Het toewerken naar lvl 50 is ingegaan 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Leuk joh, gotcha aan beetje vangen op Incense... en ondertussen invites op raids krijgen. Ben je zo 41 haha
Ja en dan nog naar lvl 50, ga er maar van uit dat je daar echt wel even mee bezig bentrakkietakkie wrote:Leuk joh, gotcha aan beetje vangen op Incense... en ondertussen invites op raids krijgen. Ben je zo 41 haha
Vanaf 45 begint het rottig te worden en ook langere dagen.. 50 rocketleaders, 100 grunts, 7 dagen snapshot, 50 excellent throws, 6 pokemon tot max CP, raids <=1500cp team, Heel LVL 48 is KAKUnknown wrote:Ja en dan nog naar lvl 50, ga er maar van uit dat je daar echt wel even mee bezig bentrakkietakkie wrote:Leuk joh, gotcha aan beetje vangen op Incense... en ondertussen invites op raids krijgen. Ben je zo 41 hahaQua xp ben ik bijna bij lvl 50 (25 miljoen xp nog), maar dan dus de rest.

Gelukkig. Echt 0 zin om er doorheen te jagen, maar tof om wel weer wat te doen te hebben. Om een goed tempo er gewoon mee bezig zijn.
Stomme vraag misschien maar neem aan dat je er nog steeds veel voor moet lopenpatrickjeb wrote:Gelukkig. Echt 0 zin om er doorheen te jagen, maar tof om wel weer wat te doen te hebben. Om een goed tempo er gewoon mee bezig zijn.
Auto werkt net zo goed of gewoon veel spawns in je huis/op werk hebben.ErikZ wrote:Stomme vraag misschien maar neem aan dat je er nog steeds veel voor moet lopenGaat dus best veel tijd in zitten, helemaal met deze ''kou'' de afgelopen dagen
Lekker om een oud topic eens te bumpen.
Zijn er nog mensen die dit spelen, 8jr na dato.
Eentje weet ik dat er hier zit, afgelopen weekend in Eindhoven met GO Fest tegengekomen in Stadswandelpark
Zijn er nog mensen die dit spelen, 8jr na dato.
Eentje weet ik dat er hier zit, afgelopen weekend in Eindhoven met GO Fest tegengekomen in Stadswandelpark
Ja speel ook nog wel, maar niet meer zo fanatiek als eerder.
Wel Go Fest gespeeld alleen ivm andere verplichtingen niet de volledige dagen gespeeld.
Wel Go Fest gespeeld alleen ivm andere verplichtingen niet de volledige dagen gespeeld.
Heeel toevallig gister sinds 3 jaar weer eens geopend, maar kreeg er weinig zin van om te spelen