haha, vet!wrote:
E

repost of a repost of a fucking repostwrote:
E
he didn`t see it because this topic was full of fuck. not his brain.wrote:repost of a repost of a fucking repostwrote:
Beetje mierenneuken, maar wrong. Zlatan is de afgelopen 7 jaar kampioen geworden bij Ajax, 4 jaar Inter, Barca en AC Milan. Dit gaat om de Champions League, dat net het jaar dat hij bij Barca speelt, ze niet winnen...maar zijn oude club Inter :pwrote:dit + die Ibrahimovic, hij ontwijkt gewoon een kampioenschap!wrote:haha die pokemon
L
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Dec 2011
Autosex

E
allemaal vliegenneukerrij.
Dat bedoel ik ook, geen CL kampioen!wrote:Beetje mierenneuken, maar wrong. Zlatan is de afgelopen 7 jaar kampioen geworden bij Ajax, 4 jaar Inter, Barca en AC Milan. Dit gaat om de Champions League, dat net het jaar dat hij bij Barca speelt, ze niet winnen...maar zijn oude club Inter :pwrote:dit + die Ibrahimovic, hij ontwijkt gewoon een kampioenschap!wrote:haha die pokemon
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Briljant 
Klinkt als de gebruikelijke geenstijl user.
Hahaha, zo zitten er volgens mij vast wel mensen tussen die dat doen! 
Don't you say that.wrote:Zo te zien gaat deze over 4chan, maar zo zijn er overal wel ja
Voor Olijfboompje is dat dagelijks ritueel in de Ghetto van Roffa.wrote:Zo te zien gaat deze over 4chan, maar zo zijn er overal wel ja
Dunnowrote:Aber warum nicht?wrote:Don't you say that.wrote:Zo te zien gaat deze over 4chan, maar zo zijn er overal wel ja
Ik weet het niet.wrote:Ik word heel onzeker van dit soort taferelen
Helpt dat?
Waarom dat dan?wrote:Jaa heb ook een tampon gepakt, voel me veel beterwrote:Ik weet het niet.wrote:Ik word heel onzeker van dit soort taferelen
Helpt dat?
We zijn van topic verwisseld met het grote almachtig zever topic 2
E

S