Friet, friet en nog eens friet! Patat, kom op zeg...
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Domme blunder van mij inderdaad. Maar kan gebeuren. Was ook meer een sneer naar de invasie van de Chinezen. Gaat alles van me onder het vergrootglas nu? 
Nog zo'n domme blunder...retseketser wrote:Domme blunder van mij inderdaad. Maar kan gebeuren. Was ook meer een sneer naar de invasie van de Chinezen. Gaat alles van me onder het vergrootglas nu?
Oke, jongens, wie heeft er wel eens van een slimme blunder gehoord?
Mensen die friet zeggen noemen het tikken/shotten van drank zeker ook 'atten' en zeggen 'tuffen'.. 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ja hoor, een foutje waardoor miljoenen zijn verdiend.The Skribbler wrote:Oke, jongens, wie heeft er wel eens van een slimme blunder gehoord?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Wat lul jij nou stom? Dat is toch gewoon atten?Maximum wrote:tikken/shotten van drank
Adten.chicken wrote:Wat lul jij nou stom? Dat is toch gewoon atten?Maximum wrote:tikken/shotten van drank
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ja dat ja.
Shotten en adten inderdaad, tikken heb ik nog nooit iemand horen zeggen. Tuffen ken ik alleen (ken, ook niet van verder gebruik) als spugen?
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Tuffen ken ik als rustig rijden/rustig doorgaan. Iemand wel eens van 'ervan spaugen' gehoord? 
Het is duidelijk dat ik uit het noorden kom haha! 
Adten --> ad fundum --> zie je de link? 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Adten 
Ad Melkert drinken voor de echte bazen 
-
J
patat voor de dikke, friet voor de dunne.
problem fucking solved
problem fucking solved
Jij weet.Daveytl wrote:Ad Melkert drinken voor de echte bazen
En we staan weer gelijk. Hoewel iedereen die friet zegt nooit gelijk heeft. Dus eigenlijk staat patat voor 
gelukkig heb ik de doorslag gegeven.
Tat is wel een rare naam voor je pa.
Jullie Nederlanders kennen er ook helemaal niks van. Accepteer nu gewoon dat het friet(en) zijn en die ga je liefst in de frituur halen (en niet in de snackbar).
Belgen kunnen sowieso alleen gebrekkig Nederlands. Dat zie je wel in friet en "naar de frituur".Grim wrote:Jullie Nederlanders kennen er ook helemaal niks van. Accepteer nu gewoon dat het friet(en) zijn en die ga je liefst in de frituur halen (en niet in de snackbar).