Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 452  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 02:54 

Hardtraxx Elite

xD hahaha droog! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 02:55 

Hardtraxx Veteran

Op de picdumps op skoften staan ook wel wat aardige :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 08:49 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Stoplicht gaat niet werken omdat rood en groen er voor een kleurenblinde hetzelfde uitziet. Leuk idee verder, maar je kan ook gewoon met cijfers in een van de andere lampen aftellen. Zo 1 hebben ze vlak bij de TU/e, maar zie ze verder nergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Stoplicht gaat niet werken omdat rood en groen er voor een kleurenblinde hetzelfde uitziet. Leuk idee verder, maar je kan ook gewoon met cijfers in een van de andere lampen aftellen. Zo 1 hebben ze vlak bij de TU/e, maar zie ze verder nergens.

Kleurenblinden zien er wel een verschil in ;) En aangezien ze weten wat het verschil is, is het wel mogelijk om zo een lichten te gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:41 

Kraak... Piep...

Randleman schreef:
Afbeelding

Herkenbaar :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:58 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
PNXRMX schreef:

Kleurenblinden zien er wel een verschil in ;) En aangezien ze weten wat het verschil is, is het wel mogelijk om zo een lichten te gebruiken :)

Kan wel eens mis gaan als het buiten erg zonnig is denk ik. Weet niet erg veel van kleurenblindheid af, maar dit gaat echt te gevaarlijk worden denk ik. Zulke risico's wil je echt niet nemen in het verkeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
nielstil schreef:
PNXRMX schreef:

Kan wel eens mis gaan als het buiten erg zonnig is denk ik. Weet niet erg veel van kleurenblindheid af, maar dit gaat echt te gevaarlijk worden denk ik. Zulke risico's wil je echt niet nemen in het verkeer.

Wat een fucking bullshit! Mensen met epilepsie mogen voor een bepaalde tijd niet rijden, maar als je kleurenblind bent, mag je zonder problemen de weg op :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
nielstil schreef:
PNXRMX schreef:

Ik ben kleurenblind dus ik weet het wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:52 

Mijn vader is deels kleurenblind.
bepaalde kleuren ziet hij anders en bepaalde niet..

ik ben kleurendoof ofwel, ik zie contrasten niet (wtf is bordeauxrood? of olijfgroen?)
ik zie die gewoon als hoofdkleur
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wat een fucking bullshit! Mensen met epilepsie mogen voor een bepaalde tijd niet rijden, maar als je kleurenblind bent, mag je zonder problemen de weg op :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Slaat helemaal nergens op :x Als je een epilepsie aanval krijgt in de wagen kan je niet meer rijden en gebeurd er 100% zeker een ongeval. Als je als kleurenblinde een paarse auto ziet terwijl dat er een blauwe lang rijdt is er een minder groot probleem lijkt me... En verkeerslichten zien we heus wel hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

ik ben kleurendoof ofwel, ik zie contrasten niet (wtf is bordeauxrood? of olijfgroen?)

Dus jij ziet bijvoorbeeld het verschil tussen dit en dit niet, om een voorbeeld te noemen? (serieuze vraag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 15:29 

Hardtraxx Elite

Welk verschil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Tot je op een moment een aanval krijgt en je een benzinestation naar binnen rijdt.. of een fietser voor zn sokken rijdt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:05 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Tot je op een moment een aanval krijgt en je een benzinestation naar binnen rijdt.. of een fietser voor zn sokken rijdt :')

Krijgen kleurenblinde ook aanvallen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

Ontopic A.U.B.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:41 

Mr Lellebel schreef:
Ontopic A.U.B.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:51 

KSwoosh schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ontopic A.U.B.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

stoplichten zijn sowieso altijd vast volgorde met lampen van, das kan als kleurenblinde best.

EDIT: Nvm, probeer ik lekker bijdehand te zijn... had de vorige pagina nog niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
robkuh1990 schreef:

Dus jij ziet bijvoorbeeld het verschil tussen dit en dit niet, om een voorbeeld te noemen? (serieuze vraag)

Ik ben ook rood/groen kleurenblind, maar toch kan ik dat zien. Nu is dat ook omdat het een aardig groot contrast is. Bovendien is het niet raar. 1 op de 3 mannen is rood/groen kleurenblind :P

http://kleurenblindheid.nl/kleuren/ishihara.shtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:12 

Draidy schreef:
stoplichten zijn sowieso altijd vast volgorde met lampen van, das kan als kleurenblinde best.

EDIT: Nvm, probeer ik lekker bijdehand te zijn... had de vorige pagina nog niet gezien

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:14 

Rawbin schreef:
Steffnov schreef:
robkuh1990 schreef:

Ik ben ook rood/groen kleurenblind, maar toch kan ik dat zien. Nu is dat ook omdat het een aardig groot contrast is. Bovendien is het niet raar. 1 op de 3 mannen is rood/groen kleurenblind :P

nog 1 off : ik zie bij plaatje 4 gewoon 2 staan en ik ben niet kleurenblind????/
explain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

lol.
alle resultaten geven aan dat ik normaal ziend ben, kon alles zien. behalve bij
Normaal kleurenzien: niets zichtbaar
Kleurenblind: 2

daar had ik 2 :P
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 452  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic