chicken wrote:Daar is het ook een fries voor natuurlijk. Boos volk.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dat is niet waar, Hollanders zijn mensen uit Noord- of Zuid-Holland.tommetjeuh wrote:Met de woordkeuze "jullie hollanders" sluit je jezelf al een beetje buiten hé.Joellmrtz wrote:Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Brabantse zak friet!
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Gewoon Patat 
Weet nog goed dat ik op the qontinent om een patatje vroeg vroeg, en die gozer serieus niet wist wat dat was..
Dus ik zeg wat verkoop je dan ? 'dat ziet u toch, pom frietekes' naaaa
Weet nog goed dat ik op the qontinent om een patatje vroeg vroeg, en die gozer serieus niet wist wat dat was..
Dus ik zeg wat verkoop je dan ? 'dat ziet u toch, pom frietekes' naaaa
Heb hetzelfde gehad toen ik op Qlimax een pintje bestelde :p
Zeg dan ook gewoon bier.nielstil wrote:Heb hetzelfde gehad toen ik op Qlimax een pintje bestelde :p
Ik heb nog op geen enkel nederlands bierflesje zien staan Kwaliteitspintje
Niels is Belg heBroken Balance wrote:Zeg dan ook gewoon bier.nielstil wrote:Heb hetzelfde gehad toen ik op Qlimax een pintje bestelde :p
Ik heb nog op geen enkel nederlands bierflesje zien staan Kwaliteitspintje
Ja in nederland staat er toch ook frituur ipv patatuur?Steffnov wrote:Niels is Belg heBroken Balance wrote:Zeg dan ook gewoon bier.nielstil wrote:Heb hetzelfde gehad toen ik op Qlimax een pintje bestelde :p
Ik heb nog op geen enkel nederlands bierflesje zien staan Kwaliteitspintjeal zie ik op Belgische bieren ook meestal gewoon 'bier' staan.
Het woord frituren komt alleen niet niet van het woord friet af
maar andersom, friet komt (indirect dan, via pommes frites => gefrituurde aardappels) van het engelse 'to fry' (verleden tijd: fried). Wij Nederlanders houden liever onze eigen taal in stand 
Not sure if...Nemesyz wrote:Friet, patat is voor belgen
Eens.Nemesyz wrote:Friet, patat is voor belgen
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Snippers!
Waar slaat dat nou weer op? oh wacht jij bent het.. moet jij niet in een of ander donker kamertje donkere dingen doen en naar donkere dingen luisteren en donkere dingen in je mond hebben?Dakpan wrote:Kneus.Broken Balance wrote:Not sure if...Nemesyz wrote:Friet, patat is voor belgen
En bedankt voor het bevestigen van mijn reactie.Broken Balance wrote: Waar slaat dat nou weer op? oh wacht jij bent het.. moet jij niet in een of ander donker kamertje donkere dingen doen en naar donkere dingen luisteren en donkere dingen in je mond hebben?
-
J
Ik ervaar een lichte spanning tussen jullie twee.
merk er niks van... alles gaat toch zoals t hoortJunkenlul wrote:Ik ervaar een lichte spanning tussen jullie twee.
Niks nieuws.teupie wrote:merk er niks van... alles gaat toch zoals t hoortJunkenlul wrote:Ik ervaar een lichte spanning tussen jullie twee.
-
B
Friet, patat klinkt zo fucking lomp
Graag gedaan.. ga nu maar weer je andere vriendjes stalkenDakpan wrote:En bedankt voor het bevestigen van mijn reactie.Broken Balance wrote: Waar slaat dat nou weer op? oh wacht jij bent het.. moet jij niet in een of ander donker kamertje donkere dingen doen en naar donkere dingen luisteren en donkere dingen in je mond hebben?
Friet voor die Chinese zooi die je tegenwoordig voorgeschoteld krijgt, patat voor de Vlaamse kwaliteit.
En laten we het nu net in vlaanderen friet noemen ipv patat :')retseketser wrote:Friet voor die Chinese zooi die je tegenwoordig voorgeschoteld krijgt, patat voor de Vlaamse kwaliteit.