Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
G1LL schreef:
Unknown schreef:
Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:


Dit dus, pokemon was vroeger fantastisch, maar nep doen met zo'n nintendo was vroeger al kut, zelfde met pokemon kaarten. Heb die dingen nooit boeiend gevonden. En nu zijn we volwassen, ga je dit doen.. echt onbegrijpelijk :x


Laat een ieder lekker doen waar hij/zij zin in heeft. Als jij het niks vindt dan hoef je dat niet gelijk te brengen alsof het ronduit kut is. Ik heb er ook niks mee, maar mij hoor je niet zeuren.


Ik ben hier volledig voor mezelf aan het praten, ik val nergens iemand aan dat ik het kansloze mensen vind die het wel spelen. Ik zeg alleen dat ik het niet zou spelen, dat is niet zeggen dat het kut is, want dat kan ik niet beoordelen, aangezien ik het niet speel, misschien zou ik het fantastisch vinden, maar dat vind ik niet omdat ik het niet speel dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
volwassen

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:


Unknown schreef:
Ik ben hier volledig voor mezelf aan het praten, ik val nergens iemand aan dat ik het kansloze mensen vind die het wel spelen. Ik zeg alleen dat ik het niet zou spelen, dat is niet zeggen dat het kut is, want dat kan ik niet beoordelen, aangezien ik het niet speel, misschien zou ik het fantastisch vinden, maar dat vind ik niet omdat ik het niet speel dus.


Dus wat je zegt is dat je het niet leuk vindt, omdat je het niet speelt, maar misschien wel leuk zou vinden als je het wel zou spelen. Bedankt voor deze zeer nuttige bijdrage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Hoe kan je zoiets leuk vinden, echt onbegrijpelijk is dit xd


Hoe kun je TC Ambassador worden, echt onbegrijpelijk is dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
maar nep doen met zo'n nintendo was vroeger al kut


Dat was nou juist het vetste :x En hoezo nep doen, het spel was er als eerst, vóór die domme Ash Ketchum :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan niet eens rustig bij een gym gaan zitten en mensen vragen of ik Pokemon Go aan het spelen ben xd

Je wordt constant raar aangekeken, net komt er een random gast langs fietsen en zegt: hee man, er zit een Pickachu bij de Jumbo. Dus ik ga daar heen, zit er niks. Bedankt man -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig zit er bij mij een gym aan de overkant, dus hoef ik straks niet zo ver. Moet daarvoor alleen nog wel 1 level omhoog dus ik maak straks nog even een rondje. Heb alleen weinig succes met pokemons vinden die ondr ''nearby'' Heb daarom helaas een paar pidgeys en ratata's, bulbasaur, weedle, spearow, zubat en ik kwam ergens bij een weiland toevallig een Fearow tegen. Kan iemand me uitleggen wat het hele idee is van die ''nearby pokemon''?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
net komt er een random gast langs fietsen en zegt: hee man, er zit een Pickachu bij de Jumbo. Dus ik ga daar heen, zit er niks. Bedankt man -.-



:lol: :lol: lekker bezig stefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 19:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Gelukkig zit er bij mij een gym aan de overkant, dus hoef ik straks niet zo ver. Moet daarvoor alleen nog wel 1 level omhoog dus ik maak straks nog even een rondje. Heb alleen weinig succes met pokemons vinden die ondr ''nearby'' Heb daarom helaas een paar pidgeys en ratata's, bulbasaur, weedle, spearow, zubat en ik kwam ergens bij een weiland toevallig een Fearow tegen. Kan iemand me uitleggen wat het hele idee is van die ''nearby pokemon''?


Aan het aantal stapjes schijn je te kunnen zien hoever een pokemon zit, 1 stapje zit hij dichtbij, hoe meer stapjes, hoe verder weg.. maar volgens mij werkt het nog nie super goed. Gister half uur achter eeen ponyta aan gelopen :D was gister wel ff de gymleader van t gelredome in arnhem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat basis uitleg over hoe het spel werkt.

http://www.kotaku.com.au/2016/07/heres- ... okemon-go/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier in Leiden zijn echt veel stops en op best veel plekken zijn er gyms te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Hier in Leiden zijn echt veel stops en op best veel plekken zijn er gyms te vinden.


Bij mij thuis in de buurt zit anders niet echt veel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ivey Jones schreef:
Hier in Leiden zijn echt veel stops en op best veel plekken zijn er gyms te vinden.


Bij mij thuis in de buurt zit anders niet echt veel :(
Ik werk in het centrum, het stikt van de stops hier. Om de hoek zit een gym en aan het einde van de straat zit er ook nog 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-Raizer schreef:
Aan het aantal stapjes schijn je te kunnen zien hoever een pokemon zit, 1 stapje zit hij dichtbij, hoe meer stapjes, hoe verder weg..


Aaah ik vroeg het me al af. Wij lopen hier ons half dorp ook al plat haha fantastische app :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag een uurtje rondgelopen o.a een Wartotle, Beedrill en een Abra gegevangen en heel veel andere Pokémons nog. We hadden een lure geplaatst en binnen 5 minuten stonden er al 5 mensen omheen, best leuk om te zien voor een stad met 20k inwoners. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier zitten veel pokestops dichtbij en 2 gyms, morgen ff kijken op werk wat er in de buurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering, dat spel gaat toch iets dieper als ik op voorhand dacht. M'n vriendin zit wat tips en trucs te vertellen xd
Ik dacht alleen collecten en klaar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt geen donder met pokemon, vroeger nooit gekeken en die kaartjes deed ik ook niet. Nou heb ik het gister voor de lol wel even gedownload maar denk dat dit uit de hand gaat lopen. Gelukkig beperkt m'n internetbundel dit spel enigszins, jammer dat dat er voor nodig is. Wie weet knikker ik de app er morgen wel weer af :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 15:57 
 
Hardtraxxer

Eerste Pokemon boven de 1k is binnen, 1056 Vaporeon. Alleen geen Eevee Candy's meer nu :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik vind bijna alleen maar pidgey's & ratata's.. wat doe ik dan verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Nou ik vind bijna alleen maar pidgey's & ratata's.. wat doe ik dan verkeerd?

Same. Had ik net een Abra, vang ik hem 3 keer. En dan verdwijnt die weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Nou ik vind bijna alleen maar pidgey's & ratata's.. wat doe ik dan verkeerd?

Naarmate je een hoger level krijgt wordt de kans op het vinden van betere en zeldzamere pokemon groter. Gewoon blijven vangen dus, als het goed is kom je vanzelf interessantere dingen tegen.

Verder is het spawnen van die beesten als het goed is gebaseerd op de hoeveelheid mobiele activiteit in de omgeving. Wanneer je op een drukke plek zit (station of iets dergelijks) zouden er dus ook meer pokemon moeten verschijnen, en is het aannemelijker dat je iets bijzonders tegenkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
yowan schreef:
Nou ik vind bijna alleen maar pidgey's & ratata's.. wat doe ik dan verkeerd?

Same. Had ik net een Abra, vang ik hem 3 keer. En dan verdwijnt die weer..

Abra used Teleport :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2016 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand interesse in een hardtraxx Pokemon go whatsapp groep?
Zo ja pb je nummer maar
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic