Ga dan naar Keioranje, komt darkraver ook nog 
Te veel dirty spul man. Word plat gegooid met die poster, hangt overal bij mijn school.wrote:Ga dan naar Keioranje, komt darkraver ook nog
Te veel dirty spul man. Word plat gegooid met die poster, hangt overal bij mijn school.wrote:Ga dan naar Keioranje, komt darkraver ook nog
Met de boyz uit de hoodwrote:Eindhoven onveilig maken
Haha dit.wrote:Enschede. Kijken hoe Ruben van de Meer draait haha. Hoop wel dat hij zn grootste hit ooit draait.![]()
"Daar is gabbertje, rare gabbertje
Daar is gabber met z'n kaalgeshoren kop
Daar is gabbertje, rare gabbertje
Zo te zien heb 'ie al honderd pillen op"
Comazuipen ter ere van Frisowrote:
Wat gaan jullie doen op Q-Day?
Ze waren vrijdag bij ons, wat een dramawrote:Rinus en Romana komen hier optreden, dus wordt vreselijk.
Ja en dan zingt ie zelfs verschillende nummers dubbelwrote:Hoelang treedt zo'n gast dan ongeveer op? half uurtje ofzo?
Eerlijk gezegd ben ik de details een beetje vergetenwrote:Hoelang treedt zo'n gast dan ongeveer op? half uurtje ofzo?
- Muziek: Negerwrote:SLAM FM Party in Amsterdam
En in Den Haag is niet veel zwarts wil je zeggen.wrote:- Muziek: Negerwrote:SLAM FM Party in Amsterdam
- Mensen: Neger
Veel plezier.
Vanavond Den Haag en morgen uitbrakken op bed. Voor de rest vrij weinig want dinsdag is gewoon weer een normale werkdag.
Ben wel vaker in Den Haag wezen stappen en ik vind het er altijd wel gezellig. Vorig jaar was ik bij Slam FM op het Leidseplein in A'dam, en toen zag het gewoon compleet zwart voor m'n ogen en moest ik los gaan op hipperdiehop en bubbling enzo.wrote:En in Den Haag is niet veel zwarts wil je zeggen.wrote:- Muziek: Negerwrote:SLAM FM Party in Amsterdam
- Mensen: Neger
Veel plezier.
Vanavond Den Haag en morgen uitbrakken op bed. Voor de rest vrij weinig want dinsdag is gewoon weer een normale werkdag.