Patat is ook wel echt een kookkunst op zich.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JNew member
- 3 posts member since 2013
- last seen Aug 2013
Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)

Hahahahaha wat is deze
Trolololol
-
JNew member
- last seen Aug 2013
Friet!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Chukkels wrote:PATAT
De poll is toch aardig duidelijk te lezen toch?
Elke provincie waar ze meer friet dan patat zeggen valt naar mijn mening ook onder belgie 
-
JNew member
- last seen Aug 2013
Dan ben jij toch niet erg slim....Broken Balance wrote:Elke provincie waar ze meer friet dan patat zeggen valt naar mijn mening ook onder belgie
Daar gaan we weeeeeeeer 
enne: FRIET!
enne: FRIET!
Juist wel want ik zeg Patat.Joellmrtz wrote:Dan ben jij toch niet erg slim....Broken Balance wrote:Elke provincie waar ze meer friet dan patat zeggen valt naar mijn mening ook onder belgie
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Hihihih jij bent een belgJoellmrtz wrote:Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)
Doe niet zo cruél.Cruelty wrote:Patat klinkt al vies.
Ik koop geen Patat om er naar te luisteren.
Fuzzylogic wrote:Friet, friet, en nog eens friet.
Met de woordkeuze "jullie hollanders" sluit je jezelf al een beetje buiten hé.Joellmrtz wrote:Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)
Joellmrtz wrote:Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)
lach momentje ook weer gehad
Rot op met oude topics bumpen. Sukkels.
-
J
Patat
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Doe eens niet zo boos Kees. 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Daar is het ook een fries voor natuurlijk. Boos volk.