haha, vet!D-Nemacyst wrote:
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E

repost of a repost of a fucking repostProject 141 wrote:
-
E
he didn`t see it because this topic was full of fuck. not his brain.Asyrian wrote:repost of a repost of a fucking repostProject 141 wrote:
Beetje mierenneuken, maar wrong. Zlatan is de afgelopen 7 jaar kampioen geworden bij Ajax, 4 jaar Inter, Barca en AC Milan. Dit gaat om de Champions League, dat net het jaar dat hij bij Barca speelt, ze niet winnen...maar zijn oude club Inter :phardcoresjors wrote:dit + die Ibrahimovic, hij ontwijkt gewoon een kampioenschap!Project 141 wrote:haha die pokemon
-
LHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Autosex

-
E
allemaal vliegenneukerrij.
Dat bedoel ik ook, geen CL kampioen!Steffnov wrote:Beetje mierenneuken, maar wrong. Zlatan is de afgelopen 7 jaar kampioen geworden bij Ajax, 4 jaar Inter, Barca en AC Milan. Dit gaat om de Champions League, dat net het jaar dat hij bij Barca speelt, ze niet winnen...maar zijn oude club Inter :phardcoresjors wrote:dit + die Ibrahimovic, hij ontwijkt gewoon een kampioenschap!Project 141 wrote:haha die pokemon
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Briljant 
Klinkt als de gebruikelijke geenstijl user.
Hahaha, zo zitten er volgens mij vast wel mensen tussen die dat doen! 
Don't you say that.Project 141 wrote:Zo te zien gaat deze over 4chan, maar zo zijn er overal wel ja
Voor Olijfboompje is dat dagelijks ritueel in de Ghetto van Roffa.Project 141 wrote:Zo te zien gaat deze over 4chan, maar zo zijn er overal wel ja
DunnoProject 141 wrote:Aber warum nicht?Olijfboompje wrote:Don't you say that.Project 141 wrote:Zo te zien gaat deze over 4chan, maar zo zijn er overal wel ja
Ik weet het niet.Project 141 wrote:Ik word heel onzeker van dit soort taferelen
Helpt dat?
Waarom dat dan?Project 141 wrote:Jaa heb ook een tampon gepakt, voel me veel beterOlijfboompje wrote:Ik weet het niet.Project 141 wrote:Ik word heel onzeker van dit soort taferelen
Helpt dat?
We zijn van topic verwisseld met het grote almachtig zever topic 2
-
E

-
S