Vond het stom dat je helemaal opnieuw moest beginnen. Dus nooit een poging gewaagd. Log nog wel wekelijks in op 3 beetje merchen en flippen uit hobby.Pipa wrote:
je kan de oude versie weer spelen. Ik ben weer begonnen, best grappig toch nog
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Tot nu toe 2 Moltres raids gedaan en beide niet gevangen kutzooi. Gelukkig hebben we nog een paar dagen. Wel ben ik met team geel altijd in de minderheid. Heb nog nooit meer dan 5 ballen gekregen.
Hier zo en ik ben zeer actief aan het spelen, staan soms echt met 50 man bij 1 raidRedman wrote:Iemand uit Nijmegen die speelt?
Deze week ff klaar maar volgende week weer druk met Zapdos. Te herkennen aan rood haar en Air Max. Spreek me gerust eens aan 
Alleen zapdos en unown nog..
Vandaag de kangaskhan en moltres gevangen
Vandaag de kangaskhan en moltres gevangen
Vandaag even in Leidschendam en Kijkduin geweest. 15 Kangaskhans, 10 unowns, helaas maar 1 E, waardoor ik net geen "Europe" heb maar "Europ".
Gaat nergens over als je daar rondloopt hoorde ik... vriend van me ving 72 kangas en 57 unowns op een dag daar
hoorde ik ook, en ik heb kate upton daar ook uit elkaar getrokkenrakkietakkie wrote:Gaat nergens over als je daar rondloopt hoorde ik... vriend van me ving 72 kangas en 57 unowns op een dag daar
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Is er een nest migration geweest ofzo?
lees dit nu pas, maar inderdaad zegFiretrap wrote:Hoe kun je TC Ambassador worden, echt onbegrijpelijk is ditG1LL wrote:Hoe kan je zoiets leuk vinden, echt onbegrijpelijk is dit
Na 3 weken in de VS niet 1 Tauros tegengekomenPipa wrote:Tauros die zie je echt mega veel in VS. Na 1 dag had ik die al meteenChroman wrote:Dat wordt nog even wachten op gen 4rakkietakkie wrote:togekiss![]()
Volgende week op vakantie naar de VS, even een Tauros binnenharken. Verder alleen nog Hitmontop (en legendaries, die onmogelijk zijn als je alleen bent)
Ook naar de Santa Monica Pier geweest, na alle verhalen zeer tegenvallend.
Zaterdag een 98% Zapdos gevangen, alleen gisteren helaas een 100% Moltres voorbij laten gaan 
Van Lugia kom ik maar geen 90+ tegen, terwijl ik er al 19 heb.
13 Arti's (3 van 93), 10 moltres (1 van 93) en 23 zapdos.
Speel het nog dagelijks met een aardig grote groep in Almere.
Wel kut dat je sinds kort zoveel potions krijgt uit raids.
Van Lugia kom ik maar geen 90+ tegen, terwijl ik er al 19 heb.
13 Arti's (3 van 93), 10 moltres (1 van 93) en 23 zapdos.
Speel het nog dagelijks met een aardig grote groep in Almere.
Wel kut dat je sinds kort zoveel potions krijgt uit raids.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Heel Amstelveen centrum staat vol met trainers. Is het daar helemaal gek ofzo? Minstens net zoveel mensen als in Kijkduin vorige zomer.
Was een event de afgelopen 3 weken. Daar kon je Unowns vangen, die normaal heel zeldzaam zijn, en Kangaskhan, die normaal alleen in Australië te vangen is. Was tot en met gisteren.
Alsof 90+ niet mag ofzo, heb precies hetzelfde probleem, rest is heb ik mn legends allemaal wel minimaal 1x 90+patrickjeb wrote: Van Lugia kom ik maar geen 90+ tegen, terwijl ik er al 19 heb.
Gisteren eindelijke een 93% Lugia. Niet verwacht met een CP van 2026, maar ach 
Dit weekend in Amsterdam ff pokemon go aangeslingerd (sowieso goud als je diep in de achterhoek woont en hooguit een keer een Magnemite tegen komt
)
Maareuh, ik heb gewoon een Kangashkhan gevangen, zaten die dingen niet alleen in Australie?
Op het KNSM eiland waar m'n oom en tante wonen werd ik ook dood gegooid met voltorbs/porygons/magnemites/jolteons enzv... Lucky bastards daaro
Nu gaat hij wss weer uit tot de nieuwe generatie pokemons er in gepleurt worden, dan wel weer ff nieuwsgierig
Nog nooit een raid gedaan ook trouwens 
Maareuh, ik heb gewoon een Kangashkhan gevangen, zaten die dingen niet alleen in Australie?
Op het KNSM eiland waar m'n oom en tante wonen werd ik ook dood gegooid met voltorbs/porygons/magnemites/jolteons enzv... Lucky bastards daaro
Nu gaat hij wss weer uit tot de nieuwe generatie pokemons er in gepleurt worden, dan wel weer ff nieuwsgierig
patrickjeb wrote:Was een event de afgelopen 3 weken. Daar kon je Unowns vangen, die normaal heel zeldzaam zijn, en Kangaskhan, die normaal alleen in Australië te vangen is. Was tot en met gisteren.
Ligt ook dus heel er aan de moveset geloof ik. Ik heb 2036 Lugia en die is 89.patrickjeb wrote:Gisteren eindelijke een 93% Lugia. Niet verwacht met een CP van 2026, maar ach
Tuurlijk niet, als je een TM gebruikt veranderen de IV's niet opeensUnknown wrote:Ligt ook dus heel er aan de moveset geloof ik. Ik heb 2036 Lugia en die is 89.patrickjeb wrote:Gisteren eindelijke een 93% Lugia. Niet verwacht met een CP van 2026, maar ach
Iv is def/att/hp based... moveset is gewoon bullshit voor iv
Bedoelde ik, mijn welgemeende excuus.rakkietakkie wrote:Iv is def/att/hp based... moveset is gewoon bullshit voor iv