Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:17 

Donateur

Gisteren in Rotterdam geweest, Stadhuisplein.
Moet zeggen dat ik totaal niet had verwacht dat het zo leuk zou worden :D T was gelukkig ook niet té druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:22 

Hardtraxx Crew

Stadhuisplein in Eindhoven was echt TE druk, zijn we ook niet lang geweest. Voor de rest viel het me eigelijk wel mee. Echt een gezellig weekend gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

Dancetour Dordrecht was ook geslaagd! Wel vreselijk lang in de rij gestaan overal (1,5 uur om binnen te komen, 1 uur bij de muntjes). Had er op dat moment ook echt geen zin in. Na een aantal biertjes al wat losser geworden en heerlijk op een potje house uit mn dak gegaan :cool:

dawasiknie schreef:
Gisteren in Rotterdam geweest, Stadhuisplein.
Moet zeggen dat ik totaal niet had verwacht dat het zo leuk zou worden :D T was gelukkig ook niet té druk.

Ik ben vanuit Dord hier nog heen gegaan maar ik was ook zo weer weg. Kwam rond een uur of 9 aan en toen stond het helemaal vol met van die gangster mokers en negers. In het kwartier dat ik daar was 4 vechtpartijen gezien -.- gelijk maar weg gegaan dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:42 

Donateur

Oh ik was om 8 uur weg. Tot die tijd was het er nog gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Naar Leeuwarden gegaan, met oa Quintino, Billy The Klit en Yellow Claw. Was wel leuk, alleen die muziek vind ik niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:41 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Dancetour Dordrecht was ook geslaagd! Wel vreselijk lang in de rij gestaan overal (1,5 uur om binnen te komen, 1 uur bij de muntjes). Had er op dat moment ook echt geen zin in. Na een aantal biertjes al wat losser geworden en heerlijk op een potje house uit mn dak gegaan :cool:

Ik was ook naar Dancetour Dordrecht geweest, die rij om binnen te komen was niet normaal. 1 uur stonden we in de rij, half 3 pas binnen ofzo. Toen nog in de rij staan bij de muntjes, dat was echt belachelijk, werd daar bijna doodgedrukt.
Ongeveer om 3 uur eindelijk muntjes en naar voren gegaan, daar aangekomen stonden een paar negers en blanken op elkaar en op security in te rammen. Daarna ging eigenlijk alles goed en was het gezellig. De ingang was ook gesloten dus het werd steeds rustiger, zeker rond etenstijd, en heb het op t einde zeker naar m'n zin gehad, ondanks dat het niet echt mijn muziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

Helemaal niks :D in de omgeving ook niks te doen of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

Citymoves Leiden was een beetje mwah. Vorig jaar in Amsterdam was de sfeer echt een stuk beter. Vooral Armin was een beetje raar aan het draaien. In de ochtend mijn beat the bridge kaartjes maar verkocht ik was te fokt als gevolg van de de q-nacht. Op een gezonde manier ook nog beat the bridge mee pakken zat er echt niet in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

Techno op PACT was de shit. Dnb en dubstep was er ook wel lekker, maar de techno was echt goed. Zodiak was ook wel lachen daarna, ook een stukje House of Revolution meegepakt, maar geluid was bij allebei niet optimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij heb k een persoonlijk record gevestigd gisteren qua bier drinken. Man ik was echt naar de uien gisteravond :lol: . Wel weer jammer dat ik vandaag van 8 tot 5 moest werken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:50 

PNXRMX schreef:
Techno op PACT was de shit. Dnb en dubstep was er ook wel lekker, maar de techno was echt goed. Zodiak was ook wel lachen daarna, ook een stukje House of Revolution meegepakt, maar geluid was bij allebei niet optimaal.

Heb je dat feestje langs PACT gezien, als je richting Stadion ging?

Was ook genieten daar, nog overheerlijke gamba's van de grill gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Nog bedankt voor het muntje toen je weg ging Jurriën :thumbsup: Weet je waarschijnlijk niet eens meer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:52 

Hardtraxx Addict

Naar Slam!FM op t Java-eiland geweest. Wat een gruwelijke dag. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:06 

Bierkoning

Donderdaf afscheidsfeestje gehad van een vriendin die 2 maanden naar Frankrijk gaat, vrijdag was hier het jaarlijkse 'zuipfestijn' met o.a. Zanger Rinus en het Feesttean xd Zaterdag gewoon uit gegaan maar het was vrij rustig. Zondag met vrienden gezeten maar rond middernacht toch maar naar huis gegaan met BTB in het vooruitzicht. En gister dus Beat The Bridge :) Heb in al die dagen genoeg bier op om een maand of 3 op te teren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nog bedankt voor het muntje toen je weg ging Jurriën :thumbsup: Weet je waarschijnlijk niet eens meer? :P

Huh? Nee dat weet ik niet meer :P. Heb er schijnbaar 8 aan iris gegeven :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:47 

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:

Huh? Nee dat weet ik niet meer :P. Heb er schijnbaar 8 aan iris gegeven :/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Haha Jurriën :lol: Vrijgevige jongen. Ik heb gisteren trouwens wel 10 á 15 sigaretten geschooierd :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:19 

Donateur

Daveytl schreef:
Haha, dit was 1 van de beteren inderdaad :lol:
Sjongejonge wat ging Peter ont-zet-tend hard op zijn muil zeg :lol: Voorvork van hem viel er af, hij viel vol voorover omdat zijn wiel vast zat in het bosje en toen ging zijn mobiel ook nog kapot. Beetje zonde is dat natuurlijk wel, maar dat toont wel hoe hard hij viel.
Ik heb er zelf vrij weinig schade er aan overgehouden, afgezien van een paar pijnlijke vingers en een pijnlijke rug.

Maar mijn god, wat is Qday toch altijd een fantastische dag :loving: 1 van de mooiste dagen van het jaar vind ik het altijd. 's Middags lekker biertjes drinken/ chillen/ ouwehoeren op straat/ op het grasveld bij de kerk, en 's avonds in het café weer lekker kloten & drankjes doen (L)

Ging aardig hard . het was niet door de fiets waardoor ik viel, maar een gigantische stoeprand :P kilometertje of 25 per uur. hoppa!

Verder : mobiel kapot , fiets kapot , pijnlijke heup , bult op me arm, een broek kapot , lege portemonnee .

Wel een Lahmacun tegen de kerk aan gegooid :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 17:23 

Hardtraxxer

Echt een super nacht -en dag gehad!
Het weer was echt super! Het was zo als ik van tevoren al had verwacht super druk op de pleinen in Eindhoven. Daar hadden we al snel besloten om buiten op het pleintje bij de playerz te gaan staan. Daar hebben we de rest van de dag gestaan en het was daar goed te doen.
De heen en terugreis verliepen boven verwachting goed met de trein.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic