Project 141 wrote:Sowieso tattoos -1
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Mwah hangt er van af :pBanaanslak wrote:Project 141 wrote:Sowieso tattoos -1
Na niet altijd..Lyst wrote:Tattoos zijn altijd lelijk.
Dit is toch vet

Om te zien op een plaatje ja, niet op een lichaam.
Het ziet er vrij pijnlijk uit hahaha! 
Haha wel vet als je niets geeft om je lichaam en totaal gek bent van spiderman en je je leven lang niet meer serieus genomen wil worden.
Maar voor de rest, best vet gedaan.
Je loopt ook altijd zonder shirt op je werk natuurlijk.................Parvuz wrote:Haha wel vet als je niets geeft om je lichaam en totaal gek bent van spiderman en je je leven lang niet meer serieus genomen wil worden.
maar er is al een ander topic voor dit onderwerp! moar funny pics, plox
-
T

Mensen komen er snel genoeg achter dat je zo'n gigantische tattoo op je borst hebt hoor.Brainweavers wrote:Je loopt ook altijd zonder shirt op je werk natuurlijk.................Parvuz wrote:Haha wel vet als je niets geeft om je lichaam en totaal gek bent van spiderman en je je leven lang niet meer serieus genomen wil worden.
maar er is al een ander topic voor dit onderwerp! moar funny pics, plox
Iedereen wordt wel gescreend op Facebook of Twitter als je ergens gaat werken. Niet echt handig om dan zo'n tattoo te hebben.
Dus op facebook en twitter kunnen mensen ineens door je shirt kijken
ik heb zelf ook eentje op mijn arm en hij is nergens op internet te vinden en meeste mensen die ik ken weten geeneens dat ik hem heb, dus het hoeft verder geen invloed op je leven te zijn hoor, ookal is zo een grote spiderman op je borst natuurlijk wel wat lastiger
ik heb zelf ook eentje op mijn arm en hij is nergens op internet te vinden en meeste mensen die ik ken weten geeneens dat ik hem heb, dus het hoeft verder geen invloed op je leven te zijn hoor, ookal is zo een grote spiderman op je borst natuurlijk wel wat lastiger
Heel slim van je.Brainweavers wrote:Dus op facebook en twitter kunnen mensen ineens door je shirt kijken![]()
-
S
Zo'n Fusion Clow logo op je buik laten tatoeëren zoals die spiderman 
Je weet wat je zojuist gedaan hebt heBrainweavers wrote:ik heb zelf ook eentje op mijn arm en hij is nergens op internet te vinden en meeste mensen die ik ken weten geeneens dat ik hem heb, dus het hoeft verder geen invloed op je leven te zijn hoor, ookal is zo een grote spiderman op je borst natuurlijk wel wat lastiger
-
G
Ik zou er ook geen nemen, omdat ze zo permanent zijn...Lyst wrote:Tattoos zijn altijd lelijk.
Maar bij sommige mensen zijn ze wel echt vet.
Maar dat is altijd bij jonge mensen
niks grappigs aan, vroegah heb ik echt teveel van die super coole pokemon kleren gedragen als klein kindjewesskeej wrote:
YepLyst wrote:Je weet wat je zojuist gedaan hebt heBrainweavers wrote:ik heb zelf ook eentje op mijn arm en hij is nergens op internet te vinden en meeste mensen die ik ken weten geeneens dat ik hem heb, dus het hoeft verder geen invloed op je leven te zijn hoor, ookal is zo een grote spiderman op je borst natuurlijk wel wat lastiger
Maargoed genoeg over dit onderwerp, want je houdt er toch niet van
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Omg die onderste. 
Ramirez wrote:Omg die onderste.
kweet niet maar vind ze alle 3 nou niet geweldig
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heb niets tegen tattoos, het moet wel een betekenis hebben. Heb er zelf ook wel eens over nagedacht eigenlijk. Een op m'n rug ofzo.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ja maar een tattoo laten zetten van de muziekstijl die je op dit moment leuk vindt :'). Net als die Hard with Style tattoos, echt achterlijk dat soort mensen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja nee, ik zou het niet doen ivm met muziek atm, maar wel met m'n eigen leven. Een toffe tattoo, met een toffe betekenis. Een Qlimax logo is tof, maar niet om op je lichaam te zetten.