Patat is ook wel echt een kookkunst op zich.
J
3 posts member since 2013
last seen Aug 2013
Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)

Hahahahaha wat is deze
Trolololol
View on YouTube
De datum is zoooo one year ago.
De datum is zoooo one year ago.
J
last seen Aug 2013
Friet!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wrote:PATAT
De poll is toch aardig duidelijk te lezen toch?
Elke provincie waar ze meer friet dan patat zeggen valt naar mijn mening ook onder belgie 
J
last seen Aug 2013
Dan ben jij toch niet erg slim....wrote:Elke provincie waar ze meer friet dan patat zeggen valt naar mijn mening ook onder belgie
Daar gaan we weeeeeeeer 
enne: FRIET!
enne: FRIET!
Juist wel want ik zeg Patat.wrote:Dan ben jij toch niet erg slim....wrote:Elke provincie waar ze meer friet dan patat zeggen valt naar mijn mening ook onder belgie
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Hihihih jij bent een belgwrote:Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)
Doe niet zo cruél.wrote:Patat klinkt al vies.
Ik koop geen Patat om er naar te luisteren.
wrote:Friet, friet, en nog eens friet.
Met de woordkeuze "jullie hollanders" sluit je jezelf al een beetje buiten hé.wrote:Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)
wrote:Ik kan er niet tegen dat jullie Hollanders ons zo buitensluiten. Limburgers en Brabanders horen ook bij Nederland! Wij vieren carnaval en zeggen friet, wat is het probleem nou!? Wij feesten tenminste, maar als jullie dat vervelend vinden, moeten jullie dat zelf weten. Ga ons niet buiten ons land houden als minder belangrijk of belgisch, want we horen toch echt bij Nederland... (niet dat er iets mis het met belgie...)
lach momentje ook weer gehad
Rot op met oude topics bumpen. Sukkels.
J
Patat
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Doe eens niet zo boos Kees. 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Daar is het ook een fries voor natuurlijk. Boos volk.