen ook nog in meerdere kleuren, blauw is ook wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yvanael schreef:
MDesiqn schreef:
Yvanael schreef:
ai, doe maar niet.. voel me nu nog speciaal als 1 van de weinige met dit shirt. xd


Ken ook geheel andere opzet maken, zal zondag is kijken wat ik kan maken. :D


maakt verder niks uit hoor, is gewoon een vet shirt en maar tis ook wel leuk om daarmee mensen van ghf te herkennen.
hij was er toen ook nog in meerdere kleuren, blauw is ook wel vet.


Kan je geen foto ervan maken en hier uploaden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afbeelding :thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen