Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ja het kan vervelend zijn. Maar vind het wel goed dat je er echt iets voor moet doen voordat je hem hebt.
Ik had overigens geluk dat ik nu twee van de drie Articuno's heb gevangen. Iemand die er ook was ving hem pas bij zijn negende Articuno raid.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Het wisselt qua vangen van de legendaries heel erg. 1e dag meteen de eerste Articuno gevangen, daarna echt 5 keer niks. Volgende dag 5 uit 5 wel en laatste keer dat ik speelde 2 van de 3. Maar morgen als het goed is Moltres, dus dat wordt morgen veel spelen.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Zamble wrote:
rakkietakkie wrote:6 lugias gisteren, 3 vandaag... en nog niet gevangen. Wel een 100IV executtor (of hoede die ok spelt)

En kwam erachter dat mijn hyperbeam blissey een def blissey is... ff uppen dus
Pfff hoeveel geld stop jij erin? Raid passes maximaal gekocht ja?
Als je terugleest, lees je over ons gym systeem en maximale coin setup
Hardtraxx Veteran
Ja en so what? Je koopt toch ook wel eens PC games of playstation games voor veel geld en misschien wel eens 2 tegelijk. Ik vind het niet zo boeiend wat mensen van me vinden als ik er bv al 200 aan heb uitgegeven.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
je gaat dik hoor mares ouwe pokemonhunter
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Unknown wrote:Ja en so what? Je koopt toch ook wel eens PC games of playstation games voor veel geld en misschien wel eens 2 tegelijk. Ik vind het niet zo boeiend wat mensen van me vinden als ik er bv al 200 aan heb uitgegeven.
eens
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik vind wel dat er een verschil zit tussen fysieke games kopen en dingen uitgeven in games, omdat je niks fysieks voor terug krijgt behalve iets in een game. Wat voor iedereen een andere waarde heeft.

De game is nog wat waard overal in de wereld, de in-app valuta die je koopt is daar alleen wat waard. De valuta verdwijnt permanent. De game blijft altijd en kun je opnieuw gebruiken, je in-app aankoop niet.

Je moet zelf weten of je het doet natuurlijk, maar dit is echt niet vergelijkbaar met fysieke dingen met een re-sale of re-play kopen.
Hardtraxx Veteran
Broken Balance wrote:
Je moet zelf weten of je het doet natuurlijk
Dit bedoel ik precies te zeggen. Misschien niet helemaal vergelijkbaar idd.
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Ik doel er meer op, iedereen een hobby. De 1 wat duurder dan de ander. Maakt mij het uit of iemanf geld in pokemon/fifa stopt of naar de hoeren gaat.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Schat, ik zeg toch helemaal nergens dat het erg is ofzo?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
Pipa wrote:Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?
Heb ik uberhaupt nooit gehad :whistle: en ben zelf nooit voor in-game aankopen, maar ieder zijn eigen ding.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Koop eigenlijk nooit games voor pc... ben alleen een mobile gamer

Anyway.. 234 gevangen uit 236 gezien (kangashkan en corsola)... vandaag eindelijk lugia
Hardtraxx Veteran
Yes morgen als we op staan kunnen we Moltres raids doen ^^
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Pipa wrote:Jullie gaan me niet vertellen dat jullie geen geld hebben uitgegeven voor Habbo hotel?
Hoeveel geld ik in MapleStory heb zitten :cry: . En boeiend waar iedereen zn geld aan uitgeeft, elke hobby kost geld. Genoeg mensen lachen ons ook uit dat wij 60 euro betalen om naar dat gebonk te luisteren, en vervolgens nog vrolijk 2.80 afrekenen voor een raketje. Zo lachen wij weer mensen uit die 2000 euro uitgeven aan een fucking vishengel, of aan een fiets. Gaat om de amusementswaarde toch.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
MeneerEend wrote:
Hoeveel geld ik in MapleStory heb zitten :cry: .
:lol: :lol: . Hoeveel ik dat gespeeld heb, dat is echt absurd. 12 uur lang bij Coolie Zombies grinden om van level 63 naar level 64 te gaan destijds. Tegenwoordig doe je daar denk ik 15 minuten over. Ik heb het uiteindelijk nog tot level 204/2015 volgehouden (Night Lord).
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Vanochtend tegen eerste Moltres gevochten. Waren met 19 man. Bij mijn derde Pokémon was je al dood. Ging echt super snel. Helaas nog niet gevangen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
RomanAnthony wrote:
MeneerEend wrote:
Hoeveel geld ik in MapleStory heb zitten :cry: .
:lol: :lol: . Hoeveel ik dat gespeeld heb, dat is echt absurd. 12 uur lang bij Coolie Zombies grinden om van level 63 naar level 64 te gaan destijds. Tegenwoordig doe je daar denk ik 15 minuten over. Ik heb het uiteindelijk nog tot level 204/2015 volgehouden (Night Lord).
Pff ja, exp ging zo traag, absurd. Mensen keken ook gewoon naar je op als je 70+ was, goeie tijden. Nu is het spel volledig verneukt, maar heb vorig jaar ergens nog wel eens op een oldschool server gespeeld :$
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Zamble wrote:Vanochtend tegen eerste Moltres gevochten. Waren met 19 man. Bij mijn derde Pokémon was je al dood. Ging echt super snel. Helaas nog niet gevangen.
Setup van 5 vap's en 1 blissey?
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
En runescapers?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Pipa wrote:En runescapers?
Teveel tijd in gestopt in 14 jaar tijd.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
RTM93 wrote:
Ik 8jr.. waarvan 5.5 member. Old school tijd met godwars die net uitkwamen.... de barrows etc. Farming, summoning, construction en slayer als nieuwe skills zien komen en heel veel updates.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Dit is het pokemon go topic :whistle:
Hardtraxx Veteran
En van Moltres heb ik er ook weer genoeg :D
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
rakkietakkie wrote:
RTM93 wrote:
Ik 8jr.. waarvan 5.5 member. Old school tijd met godwars die net uitkwamen.... de barrows etc. Farming, summoning, construction en slayer als nieuwe skills zien komen en heel veel updates.
je kan de oude versie weer spelen. Ik ben weer begonnen, best grappig toch nog