Hahahahahahwesskeej wrote:
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
grounded worden via Facebook, ben je dan grounded op Facebook of IRL?
Hahaha die is wel mooi! 
Hahaha, Peashooter!
Hahaha, Peashooter!
En die ene over die moderne kunst is ook heel herkenbaar
-
A
Voor het leven getekend

Vriend, na the viper kwam er een mafkees, die had gewoon een paar pillen op z'n arm laten tatoeeren, die mafkees was helemaal leip van speedcore, wat een gare gozer, heb me nog nooit zo dood geergert aan muziek, was ik zo naar de klote, komt er een mafkees om 8 uur 'sochtends met z'n pokke speedcore de hele boel bijelkaar raggen, dat je dat mooi kan vinden, niet normaal! 
Hahaha de meeste zijn echt geen gezicht. 
-
A
Deze verzameling van zoekterm "Hardstyle" bij Google Afbeeldingen spant de kroonwootum wrote:Hahaha de meeste zijn echt geen gezicht.

-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Haha vraag me toch af wat zo'n gasten nou bezielt...
-
T
+1, als je dan een feest op je rug laat zetten dan Sowieso GEEN QlimaxPierrePruuk wrote:Haha vraag me toch af wat zo'n gasten nou bezielt...
Interpunctie, ken je dat?hardcoresjors wrote:Vriend, na the viper kwam er een mafkees, die had gewoon een paar pillen op z'n arm laten tatoeeren, die mafkees was helemaal leip van speedcore, wat een gare gozer, heb me nog nooit zo dood geergert aan muziek, was ik zo naar de klote, komt er een mafkees om 8 uur 'sochtends met z'n pokke speedcore de hele boel bijelkaar raggen, dat je dat mooi kan vinden, niet normaal!
wat boeit het?
is dit een forum of een zakelijke brief?
is dit een forum of een zakelijke brief?
Als je niet wilt dat iemand begrijpt wat je schrijft, maakt het inderdaad niks uit 
Zo beter?hardcoresjors wrote:Vriend, na afloop van the viper kwam er een mafkees, die had gewoon een paar pillen op z'n arm laten tatoeëren.
Die mafkees vond speedcore echt helemaal te gek, wat een rare gozer, heb me nog nooit zo dood geërgerd aan muziek!
Ben ik zo naar de klote, komt er een mafkees om 8 uur 's ochtends met zijn rot speedcore de hele boel bij elkaar raggen, dat je die muziek mooi kan vinden, niet normaal!![]()
of wil je ook een inleiding, een slot en alinea's?
Jaaa nu snap ik hethardcoresjors wrote:Zo beter?hardcoresjors wrote:Vriend, na afloop van the viper kwam er een mafkees, die had gewoon een paar pillen op z'n arm laten tatoeëren.
Die mafkees vond speedcore echt helemaal te gek, wat een rare gozer, heb me nog nooit zo dood geërgerd aan muziek!
Ben ik zo naar de klote, komt er een mafkees om 8 uur 's ochtends met zijn rot speedcore de hele boel bij elkaar raggen, dat je die muziek mooi kan vinden, niet normaal!![]()
of wil je ook een inleiding, een slot en alinea's?
Je bent geslaagd hoor.
Misschien moet ik erbij vertellen dat hij een auto had
Denk dat dat ook een heleboel verklaard hehe!
En nu moet ik me diploma nog halen dan ben ik blij!
Denk dat dat ook een heleboel verklaard hehe!
En nu moet ik me diploma nog halen dan ben ik blij!
Hoezo niet normaal? Kan speedcore best waarderen en zo gek ben ik echt niet.
-
A
Ja nee precies
Oke, splittercore dan?
Het was echt gewoon niet aan te horen, en die kerel stond in de lucht te knijpen, dat moest zijn dansje voorstellen!
En om 8 uur 's ochtends op een parkeerplaats met de volume vol aan, daar heeft hij mij aardig mee geïrriteerd!
Hehehe
Het was echt gewoon niet aan te horen, en die kerel stond in de lucht te knijpen, dat moest zijn dansje voorstellen!
En om 8 uur 's ochtends op een parkeerplaats met de volume vol aan, daar heeft hij mij aardig mee geïrriteerd!
Hehehe
Splittercore bestaat niet, maar dat is nu niet terzake. Om 8 uur sochtends lijk me wel vervelend ja 
het was in ieder geval pokke herrie!Draidy wrote:Splittercore bestaat niet, maar dat is nu niet terzake. Om 8 uur sochtends lijk me wel vervelend ja
het ging echt snoerd hard en razend snel!
later deed hij terror aan dat klonk wel vet!
vind allen het logo (iig Qlimax en In Qontrol) wel gaan, maar tekst erbij verneukt het gewoon.