Deze vindi k wel vet.

Beetje onlogisch plek daar niet van.

er komen dobbelstenen uit zn okselJolle wrote:Deze vindi k wel vet.
Steffnov wrote:
Ja iets wat een deel van je leven is, bijvoorbeeld als je grootvader, vader, jezelf en je zoon fan is van een voetbalclub ofzo, en dan het logo, dan kan ik het wel begrijpen. Maar niet iets wat je in de waan van de dag leuk vindt.Skedoedelefloeps wrote:Ja nee, ik zou het niet doen ivm met muziek atm, maar wel met m'n eigen leven. Een toffe tattoo, met een toffe betekenis. Een Qlimax logo is tof, maar niet om op je lichaam te zetten.

biscuit wrote:![]()

sjobie wrote:biscuit wrote:![]()
![]()
Ooit ook al eens gedaan, beter ook niet kunnen doen, ze heeft daarna in 2 weken tijd 4 keer een pak vla over me kop gegoten!
Geen idee is al poosje terug, maar het was rotzooi iigbiscuit wrote:sjobie wrote:biscuit wrote:![]()
![]()
Ooit ook al eens gedaan, beter ook niet kunnen doen, ze heeft daarna in 2 weken tijd 4 keer een pak vla over me kop gegoten!
vla met hagelslag???of met slagroom?
Doet het niet.Vik wrote:Hierom moest ik lachen.
D-Nemacyst wrote:Doet het niet.Vik wrote:Hierom moest ik lachen.

Datgene dat de naam al doet verwachtenD-Nemacyst wrote:wtf is een plaszak
Een zak waar je in pist... waarom zou je daar decoratie om doen, ik neem aan dat je m weggooit interplaats vna dat je hem weer terug in je tas stoptsjobie wrote:Datgene dat de naam al doet verwachtenD-Nemacyst wrote:wtf is een plaszak
D-Nemacyst wrote:Een zak waar je in pist... waarom zou je daar decoratie om doen, ik neem aan dat je m weggooit interplaats vna dat je hem weer terug in je tas stoptsjobie wrote:Datgene dat de naam al doet verwachtenD-Nemacyst wrote:wtf is een plaszak![]()
Zie het al voor me, i'm about to pimp your plaszak
Haha ja ik zag hem ookSteffnov wrote:Mensen die hun pis in de trein niet in kunnen houden![]()
Advertentie Gamma