Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er heel eventjes naar gezeten en heb nu 6 Pokemon, maar ik zie het "nut" van het spel nog niet echt xd kun je ook op een gegeven moment met je Pokemon vechten buiten gyms om, of deze ruilen met lui die ook spelen ofzo? Beetje vaag op dit moment (en eerlijk gezegd ook nog niet echt naar gekeken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 20:54 
 

bij mij doet ie het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 21:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij doet het de ene keer wel en de andere keer niet bij mij, vooral 's avonds lijk ik problemen te hebben. Maar goed, inmiddels al wel aardig op weg, zit op level 6 en heb inmiddels iets van 15 verschillende waaronder een Dratini :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik heb er heel eventjes naar gezeten en heb nu 6 Pokemon, maar ik zie het "nut" van het spel nog niet echt xd kun je ook op een gegeven moment met je Pokemon vechten buiten gyms om, of deze ruilen met lui die ook spelen ofzo? Beetje vaag op dit moment (en eerlijk gezegd ook nog niet echt naar gekeken)


Ik hoop dat er snel updates volgen waar dit kan!

Btw, servers zijn echt drama s'avonds, doen het ongeveer vijf minuten voordat ze weer crashen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
AniThing schreef:
Socializerz schreef:
Ben alleen bang dat het na 2 weken heel saai wordt.. hoop dat de variatie in pokemon snel gaat verschillen want vang nu voornamelijk pidgeys en ratata's, vanavond Utrecht in en kijken of ik daar wat leukere dingen kan vinden


denk dat je met updates steeds meer pokemons krijgt

Jep, toen ik gistermiddag begon zaten er maar 48 in, nu al 133 als ik het goed heb! Vraag me af of pokemons ''traden'' er nog in komt, heb het in de beta wel voorbij zien komen op YouTube


ik denk dat dat komt omdat je dan een pokemon hebt gevangen die in de officiele volgorde als 133 op de lijst staat...ik ga er vanuit dat als je bv mewtwo vangt dat er 150 inzitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik heb er heel eventjes naar gezeten en heb nu 6 Pokemon, maar ik zie het "nut" van het spel nog niet echt xd kun je ook op een gegeven moment met je Pokemon vechten buiten gyms om, of deze ruilen met lui die ook spelen ofzo? Beetje vaag op dit moment (en eerlijk gezegd ook nog niet echt naar gekeken)


De app is nog maar pas uit en nog niet eens officieel voor heel veel mensen. Updates zoals dat je ook andere mensen die je op straat tegenkomt kunt uitdagen zal er zeker nog wel komen. Het is iig een veel gevraagde functionaliteit.

Ik heb gisteren anderhalf uur rond gefiets om Pokémons te vangen, stops te farmen en gyms over te nemen. :D
Voor degene die nog niet goed weten hoe het allemaal werkt. De openingpost van het Tweakers topic is een goed begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn sterkst gevangen heeft 140 CP, is het een fucking Psyduck gvd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 10:10 
 

ik heb een squirtle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Vraag me trouwens ook af hoe ze de evolutie van Eevee hebben gedaan.. Heb gister een Eevee met 164 CP gevangen, heb 11 candy dus nog 14 tot die kan evolueren :D

Volgensmij is het random welke je krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sws heb je in grotere steden echt veel meer te doen/vangen, ik heb alleen maar fucking ratatats en pidgeys in de buurt, terwijl ik net in Almere was en daar zaten o.a. een Pidgeot, magmar, jynx, tentacruel etc.

En natuurlijk ook veel meer pokestops.

Het leven is oneerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Eevee Evolutions Are Random
This is a basic tip, but useful to know: if you get enough candies to finally evolve an Eevee, you won’t have any say in its final evolution. It’ll get a big bump in combat power regardless of its final form, but you don’t have any influence over the process. So don’t fret about it.


http://www.kotaku.com.au/2016/07/heres- ... okemon-go/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had de verkeerde starter (die ik niet wilde) met m'n google account dus zo'n pokemon club account gemaakt, alleen daarmee kan ik geen verbinding maken en dus niet spelen. Met google wel. Meer mensen last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb me ma zelfs zo ver gekregen om het te gaan spelen :lol:

kreeg ineens een bericht vanmiddag van JAAAAA heb een pokemon gevangen

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 21:26 
 

Ook maar gedownload :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 18:52 
 

Zijn ons helemaal de pleuris geschrokken, meteen weer verwijder dit spel. Stond godverdomme in eens een Charmander in de babykamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Zijn ons helemaal de pleuris geschrokken, meteen weer verwijder dit spel. Stond godverdomme in eens een Charmander in de babykamer.


Charr!!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6830619/64a07654/speel_je_pokemon_.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ook echt enorm veel mensen spelen het volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yeahh gister psyduck en magikarp gevangen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan je zoiets leuk vinden, echt onbegrijpelijk is dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hoe kan je zoiets leuk vinden, echt onbegrijpelijk is dit xd

Nostalgie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat jij nou geen jeugd gehad hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:


Dit dus, pokemon was vroeger fantastisch, maar nep doen met zo'n nintendo was vroeger al kut, zelfde met pokemon kaarten. Heb die dingen nooit boeiend gevonden. En nu zijn we volwassen, ga je dit doen.. echt onbegrijpelijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 14:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Unknown schreef:
Nou Joey, voor mij is het ook echt jeugdsentiment, heb echt tot vervelends toe Pokemon zitten kijken, maar ik vind dit voor mezelf te ver gaan om onderweg dit te gaan spelen :lol:


Dit dus, pokemon was vroeger fantastisch, maar nep doen met zo'n nintendo was vroeger al kut, zelfde met pokemon kaarten. Heb die dingen nooit boeiend gevonden. En nu zijn we volwassen, ga je dit doen.. echt onbegrijpelijk :x


Laat een ieder lekker doen waar hij/zij zin in heeft. Als jij het niks vindt dan hoef je dat niet gelijk te brengen alsof het ronduit kut is. Ik heb er ook niks mee, maar mij hoor je niet zeuren.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic